Forum

Topic: Call of Duty® Ghosts – Clan/PS4

Anoniem's avatar

ik heb een nieuwe clan aangemaakt als er mensen zijn die nog vrienden heeft die nog geplakt zijn aan hun ps3 kunnen in mijn clan komen en met verschillende mensen spelen de clan is helemaal vrij je hoeft ook geen goeie ratio te hebben etc.. dit is gewoon alleen voor de mensen die alleen zijn.
als je interesse hebt moet je een vriendschap verzoek sturen naar xX_JE_BOY_ABI_Xx (PS4)daarna zal ik je inviten in mijn clan en kunnen we samen gaan spelen en XP verdienen, ik doe zelf ook opnemen en over verschillende media delen.

we spelen verschillende game modes van Campen tot Spawn trappen 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 47 XP
    TwanDetti's avatar

    ik heb een nieuwe clan aangemaakt als er mensen zijn die nog vrienden heeft die nog geplakt zijn aan hun ps4 kunnen in mijn clan komen en met verschillende mensen spelen de clan is helemaal vrij je hoeft ook geen goeie ratio te hebben etc.. dit is gewoon alleen voor de mensen die alleen zijn.
    als je interesse hebt moet je een vriendschap verzoek sturen naar xX_JE_BOY_ABI_Xx daarna zal ik je inviten in mijn clan en kunnen we samen gaan spelen en XP verdienen, ik doe zelf ook opnemen en over verschillende media delen.

    we spelen verschillende game modes van Campen tot Spawn trappen 🙂

    Ik wil best wel in je clan hoor!
    Mijn psn Is TwanDetti

  2. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    we spelen verschillende game modes van Campen tot Spawn trappen :)[/quote]

    Hopelijk kom ik niet in jullie lobby ..Campers.. campers everywhere ! 😛

  3. 106 XP
    samet5's avatar

    Ik wil best wel in je clan hoor!
    Mijn psn Is TwanDetti

    twan ik heb je een invite gestuurd !

    we spelen verschillende game modes van Campen tot Spawn trappen 🙂

    Hopelijk kom ik niet in jullie lobby ..Campers.. campers everywhere ! :P[/quote]

    Hoort erbij hé 😉

    ik heb een nieuwe clan aangemaakt als er mensen zijn die nog vrienden heeft die nog geplakt zijn aan hun ps3 kunnen in mijn clan komen en met verschillende mensen spelen de clan is helemaal vrij je hoeft ook geen goeie ratio te hebben etc.. dit is gewoon alleen voor de mensen die alleen zijn.
    als je interesse hebt moet je een vriendschap verzoek sturen naar xX_JE_BOY_ABI_Xx (PS4) daarna zal ik je inviten in mijn clan en kunnen we samen gaan spelen en XP verdienen, ik doe zelf ook opnemen en over verschillende media delen.

    we spelen verschillende game modes van Campen tot Spawn trappen 🙂

    …..

    Ik wil best wel in je clan hoor!
    Mijn psn Is TwanDetti

    Twan je met wel geregistreerd zijn op call of duty ghosts app. Ga op je adroid/apple naar je store en download die call of duty app en registreer je daar op dan pas kan ik je een invite sturen.

  4. 47 XP
    TwanDetti's avatar

    Ik ben geregistreerd en heb de applicatie al!
    ik heb nu ook een aanmelding naar je clan verstuurd.

  5. 106 XP
    samet5's avatar

    Ik ben geregistreerd en heb de applicatie al!
    ik heb nu ook een aanmelding naar je clan verstuurd.

    twan ik denk dat je het niet zo goed begrijpt, want je moet wel op de call of duty ghost app registreren want ik kan je nog steeds geen invite sturen?

  6. 47 XP
    TwanDetti's avatar

    Ik ben al geregistreerd!

  7. 106 XP
    samet5's avatar

    Ik ben al geregistreerd!

    kom effe online

    heb je wel ghosts? want er staat dat je nooit gespeeld hebt.. best raar!

  8. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    ik wil me ook wel voegen

    mijn PSN; ayoubelbidawi