Forum

Topic: PS4 "Fitness "

Anoniem's avatar

Weet iemand of Playstation met een gelijkwaardig iets op de markt komt zoals de Xbox dit op dit moment doet met Nike+ en Insanity? Ik heb al wat op internet zitten zoeken maar eigenlijk nog niets kunnen vinden. Ben eigenlijk opzoek naar iets wat gaat werken met puur de camera; Dus niet dat je ook nog eens Move Controllers beet moet houden.

Zouden jullie dit gebruiken mocht er zoiets komen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 184 XP
    ninodz9's avatar

    had ik zelf eigelijk niet aan gedacht, maar lijkt me eerlijk gezegd ook helemaal niks …
    ga dan toch veel liever even een uurtje naar de sportschool.

  2. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Denk het wel, denk alleen niet echt gericht op fitness. Denk meer aan boxen en andere armzwaai beweging sporten. Ik weet wel dat ik tot nu toe weinig aan m’n camera heb.

  3. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Als je het serieus voor fitness wilt doen en niet als lolletje raadt ik je aan om gewoon naar de sportschool te gaan 🙂

  4. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ik vind het zonde om naar de sportschool te gaan. Ik vind een lekkere Workout thuis voor de tv fijn. Heb eerder dit jaar insanity gedaan. Vond ik erg tof. Maar zou het leuker vinden als er iets meer feedback is.