Forum

Topic: GTA Online mods?

Anoniem's avatar

Hallo iedereen,

Ik ben nu al een tijdje gestopt met spelen maar is er al info of er mods komen met GTA Online? en anders in de single player van GTA 5 alleen?

Groeten

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Mods of DLC?

    Mods zijn er al namelijk, (al weet ik zelf niet waar je deze kunt vinden)… maar gebruik ervan kan ervoor zorgen dat je gebanned wordt door Rockstar van het Online gedeelte.

    DLC en aankondigen hierover kun je volgen op de Newswire van Rockstar (social club) of hier op de site van PSX-Sense natuurlijk 🙂

  2. 95 XP
    Robbertvw's avatar

    Mods of DLC?

    Mods zijn er al namelijk, (al weet ik zelf niet waar je deze kunt vinden)… maar gebruik ervan kan ervoor zorgen dat je gebanned wordt door Rockstar van het Online gedeelte.

    DLC en aankondigen hierover kun je volgen op de Newswire van Rockstar (social club) of hier op de site van PSX-Sense natuurlijk 🙂

    De mods zelf, die je ook met GTA IV had, dankje voor je info… een ban vind ik het niet waard! DLC’s ken ik natuurlijk wel, ga ik nog een keer downloaden als ik weer actief ga spelen.