Forum

Topic: verwachten jullie een infamous mega bundel

Anoniem's avatar

verwachten jullie een infamous bundel met 2 controllers en een camera of alleen een bundel met het spel

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 518 XP
    recsto's avatar

    verwachten jullie een infamous bundel met 2 controllers en een camera of alleen een bundel met het spel

    ik denk het niet. anders hadden ze ook een megabundel met knack gemaakt.
    ik denk dat er eerder een ps4 vita bundel komt dan dat er een megabundel komt

  2. 1061 XP
    megafire777's avatar

    verwachten jullie een infamous bundel met 2 controllers en een camera of alleen een bundel met het spel

    Komt er wel denk ik. Zijn veel mensen die de ps4 pas kopen ivm infamous maar of die ook hier komt betwijfel ik aangezien de ps4 ook nog steeds uitverkocht is overal

  3. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Ik denk wel dat er een bundel komt met inFamous want ze hadden ook een Killzone bundel namelijk, maar zelf hoop ik op een bundel met Watch_Dogs

  4. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    ik hoop op een mega of vita bundel voorkeur gaat uit naar een mega bundel

  5. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Zal wel alleen een bundel met PS4+game komen. Nadat de Killzone bundels zijn gestopt, denk ik dat ze helemaal geen mega bundels meer verkopen

  6. Mechromancer's avatar

    ja verwacht en bundel met de game..
    http://nl.ign.com/pictures/articles/6750/101364.jpg

  7. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Verwacht alleen een bundel met een ps4 en de game.

    De mega bundel met camera, game en extra controller verwacht ik niet meer terug eigenlijk, zeker niet voor een Single player game zoals inFamous.

  8. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Op Z’n bundles moet je echt niet zitten wachten. Kijk naar ps3. Toen waren er wel elke maand bundels. Je gaat toch geen ps4 kopen omdat het een bundel is? Kaal is veel beter: creëer je eigen bundel. Voor 20 meer of minder zal je ook niet je broek slijten 🙂

  9. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Op Z’n bundles moet je echt niet zitten wachten. Kijk naar ps3. Toen waren er wel elke maand bundels. Je gaat toch geen ps4 kopen omdat het een bundel is? Kaal is veel beter: creëer je eigen bundel. Voor 20 meer of minder zal je ook niet je broek slijten 🙂

    Nou met de mega bundel heb je toch wel zo’n 50 euro ‘profijt’.