Forum

Topic: battlefield 4 geluidsprobleem + Single Player probleem

Anoniem's avatar

Omdat Ghosts mijn strot uit komt heb ik vorige week BF4 aangeschaft (PS4)
Nu heb ik sinds een update van het spel een probleem. Heb de digitale versie

Multiplayer:
Het geluid doet het niet goed meer tijdens het spelen. Althans een deel. Ik hoor zeg maar alles behalve het lopen, schieten en de soldaat geluiden. Ook hoor ik elke minuut het korte muziekje wat je hoort als een potje afgelopen is…
Spel al meerdere malen opnieuw gestart en t probleem blijft. Kan er online niks over vinden…

Single Player:
Heb al 3x opnieuw moeten beginnen met de single player. Zodra ik mijn ps4 uit zet en de volgende dag bijvoorbeeld weer aan, is mijn save game verdwenen… word er gek van

Iemand een oplossing voor mijn problemen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 232 XP
    black2death's avatar

    Omdat Ghosts mijn strot uit komt heb ik vorige week BF4 aangeschaft (PS4)
    Nu heb ik sinds een update van het spel een probleem. Heb de digitale versie

    Multiplayer:
    Het geluid doet het niet goed meer tijdens het spelen. Althans een deel. Ik hoor zeg maar alles behalve het lopen, schieten en de soldaat geluiden. Ook hoor ik elke minuut het korte muziekje wat je hoort als een potje afgelopen is…
    Spel al meerdere malen opnieuw gestart en t probleem blijft. Kan er online niks over vinden…

    Single Player:
    Heb al 3x opnieuw moeten beginnen met de single player. Zodra ik mijn ps4 uit zet en de volgende dag bijvoorbeeld weer aan, is mijn save game verdwenen… word er gek van

    Iemand een oplossing voor mijn problemen?

    niet om je verder bang te maken, maar dit zijn problemen die al sinds het begin van BF op de PS4 (en in mindere mate andere consoles) zijn gekend en tot nu toe hebben DICE/EA nog geen sluitende oplossing voorzien voor deze problemen. laat staan elke update breekt weer iets anders.

    dus het is momenteel ondergaan of terug naar de BF3 op de ps3. Jammer genoeg! mag ik er wel bijvoegen want het is een toffe game.

    ik had in mindere mate ook last van deze bugs (behalve de singleplayer reset) en daarom ben ik maar naar Ghosts gegaan, die draait naar behoren op mijn console.

  2. 1064 XP
    jonas46's avatar

    niet om je verder bang te maken, maar dit zijn problemen die al sinds het begin van BF op de PS4 (en in mindere mate andere consoles) zijn gekend en tot nu toe hebben DICE/EA nog geen sluitende oplossing voorzien voor deze problemen. laat staan elke update breekt weer iets anders.

    dus het is momenteel ondergaan of terug naar de BF3 op de ps3. Jammer genoeg! mag ik er wel bijvoegen want het is een toffe game.

    ik had in mindere mate ook last van deze bugs (behalve de singleplayer reset) en daarom ben ik maar naar Ghosts gegaan, die draait naar behoren op mijn console.

    Dat er problemen zijn daar geef je gelijk in, maar de problemen die wes1987 noemt heb ik nog niet gehad. BF4 loopt vloeiend op mijn ps4. Ik kan ook niet direct een oplossing bedenken aangezien het probleem waarschijnlijk bij DICE zit. En Ghosts, wat een lachertje is dat man. die disc heeft welgeteld 30 minuten in mijn ps4 gezeten, maarja ieder zijn smaak he 🙂 . Hopelijk is het snel opgelost wes1987.

  3. 966 XP
    Timutz's avatar

    Miss als je de sp hebt gespeeld je ps4 niet meteen uitzetten maar eerst je opgeslagen bestand uploaden naar je plus acc. En als je dan de andere dag niet verder kunt je bestand terug halen van de server?

