Forum

Topic: Tomb Raider ps4

Anoniem's avatar

Ik heb even een vraag aan jullie peeps van psx.

Heb zojuist mijn tomb raider definitive edition gekregen via Yourgamezone.nl. Er zit alleen geen boekje bij… Zou 1 van jullie die het spel ook heeft gekocht even willen posten of er op het boekje codes staan voor content o.i.d. Want dan moet ik even die gasten contacten, anders laat ik het erbij!

Thanks alvast!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

30 reacties

  1. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Weet iemand ook of dit spel digitaal verkrijgbaar wordt?

  2. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik heb even een vraag aan jullie peeps van psx.

    Heb zojuist mijn tomb raider definitive edition gekregen via Yourgamezone.nl. Er zit alleen geen boekje bij… Zou 1 van jullie die het spel ook heeft gekocht even willen posten of er op het boekje codes staan voor content o.i.d. Want dan moet ik even die gasten contacten, anders laat ik het erbij!

    Thanks alvast!

    Nee, als het goed is is de gebruikershandleiding digitaal. Mochten er codes bij behoren te zitten zijn dit aparte vouchers.
    (bind me hier niet aan vast, heb zelf niet de game of een ps4)

    Weet iemand ook of dit spel digitaal verkrijgbaar wordt?

    Ja, vanaf 31 januari. (linkje: http://www.psx-sense.nl/157548/playstation-store-update-eu-29-januari/ )

  3. 382 XP
    e-man's avatar

    ik lijk ook niks te missen, er is ingame geen mogelijkheid vouchers te verzilveren. Dank voor de reactie!

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik zou toch even teruggaan. Als je hem ooit wil doorverkopen heb je een incomplete versie, en dat verkoopt altijd lastiger.

  5. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik zou toch even teruggaan. Als je hem ooit wil doorverkopen heb je een incomplete versie, en dat verkoopt altijd lastiger.

    ja, teruggaan naar een webshop…

  6. 382 XP
    e-man's avatar

    ik verkoop al jaren alles in 1x aan het eind van een consolecyclus. Dan brengt er 1 wat minder op, dat maakt me niet heel veel uit. Ben alleen wel benieuwd ernaar of ik geen content ga missen. Mochtg iemand anders die deze game besteld heeft ineens allerlei vouchers hebben of een code op het boekje, dan ga ik natuurlijk even bellen!

    Verkoop overigens af en toe wel door maar niet erg vaak, deze game zal daarnaast vrij snel goedkoop worden denk ik!

  7. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Gvd! Ik heb hem morgen pas :/

  8. 382 XP
    e-man's avatar

    Als je mij f kan laten weten wat er in je hoesje zit, alvast bedankt. Ik haeb namelijk alleen zon wit briefje met garantie crap en dat lijkt me gewoon vreemd

    Overigens heeft nfs rivals verder ook niets in het hoesje zitten. Dit is alleen de eerste keer ooit dat ik een complete edition koop en verwachtte wat vouchers voor de dlc. Maar zal wel op disk zijn gezet dan!

  9. 8816 XP
    7th-son's avatar

    alle extra content zal gewoon op de disc staan, die hoef je niet apart te downloaden lijkt mij

  10. 47 XP
    NL_JAN_STI's avatar

    Hoi,
    Ik heb vandaag ook gekocht bij de mediamarkt (49,95) er zit alleen 1 wit papiertje bij.niks bijzonders dus…

  11. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik heb mijn Tomb Raider: definitive edition (47,50) ook ontvangen vandaag van yourgamezone. En ook bij mij zit er geen boekje oid in het hoesje. Dus het lijkt mij dat het zo de bedoeling is.

  12. 382 XP
    e-man's avatar

    Danku allen!

  13. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Even iets anders! Bevalt de game? Heb hem nooit gespeeld op de ps3 en was van plan hem morgen te halen, dus al het niet de moeite is hoor ik het graag 🙂

  14. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Niet over nadenken. Kopen en spelen.
    Wat mij betreft één van de toppers van 2013 en absoluut de grootste verrassing van alle kneiters die uit zijn gekomen vorig jaar.

    OT: Zowat alle PS4-games hebben slechts één of twee blaadjes in het hoesje, met eventueel een code erop. Alleen Assassin’s Creed 4 heeft (in mijn huidige collectie) een boekje en wat meer vouchers.

