Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

33 reacties

  1. 382 XP
    e-man's avatar

    dit soort dingen is altijd jammer. Heb de mijne van de week gekocht voor 47 euro. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :p

  2. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/Tomb-Raider-Definitive-Edition,10259,488119,1095018.html?langId=-11

    Net besteld 🙂 Ook al heb ik hem uitgespeeld maar ja mooi prijsje toch!

    Relaxed bedankt voor je post man! Gelijk besteld!!

  3. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    dat is geen geld..

  4. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    let wel op staat nu 2 tot 3 weken levertijd bij

  5. 518 XP
    recsto's avatar

    als er een mm bij je in de buurt is moet je aangeven dat je hem daar wil afhalen. als ze hem op voorraad hebben kan je hem direct ophalen. dan hoef je niet 2-3 weken te wachten.

  6. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    Graag gedaan iedereen ik heb gekozen op het af te halen in mm zelf dus hopelijk krijg ik hem snel binnen!

  7. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    KUT! Uitverkocht…..

  8. 270 XP
    RvG_NL's avatar

    Is al weer uitverkocht (tijdelijk)

    Bij zavvi was ie 43 euro. Vanmorgen besteld en direct geannuleerd toen ik deze aanbieding zag 😉

  9. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    KUT! Uitverkocht…..

    Ja ik zag het.. Ik kan mijne al vandaag ophalen in de winkel 🙂

  10. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Mooie aanbieding. En ja, ik heb hem ook al op de PS3 gespeeld, maar kan het niet laten deze ook voor PS4 te kopen. Ik wacht die 2-3 weken wel tot ze hem opsturen. Dat dan weer wel…

  11. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Wtf voor 60€ gekocht bij de bartsmitxD die prijs drops gaan wel heel snel

  12. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Dacht: het zal wel de ps3 versie zijn. Mooie prijs, daar had ik hem ook nog wel voor willen hebben.
    Helaas kunnen we hem niet meer bestellen.

  13. 518 XP
    recsto's avatar

    Voor de mensen die hem nog willen. Ga naar jou mm en zeg dat de game online 30 euro is. Krijg je hem ook voor die prijs mee

  14. 28 XP
    JesseSebastian's avatar

    Gister in opvlieging bijna aangeschaft op PSN, toen toch nog kunnen wachten en via Twitch wat gameplay gekeken. Vandaag meteen wel besteld.
    Wordt wachten toch beloond 😉

  15. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Vanavond meteen even naar de MediaMarkt. Dat is een mooie prijs!

  16. 340 XP
    Michie's avatar

    Mooie aanbieding. En ja, ik heb hem ook al op de PS3 gespeeld, maar kan het niet laten deze ook voor PS4 te kopen. Ik wacht die 2-3 weken wel tot ze hem opsturen. Dat dan weer wel…

    Hier hetzelfde

  17. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ben benieuwd of hij geleverd gaat worden. Schijnt wel enigszins een foutje te zijn: het was de bedoeling dat hij bij een PS4 verkocht zou worden.

  18. 2 XP
    asr21372's avatar

    Ik heb hem gisteren besteld en vanochtend opgehaald. Er staat €59,99 op het doosje maar dus €29 betaald

  19. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Gisteravond bij MediaMarkt in Rotterdam geweest, maar daar hadden ze hem (haar) helaas niet meer.

  20. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    dan krijg je hem ook niet meer voor die prijs blijkt dat je die prijs alleen kreeg je als je een ps4 bij hun koopt

  21. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    dan krijg je hem ook niet meer voor die prijs blijkt dat je die prijs alleen kreeg je als je een ps4 bij hun koopt

    Nope is niet zo tweakers staat bomvol van mensen die het gewoon hebben zonder ps4.

  22. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    was een fout hij is nu ook van de site afgehaald

  23. 2 XP
    asr21372's avatar

    dan krijg je hem ook niet meer voor die prijs blijkt dat je die prijs alleen kreeg je als je een ps4 bij hun koopt

    ik heb hem ook los gekocht en niet in combinatie met een PS4

  24. 322 XP
    WippertNL's avatar

    vandaag bij de Mediamarkt Grote Markt Den Haag geweest en daar was ie na aanvraag gewoon 59,95 euro…

  25. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Los gekocht in Eindhoven kan gewoon

  26. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    was een fout hij is nu ook van de site afgehaald

    Was Geen fout

  27. 28 XP
    JesseSebastian's avatar

    Ben benieuwd of hij geleverd gaat worden. Schijnt wel enigszins een foutje te zijn: het was de bedoeling dat hij bij een PS4 verkocht zou worden.

    Gister gewoon netjes binnen gekregen.

  28. 340 XP
    Michie's avatar

    http://www.saturn.nl/mcs/product/Tomb-Raider-Definitive-Edition-Avontuur-PlayStation-4,95952,488165,1095019.html?langId=-11

    Nu bij de saturn die bij media was weer uitverkocht. Dus nu hier alsnog maar gehaald ook al heb ik de ps3 versie al gespeeld:P

  29. 8864 XP
    7th-son's avatar

    http://www.saturn.nl/mcs/product/Tomb-Raider-Definitive-Edition-Avontuur-PlayStation-4,95952,488165,1095019.html?langId=-11

    Nu bij de saturn die bij media was weer uitverkocht. Dus nu hier alsnog maar gehaald ook al heb ik de ps3 versie al gespeeld:P

    hij is welliswaar geen 30 euro, maar 40 euro is ook niet slecht

  30. 340 XP
    Michie's avatar

    Nee, klopt prima bedrag.

  31. 270 XP
    RvG_NL's avatar

    Wie heeft deze en wil mijn helpen om een paar mp trophies te halen?

  32. 23 XP
    outlaw_87's avatar

    Wie heeft deze en wil mijn helpen om een paar mp trophies te halen?

    welke trophies heb je nodig, ik moet er namelijk ook nog wat in de mp, als je wilt kan je me toevoegen outlaw_87