Forum

Topic: Het vriendentopic

Anoniem's avatar

hallo iedereen.
als je een paar vrienden zoekt of iemand zoekt om een game mee te doorlopen,dan ben je hier op het goede adres.
het werkt als volgt=post hier je psn id,welk platform je speelt en welke games je speelt die je wilt samen doen geef ook het doel aan.
zet er ook bij als je iemand toevoegt zodat diegene weet wie je bent

ik begin wel.

psn id=xleukx
games=black ops 2 en borderlands 2.
doel=borderlands 2 de campaigne uitspelen en lol maken/levelen.
black ops 2 levelen,samenwerken voor goeie streaks en lol maken

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 161 XP
    ps3fan's avatar

    borderlands 2 wil ik wel mee helpen, ben er alleen niet heel goed in maarja zal mn best doen. psn: NacerrrA
    zeg maar wanneer je wilt spelen

  2. 103 XP
    xleukx's avatar

    borderlands 2 wil ik wel mee helpen, ben er alleen niet heel goed in maarja zal mn best doen. psn: NacerrrA
    zeg maar wanneer je wilt spelen

    oke voeg me maar toe kan wel spelen op woensdag en het weekend en vanmiddag ook

  3. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    psn id=chrisboers
    games=PS3/SP4/Vita zeer brede selectie, maar geen FPS (behalve borderlands 2)
    doel= PS4 Knack diamanten vinden!

    Voeg me toe met de melding ‘Knack’, en ik accepteer je uitnodiging.

  4. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Goh das toevallig, ik zoek een paar mensen die me kunnen helpen met de game Playstation All-Star Battle Royale.
    Ik heb nog 1 trophy te gaan maar wat een gedoe om deze te halen zeg.
    het gaat om de trophy “Triple Kill”, waarbij je dus een triple kill nodig hebt in een online match… maar het is al lastig genoeg om een online match te joinen…laat staan 1 waarbij er 3 mensen in aanwezig zijn en dan ook nog s een triple kill te scoren.

    Voor de mensen die de game hebben en mij uit de brand willen/kunnen helpen, m’n psn-ID is WJayW. Zet wel even in je friend-invite dat je van PSX-Sense bent en dat het PASBR betreft. 🙂

    En natuurlijk voor wat hoort wat, dus als jullie dan mijn hulp nodig hebben met een game die ik (toevallig) in mijn collectie heb ben ik zeker bereid jullie hierbij te helpen. Ben geen FPS speler btw, dus daar kan ik jullie dan niet mee helpen.

  5. 2015 XP
    WJayW's avatar

    04-02-14
    Goh das toevallig, ik zoek een paar mensen die me kunnen helpen met de game Playstation All-Star Battle Royale.
    Ik heb nog 1 trophy te gaan maar wat een gedoe om deze te halen zeg.
    het gaat om de trophy “Triple Kill”, waarbij je dus een triple kill nodig hebt in een online match… maar het is al lastig genoeg om een online match te joinen…laat staan 1 waarbij er 3 mensen in aanwezig zijn en dan ook nog s een triple kill te scoren.

    Voor de mensen die de game hebben en mij uit de brand willen/kunnen helpen, m’n psn-ID is WJayW. Zet wel even in je friend-invite dat je van PSX-Sense bent en dat het PASBR betreft. 🙂

    En natuurlijk voor wat hoort wat, dus als jullie dan mijn hulp nodig hebben met een game die ik (toevallig) in mijn collectie heb ben ik zeker bereid jullie hierbij te helpen. Ben geen FPS speler btw, dus daar kan ik jullie dan niet mee helpen.


    Meld het hier ook maar even:

    Je kunt bij PSNprofiles.com een profiel aanmaken en een “Gaming session” starten. Mensen kunnen dan deze sessie joinen en vervolgens op de datum en tijd die jij aangeeft bij het aanmaken het spel met z’n allen gaan spelen, wellicht een tip voor de toekomst 🙂

    Helaas in mijn situatie zijn er weinig mensen die de game nog spelen… maar ben wel van plan om een gaming sessie te organiseren zodra ik hier de tijd voor heb… maar mocht het via de PSX-sense community kunnen geef ik hier wel voorkeur aan 🙂

  6. 1034 XP
    mickvl's avatar

    PSN ID: TheMick1
    Games: Check mijn PSX-Sense profiel!
    Doel: NFS Rivals PS4 racen tegen elkaar!

  7. 260 XP
    Erik026's avatar

    PSN ID:Erik026
    Games: Vooral Fifa 14
    Doel: gewoon lekker spelen