Forum

Topic: Oordopjes op de ps4…

Anoniem's avatar

Hey, ik heb zojuist mijn nieuwe iphone binnen en de earpods wat erbij zijn die wil ik gebruiken voor de ps4. Ik kan alles horen maar praten gaat niet hoe kan ik dit oplossen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

38 reacties

  1. 90 XP
    D92V's avatar

    Hey, ik heb zojuist mijn nieuwe iphone binnen en de earpods wat erbij zijn die wil ik gebruiken voor de ps4. Ik kan alles horen maar praten gaat niet hoe kan ik dit oplossen?

    Niet mogelijk helaas, als je met iemand anders praat hoort hij constant een piep.

  2. 106 XP
    samet5's avatar

    já ik merkte het ,volgens mij heeft Sony een limiet gezet aan de frequentie. Maar de mono headset werkt gewoon top maar jammer dat het niet (2) zijn je kunt niet horen van welke kant ze komen als je Cod speelt 🙁

  3. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Probeer andere oortjes. Ik kan bijvoorbeeld prima spelen met mijn Bowers & Wilkins C5 en Beats Solo HD. Chat werkt en game audio werkt. (maak er echter geen gebruik meer van, vanwege aanschaf Astro A50)

  4. 33 XP
    riico1's avatar

    Hey, ik heb zojuist mijn nieuwe iphone binnen en de earpods wat erbij zijn die wil ik gebruiken voor de ps4. Ik kan alles horen maar praten gaat niet hoe kan ik dit oplossen?

    ik gebruik ook me iphone 5 oortjes.. die werken gewoon alleen ik kan alleen uit de linker oordop geluid horen

  5. 106 XP
    samet5's avatar

    hmm ik hoor ze gewoon allebei

    Probeer andere oortjes. Ik kan bijvoorbeeld prima spelen met mijn Bowers & Wilkins C5 en Beats Solo HD. Chat werkt en game audio werkt. (maak er echter geen gebruik meer van, vanwege aanschaf Astro A50)

    die ding van jou kost 300 euro gek! zit er goud in ofso?

  6. 33 XP
    riico1's avatar

    Hey, ik heb zojuist mijn nieuwe iphone binnen en de earpods wat erbij zijn die wil ik gebruiken voor de ps4. Ik kan alles horen maar praten gaat niet hoe kan ik dit oplossen?

    probeer dit is als je oortjes erin zitten. hou je psknop ingedrukt van je controller, ga dan naar apparaten aanpassen, en dan uitvoer naar hoofdtelefoon, en dan chataudio

    en probeer dan of iemand jou kan horen

  7. 4683 XP
    ps3dennis's avatar

    ik gebruik een AKG k480 nc en een Sennheiser HD598 zonde mic. Heb ook een LG premium QuadBeat die werk gewoon met de ps4.

  8. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    De Samsung headsets die je aangeleverd krijgt van de Galaxy S2, S3 en S4 krijgt bijgeleverd werken wel gewoon… Althans bij mij

  9. 249 XP
    Timon's avatar

    Vandaag erachter gekomen dat mijn Beats Studio ook prima werken op de PS4! Ook een redelijke mic 🙂

  10. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    hmm ik hoor ze gewoon allebei

    die ding van jou kost 300 euro gek! zit er goud in ofso?

    Haha nee, maar heb er maar €125 voor betaald uiteindelijk 😉 Voor €300 had ik het never nooit gehaald haha. Het is onwijs goed geluid, maar voor €300 zijn er genoeg andere dingen die ik kan doen/halen.

  11. Anoniem -
    145.132.217.xxx's avatar

    Je moet gewoon kijken welke oortjes een microfoon hebben, apple oortjes doen het inderdaad en ook oortjes van jbl die ik heb.

  12. Anoniem -
    84.106.149..xxx's avatar

    Mijn oortjes werkten prima maar sinds de nieuwe update kan ik niet meer terug spreken weet iemand een oplossing ?

  13. 46 XP
    Janzzuh's avatar

    Mijn standaard ps4 oortje doet het helemaal niet meer en bij mijn iPhone oordopjes horen de anderen een piep

  14. 13 XP
    IneGoesGaming's avatar

    Ik heb onlangs nog in een supermarkt gezien dat sony PS4 in ear headset op de markt bracht…. voor maar liefst 89,99.
    De standaard oortjes die sony inclusief bij de ps4 meegeeft vind ik persoonlijk al slecht. hier ga ik dus zeker geen 90 euro aan uitgeven…

    http://imgur.com/wnWBnZ7

  15. Anoniem -
    84.25.68..xxx's avatar

    @84.106.149..xxx: Ik heb hetzelfde probleem. Had eerst JBL oortjes die prima werkten, maar sinds de update werkt de microfoon niet meer. Ook de iPhone oortjes werken nu niet meer.

