Forum

Topic: [TK]PS3 super compleet!

Anoniem's avatar

Hallo PSXers

Wil hier toch ook even mijn advertentie delen;

Bij deze bied ik mijn Playstation 3 aan. Ik heb hier een tijd veel plezier aan beleefd. Maar in verband met de aankoop van een Playstation 4 wordt deze nu eigenlijk niet meer gebruikt. Mocht je een Playstation 3 willen kopen dan is dit de advertentie die je zoekt. Dit pakket bevat echt alles wat je nodig hebt.

– Uiteraard de playstation 3
– Harde schijf is geüpgraded naar 500GB (originele 60GB wordt meegeleverd)
– Officiële Sony Bluetooth remote
– Vier Buzzers
– Fitness benodigdheden voor EA Fitness
– Twee Dualshock controllers
– Playstation Eye

Games:

Resistance fall of men
Rayman origins
Motorstorm en pacific rift
Assassin’s creed 1, 2, brotherhood, revelations en 3
Grid
Split/Second
Prototype
Uncharted 1, 2, en 3
UFC undisputed
Heavy Rain
Ratchet and clank tools of destruction, quest for beauty en a crack in time
Killzone 2
Fallout 3
Buzz Quiz World
Modnation Racers
EA Active
Eyepet

Kortom overcompleet.
Ps. Niet alles staat op de foto.

Op onzin biedingen zal niet worden gereageerd.

Tim

http://link.marktplaats.nl/773088588

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 362 XP
    Coelers's avatar

    Puur even uit interesse. Wat vinden jullie een acceptabele vraagprijs?

  2. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Niet veel meer dan €200, misschien iets erover als je geluk hebt. Ja je hebt aardig wat games erbij, maar dit zijn aardig verouderde games. En die accessoires zijn lastig goed te praten. Weinig mensen zien de waarde van de 4 buzzers, EA fit apparatuur en PS eye. Het is leuk dat het erbij zit, maar voor de meeste kopers valt dat de prijs niet goed te praten. Die kijken naar de console, controllers en games.

    Die zien nu: een PS3, stuk of 16 oude games en 2 controllers. Dat je extra accessoires bij heb zitten is voor de meeste mensen niet belangrijk, die kijken daar dus overheen en zien dat ook niet zo waardevol in als jij.

    En vergeet niet dat veel mensen al snel de vergelijking maken met de PS4. Als jij het voor bijvoorbeeld €375 kwijt wil, rekenen z al heel snel: oh maar €25 erbij en ik heb een PS4. Die denken niet erbij dat het een kale PS4 is t.o.v een ‘super complete’ PS3. Maar die vergelijking maken ze wel.

    Maar goed, we blijven mensen he. Er zal altijd iemand zijn die net wat meer wilt uitgeven dan een ander. Weet alleen wel dat ik niet te lang zou wachten als ik jou was. Waarde daalt steeds sneller naarmate de PS4 steeds beter beschikbaar wordt en winkeliers ook de PS3 in de aanbieding gaan gooien.

  3. 362 XP
    Coelers's avatar

    Thnx voor je uitgebreide verhaal. Hoogste bod is nu 290. Ben misschien van plan bijvoorbeeld de buzzers los te verkopen met het spel. Door de slechte verkrijgbaarheid levert dat ook zo een paar tientjes op.

  4. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Thnx voor je uitgebreide verhaal. Hoogste bod is nu 290. Ben misschien van plan bijvoorbeeld de buzzers los te verkopen met het spel. Door de slechte verkrijgbaarheid levert dat ook zo een paar tientjes op.

    Voor 290 euro had ik het wel gedaan.

    Heb een tijd geleden ongeveer 90 xbox 360 games verkocht voor 350 euro. (veelste weinig)
    Kon zeker wel het dubbele voor krijgen, maar dan moest ik het apart verkopen.
    Dat duurde te lang en geen tijd voor gehad.
    Dus uiteindelijk toch verkocht.
    Geld er bij gedaan en een ps4 gekocht.

    En vergeet niet dat de prijs daalt als de ps4 in de losse verkoop gaat.
    Dan krijg je er helemaal niks meer en dat zou zonde zijn.

    Succes ermee!! (-: