Forum

Topic: kan niet online game

Anoniem's avatar

sinds vandaag heb ik last van een irritant probleem.

als ik de ps4 opstart ben ik gewoon online maar kan geen games online spelen dan geeft die aan: kan niet met servers verbinden netwerk functies voor deze applicatie kan niet worden gebruikt.

ik heb gewoon een ps+ membership en kon gister wel gewoon online..

heb me router gereset, applicaties verwijdert en opnieuw geinstalleert niks werkt..

hebt sommigen van jullie er ook last van en/of weet hoe je dit moet verhelpen?

gr riico1

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 518 XP
    recsto's avatar

    sinds vandaag heb ik last van een irritant probleem.

    als ik de ps4 opstart ben ik gewoon online maar kan geen games online spelen dan geeft die aan: kan niet met servers verbinden netwerk functies voor deze applicatie kan niet worden gebruikt.

    ik heb gewoon een ps+ membership en kon gister wel gewoon online..

    heb me router gereset, applicaties verwijdert en opnieuw geinstalleert niks werkt..

    hebt sommigen van jullie er ook last van en/of weet hoe je dit moet verhelpen?

    gr riico1

    probeer je internet opnieuw intestellen op je ps4. is je ps+ niet verlopen toevallig?

  2. 33 XP
    riico1's avatar

    probeer je internet opnieuw intestellen op je ps4. is je ps+ niet verlopen toevallig?

    nee heb een jaar gehaalt en dat was vorige maand:(

  3. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    Heb ik zaterdag ook last van gehad toen ik Resogun co-op wou spelen.
    Toen ik op ps3 probeerde had ik daar het zelfde probleem.
    Heb gewoon router 5 min laten uit staan, daarna weer opgestart en het probleem was weg.
    Maar of dat nu het probleem was/is weet ik niet, maar ik kan wel terug online gamen

  4. 33 XP
    riico1's avatar

    Heb ik zaterdag ook last van gehad toen ik Resogun co-op wou spelen.
    Toen ik op ps3 probeerde had ik daar het zelfde probleem.
    Heb gewoon router 5 min laten uit staan, daarna weer opgestart en het probleem was weg.
    Maar of dat nu het probleem was/is weet ik niet, maar ik kan wel terug online gamen

    had jij t alleen met resogun? ik heb t met elk spel.

    zijn dit niet gewoon kinderziekte van de ps4

  5. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Logisch ook, lees dit artikel eens (kan me voorstellen dat je het misschien niet wist)

    http://www.psx-sense.nl/157078/playstation-network-onderhoud-gepland-voor-27-januari/

    (tijden in het artikel hoeven ook niet te kloppen natuurlijk)

  6. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    met ghosts had ik er ook last van.

    @WjayW : dat artikel had ik vorige week al gelezen, kan altijd dat het voeger gebeurt zo’n onderhoud.
    grts

  7. 33 XP
    riico1's avatar

    oke dankjewel voor jullie reactie!

  8. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    http://dl.dropbox.com/u/6773600/Screen%20Shot%202014-01-27%20at%2015.57.00.png

    onderhoud

  9. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    kon gister tegen 16:00 al niet meer online ik krijg meld je aan op het psn ben gewoon online

  10. 33 XP
    moviezman's avatar

    Als het probleem zich nog steeds voordoet na het onderhoud. Moet je je internetverbinding op de PS4 handmatig instellen en de DNS-insteling op 8.8.8.8 en 8.8.4.4 zetten dit verhelpt het probleem gegarandeerd.

  11. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    DNS veranderen in
    Premier 8.8.8.8
    secundair 8.8.4.4

  12. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    bij mij heeft het geholpen ff je ps4 afmelden bij psn setting dan weer aanmelden

  13. 62 XP
    Gamebusters's avatar

    Er staat dat als jij je sinds de 20e online bent geweest dat je gewoon online kan spelen?

    Nou ik heb gisteren nog uitgebreid lopen gamen PS4 zegt tegen mij dat ik geen ps plus abbo heb….die heb ik dus duidelijk wel!

  14. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    Bij mij zegt die ineens dat ik geen ps plus heb, maar dat klopt niet zal wel met onderhoud te maken hebben.

  15. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    PS+ is ook gewoon down, kwam net (on 20 uur) ook niet in BF4 MP, Battlelog of mn savegames van de SP…

  16. Anoniem -
    89.205.224..xxx's avatar

    Ik precies het zelfde probleem

  17. Anoniem -
    84.84.96..xxx's avatar

    Ik heb er ook last van weet ik ook niet wat ik eraan kan doen ik kan op fortnite niemand joinen en op ww2 kan ik niet online komen

  18. Anoniem -
    207.46.13..xxx's avatar

    alles gepropeerd en niks helpt

  19. Anoniem -
    Anoniem-4967's avatar

    Je moet je wifi opnieuw opstarten op je PS4