  16. Anoniem -
    145.120.67.xxx's avatar

    @84.25.68..xxx: ik heb het zelfde probleem met 4 paar oortjes, de mic van htc oortjes, samsung oortjes en standaard ps4 headset werkt niet meer, weet iemand hoe je dit kan oplossen?

  17. Anoniem -
    195.241.169..xxx's avatar

    Geen idee

  18. Anoniem -
    84.31.13.xxx's avatar

    nee datis eenmaal met apple oordjes

  19. 1 XP
    Pink-unicorn2013's avatar

    Ps heeft geen frequentie’s voor de Apple oortjes. Zodra je de oortjes erin steekt stopt de mic met zenden. De oortjes zelf zullen het blijven doen. Dit probleem komt niet door een update of wat dan ook. Dit komt door sony. Er is nog niets aan gedaan en dat gaan ze ook niet meer doen. De oplossing is om andere oortjes te kopen of een headset zelf.

  20. Anoniem -
    178.84.191.xxx's avatar

    @84.106.149..xxx: idd heb ik ook

  21. Anoniem -
  22. Anoniem -
    85.25.217.xxx's avatar

    @Janzzuh:
    Hoe heb je dit opgelost want ik heb nu het zelfde probleem als jou.

  23. 46 XP
    Janzzuh's avatar

    @85.25.217.xxx: heb een nieuwe game headset gekocht

  24. Anoniem -
    84.82.166.xxx's avatar

    Ik moest nieuwe oortjes kopen van mijn moeder, had ik nieuwe gekocht, werken ze niet!! Ik gebruik nu Samsung-oortjes.. Die werken ook prima!

  25. Anoniem -
    2001:1c03:2b03:900:45e7:ef12:84b:1.xxx's avatar

    Ps4 accepteerd heeeeeel veeeel oortjes niet bijv. I phone , Bluetooth oortjes noem maar op

  26. 8381 XP
    7th-son's avatar

    @2001:1c03:2b03:900:45e7:ef12:84b:1.xxx: dat komt niet door de ps4 maar door de aansluiting zelf. Iphone gebruikt bv een andere manier van aansluiten met de jack connectoren.
    De standaard oordopjes kun je gewoon voor een prikkie online kopen, en werken gegarandeerd

  27. 62 XP
    Kvdzee1gamer's avatar

    een gaming headset kopen

  28. Anoniem -
    151.135.25..xxx's avatar

    kan je jbl oortjes gebruiken?

  29. 8381 XP
    7th-son's avatar

    @151.135.25..xxx:
    Ik zou ze er niet specifiek voor gaan kopen, maar heb het vermoeden dat jij ze al hebt.

    In dat geval:
    uhm, probeer het zou ik zeggen? Ik (en waarschijnlijk velen anderen) hebben die niet. Als jij het probeert, en het hier aangeeft, dan zijn wij ook weer wat info rijker

  30. Anoniem -
    80.56.34..xxx's avatar

    Doen JBL oortjes het? Heb ze als cadeautje gekocht….maar wil graag weten of de mic het wel doet…..voor de ps4 uiteraard

  31. Anoniem -
    80.56.34..xxx's avatar

    @7th-son: weet je al of ze het doen? Heb ze als cadeautje gekocht en wil het echt graag en optijd weten!!!

  32. 8381 XP
    7th-son's avatar

    @80.56.34..xxx: hoe zou ik het moeten weten dan? ik heb nooit gezegd dat ik zou gaan halen?

  33. Anoniem -
    80.56.34..xxx's avatar

    @7th-son: maar weet je of ze het doen

  34. 8381 XP
    7th-son's avatar

    @80.56.34..xxx: ik heb ze nog steeds niet, dus nee, ik weet niet of ze werken.

    Echt zo moeilijk om te begrijpen dat ik niet kan weten of het werkt als ik ze niet heb?Stuur ze anders ff naar me op, dan kan ik ze voor je uittesten. Of test ze zelf uit, en pak ze daarna weer opnieuw in…

  35. Anoniem -
    Anoniem-4964's avatar

    @Janzzuh: ik heb precies hetzelfde

  36. Anoniem -
    Anoniem-3032's avatar

    Ik heb gewoone playstation oortjes kan alles horen maar ik niet meer praten en heb mezelf ook niet gemute wat moet ik doen

  37. Anoniem -
    Anoniem-8798's avatar

    Ik hoor nix wat moet ik doen en hij deet het altijd maar nu niet

  38. 7 XP
    Sprayboy2009's avatar

    Ik heb ook andere vraag: kan ik mijn oortje van de ps4 had gebruikt. Ook gebruiken voor de ps5?