  15. 47 XP
    NL_JAN_STI's avatar

    Beste game naar mijn mening op dit moment op de ps4.grafisch echt een topper. Leuk verhaal. Kopen dus

  16. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Oke dan! Thnx

  17. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Beste game naar mijn mening op dit moment op de ps4.grafisch echt een topper. Leuk verhaal. Kopen dus

    Helemaal mee eens!

  18. 382 XP
    e-man's avatar

    heb nog niet écht kunnen spelen, nog maar heel even maar ik vind het ook geweliig. Map lijkt wel klein. Dus ik denk niet dat je er heel lang mee doet..

  19. 150 XP
    Hotaru's avatar

    heb nog niet écht kunnen spelen, nog maar heel even maar ik vind het ook geweliig. Map lijkt wel klein. Dus ik denk niet dat je er heel lang mee doet..

    Ik ben benieuwd of je mening over het spel zal veranderen wanneer je het hebt uitgespeeld.

  20. 382 XP
    e-man's avatar

    haha dat klinkt dat ik, als ik het heb uitgespeeld het een rukspel vind xD

  21. 150 XP
    Hotaru's avatar

    haha dat klinkt dat ik, als ik het heb uitgespeeld het een rukspel vind xD

    —–

    heb nog niet écht kunnen spelen. Map lijkt wel klein. Dus ik denk niet dat je er heel lang mee doet..

    —–

    Ik ben benieuwd of je mening over het spel zal veranderen wanneer je het hebt uitgespeeld.

  22. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik heb even een vraag aan jullie peeps van psx.

    Heb zojuist mijn tomb raider definitive edition gekregen via Yourgamezone.nl. Er zit alleen geen boekje bij… Zou 1 van jullie die het spel ook heeft gekocht even willen posten of er op het boekje codes staan voor content o.i.d. Want dan moet ik even die gasten contacten, anders laat ik het erbij!

    Thanks alvast!

    Vanmiddag gaan afhalen tijdens middagpauze. Zit geen boekje bij hoor.

    http://i.imgur.com/6nQU3h0.jpg

  23. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Ik heb een papiertje met daarop een vouchercode bij mijn Tomb Raider gekregen. Is wel de Definitive Special edition met concept art.

    haha dat klinkt dat ik, als ik het heb uitgespeeld het een rukspel vind xD

    Helemaal niet, echt een top game !

  24. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Yes nieuwe trend… geen boekjes bij de games.
    Sorry, vind het erg hatelijk.

    Ben blij met mijn PSX/PS2/PS3 collectie die compleet is MET boekjes, zonde.

  25. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Yes nieuwe trend… geen boekjes bij de games.
    Sorry, vind het erg hatelijk.

    Ben blij met mijn PSX/PS2/PS3 collectie die compleet is MET boekjes, zonde.

    Is idd beetje jammer, voor het idee dan ik denk dat weinig mensen ook echt in die boekjes neuzen? Ik niet iniedergeval hihoe

  26. 382 XP
    e-man's avatar

    Mwah ik ook niet echt. Maar niks dat voelt zo kaal. Dan kan er ook wel 5 euro van de prijs af hehe

  27. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Wat een spel hè? 🙂

  28. 47 XP
    NL_JAN_STI's avatar

    Wat een spel hè? 🙂

    Ik vind hem top !

  29. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik vind hem top !

    IK OOK, ANDERS ZOU IK ER NU GEEN 60 voor betaald hebben hè… Want het is tenslotte een remake.

    Wat mij opvalt: de brightness van graphics zijn top
    Lara is inderdaad re masterd
    De mappen komen veel beter tot hn recht
    De vlammen en smoke/bewegende elementen maken het superieur
    Maar: ik vind eerlijk gezegd de game niet next gen. Tuurlijk is het een remake. Ik bedoel gewoon in cliffhangers zie je dat de ps4 te veel kracht heeft en dat de game op current gen technologie draait. Je ziet Lara bv niet mooi vallen in synch, maar gewoon te vloeiend
    Bovendien zijn de mappen in zeer mooi detail, maar het blijft current gen. Want next gen engines hebben veel meer detail mogelijkheden.

    Zeker geen slechte game, nog steeds top. Kan niet wachten hoe infamous 3 eruit gaat zien….

  30. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Hoeveel uur sp zit hier nou ongeveer in? Wil hem niet te snel uitspelen natuurlijk 🙂
    Ik wordt tijdens het spelen lekker veel afgevuurd, heerlijk! Hier hou ik van actie actie actie.