Forum

Topic: ps vita (uit huis) – ps4 remote-play upnp???

Anoniem's avatar

ik had een vraagje
ik zag in een video van iemand http://www.youtube.com/watch?v=JslZyF3WxMw dat je upnp moet inschakelen al je remote play wilt gebruiken als je ps vita via een ander netwerk verbonden is dan je ps4.

dus mijn vraag is moet ik mijn upnp inschakelen of uitschakelen??
en waarom

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    UPnP is Universal Plug and Play.

    Zorgt ervoor dat de twee apparaten (PS4 & Vita) die gegevens willen uitwisselen (Remote play in dit geval) ook met elkaar kunnen communiceren zonder dat je daar zelf dingen voor moet instellingen. Als dat niet aan staat kunnen ze niet communiceren dus is je remote play niet beschikbaar.

  2. 8830 XP
    7th-son's avatar

    ook moet waar je ps4 staat, je upload snelheid hoog genoeg zijn geloof ik?

  3. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Maar is het bij iemand al gelukt eigenlijk om van afstand je PS4 aan te kunnen zetten, bij mij alleen in het huis. Daarbuiten is nog te ver, zou dit niet in een patch/update ofzo worden aangepast?

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Maar is het bij iemand al gelukt eigenlijk om van afstand je PS4 aan te kunnen zetten, bij mij alleen in het huis. Daarbuiten is nog te ver, zou dit niet in een patch/update ofzo worden aangepast?

    Volgems mij kan het alleen via Standby toch correct me if I’m wrong

  5. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Volgems mij kan het alleen via Standby toch correct me if I’m wrong

    Ja i know, alleen bedoelde ik, dat je op verschillende trailers enzo zag dat je vanaf school remote play kon doen. Maar dit werkt vooralsnog niet, ook al staat de PS4 in standby.