  4. 242 XP
    Xnator's avatar

    Net zoals bij COD:Ghost presteert dus ook de digitale versie ook weer slechter dan de fysieke versie van BF4. De problemen die de OP beschrijft heb ik ook niet. Het loopt zeer soepel nu bij mij. Valt me echt op dat op een of andere manier de digitale versies minder zijn. Hoe en waarom weet ik niet. Maar de problemen wijken wel van elkaar af iedere keer weer (disc vs digitaal) :S

  5. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Ik speel battlefield 4 zelf op mijn PS3, maar eergister had ik het zelfde probleem. Ik hoorde geen geluiden behalve af een toe een BF4 muziekje. Ik voelde wel mijn controller trillen als ik schoot. Wat het raarste was af en toe hoorde ik wel één schot of ineens explosie en daar schok ik toen echt van ;). Uit het niets zo heel hard BOEM. Maar ik heb het maar 1 potje gehad op Operation locker, voor de rest niet meer.

  6. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    De disc versie loopt probleemloos op mn PS4. Eerder wel de soundbug maar na de patches alles in orde
    Wat je kan doen is je download verwijderen en opnieuw downen. En check even of je alle upates van BF4 ook binnen hebt gehaald

    De problemen die je beschrijft zaten vooral in de game toen deze net uit was. Het kan dus zijn dat je n bepaalde update hebt gemist. De updates installeren namelijk niet van zelf, die moet je handmatig aanzetten door het aan en uitzetten van je game
    succes

  7. 140 XP
    Wes1987's avatar

    er verschijnen veel meer klachten met het probleem wat ik hier heb voorgelegd… Zit hem dus echt in de laatste update als ik de reacties van iedereen op verschillende forums lees…
    Echt onbegrijpelijk dat ze nu het hele team op de game hebben gezet, het niet eens lukt om goed te fixen en zodra er een nieuwe patch komt, brengt dit weer nieuwe problemen met zich mee…
    Vind het een leuk spel, zodra het goed speelbaar is maar dit zijn voor mij op zich wel dealbreakers…

    Ik ben na 5 jaar cod echt toe aan een andere multiplayer ervaring, en battlefield is een game die dit zou kunnen bieden… Verder zijn er geen multiplayer shooters op ps4 die voor mij interessant zijn (killzone heeft niet de setting waarnaar ik op zoek ben)

    De mp van ghosts vind ik erg saai ten opzichte van andere call of duty games en battlefield heeft veel problemen… Dit is volgens mij het ideale moment voor andere ontwikkelaars om met een multiplayer shooter te komen… De 2 grootste zijn nu op hun zwakst…

  8. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    De game heeft nog wat foutjes, maar dat gold voor CoD natuurlijk ook..
    Ik speel al CoD vanaf deel 2 (nee niet MW2, maar de echte CoD2 op de xbox/xbox360). Daar regende het ook patches en updates bij elk deel dat uitkwam.

    Nu ben ik geswitched naar BF4 en heb er inmiddels 250 uur in zitten op de PS4. En ja, soms is het kut, maar het plezier van de game en de vele speelmogelijkheden zijn voor mij niet minder door wat bugs. Dat hoort nu eenmaal bij een MP helaas..

    Je savegames van de SP die verdwijnen ligt niet aan BF4 maar aan de error die op de PS4 schijnt te zitten, daar was vorige week nog ophef over.

  9. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Multiplayer:
    Het geluid doet het niet goed meer tijdens het spelen. Althans een deel. Ik hoor zeg maar alles behalve het lopen, schieten en de soldaat geluiden. Ook hoor ik elke minuut het korte muziekje wat je hoort als een potje afgelopen is…
    Spel al meerdere malen opnieuw gestart en t probleem blijft. Kan er online niks over vinden…

    Dit probleem heb ik ook na de laatste patch. Had er eerder geen probleem mee. Advies: Eerste potje zonder geluid uit spelen, daarna is het geluid weer terug.
    Ik heb trouwens de disc versie.