Forum

Topic: met je eigen ps4 gamen op een andere ps4 van je vriend

Anoniem's avatar

omdat het je niet lukt , door dat de level te moeilijk is verder te gamen,
weet iemand,hoe je deze mogelijkheid op Ps4 kan gebruiken?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Ik snap niet eens wat je bedoelt, mag wel wat duidelijker..

  2. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Bedoel je soms het overnemen van elkaars game.

    Jij speelt je spelletje, komt niet verder en wil dat een vriend vanaf daar verder gamet… het stukje haalt en dat jij dan zelf daarna weer verder gaat.

    Want deze functionaliteit is wel aangekondigd, maar zal nog via een patch toegevoegd moeten worden.

  3. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    Dat moet Sony nog voorzien met een nieuwe patch, zoals Youtube, eigen muziek/films afspelen en de langverwachte HEADSET patch.
    grts

  4. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    idd: De ps4 van je viend overnemen ook al woon jij bv in NL en hij in JP kan nog niet. Je kan je wel inloggen op de ps4 zelf van je vrienden… en dan volgens mij je saves/trophies synchroniseren naar je eigen ps4.

  5. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Ook het beloofde start/stop systeem moet nog komen via een patch.. Als we niks erover horen op E3, dan zijn het gewoon loze beloftes geweest.. Hoe dan ook ik heb nog plezier met me PS4 πŸ˜‰

  6. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Bedoel je soms het overnemen van elkaars game.

    Jij speelt je spelletje, komt niet verder en wil dat een vriend vanaf daar verder gamet… het stukje haalt en dat jij dan zelf daarna weer verder gaat.

    Want deze functionaliteit is wel aangekondigd, maar zal nog via een patch toegevoegd moeten worden.

    bedankt voor de info πŸ™‚

  7. 2015 XP
    WJayW's avatar

    bedankt voor de info πŸ™‚

    Geen punt πŸ™‚ hopelijk horen we op de GDC of E3 meer over deze functionaliteit. (*fingers crossed*)

  8. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    idd: De ps4 van je viend overnemen ook al woon jij bv in NL en hij in JP kan nog niet. Je kan je wel inloggen op de ps4 zelf van je vrienden… en dan volgens mij je saves/trophies synchroniseren naar je eigen ps4.

    en dan volgens mij je saves/trophies synchroniseren naar je eigen ps4. < Kun je uitleggen hoe je dit moet doen

    Geen punt πŸ™‚ hopelijk horen we op de GDC of E3 meer over deze functionaliteit. (*fingers crossed*)

    Dat is dan maar te hopen , zullen veel fans zich op verheugen, als dat eenmaal mogelijk is.

  9. 8830 XP
    7th-son's avatar

    en dan volgens mij je saves/trophies synchroniseren naar je eigen ps4. < Kun je uitleggen hoe je dit moet doen Dat is dan maar te hopen , zullen veel fans zich op verheugen, als dat eenmaal mogelijk is.

    gewoon inloggen op de andere ps4, met jou account
    dan kun je de savegames uit de cloud halen, via de instellingen geloof ik
    trophies is een kwestie van naar je trophies gaan, en op synchroniseren drukken

  10. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    apparte functie dan, beetje voor watjes Lol

    gewoon volle focus erbij en doorgaan, niet mieten en een vriend het laten afmaken.

  11. Anoniem -
    Anoniem-7695's avatar

    Dat overnemen op afstand β€œdat die vriend kan verder spelen” en zou deze functie willen uitzetten, hoe moet ik dat doen?

    -Anourish