Forum

Topic: PX4 met firmware 1.60

Anoniem's avatar

Ik heb net firmware 1.6 binnen gehaald en geprobeert om mijn PX4 headset te connecten met de PS4. Helaas krijg ik dan een melding dat er geen profiel bestaat voor de PX4.

Sony heeft dus weer lekker bluetooth support ingebouwd voor zijn eigen producten en laat 3rd party leveranciers weer lekker wachten voordat het werkt met hun producten. Hebben meer mensen hier last van of krijgen jullie hem wel werkende?

Het zou volgens mij zo makkelijk te regelen zijn dat hij wel werkt door Sony nu bluetooth support erin zit, maar ik ruik hier een grote rattenactie om hun pulse headsets een koopboost te geven.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Gewoon een Sony headset koppen 90 euries en is ook nog beter dan de px4.

  2. 382 XP
    e-man's avatar

    kan die al besteld worden?

  3. 361 XP
    Denders's avatar

    Gewoon een Sony headset koppen 90 euries en is ook nog beter dan de px4.

    Beter? Grapjas.

  4. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    ja beter ja
    Zo als de vorige pulse ook beter was dan die van de concurrentie.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZnuBkxwNv1Y

    kijk deze maar eens met staan er nog meer op die dit bevestigen.

  5. 249 XP
    Timon's avatar

    Waarom 90 euro spenderen aan een product dat bijna exact hetzelfde is als hetgeen wat je al hebt? Ik vind het maar een slechte zaak van Sony, heb er zelf gelukkig geen last van.

  6. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Vind het niet zo onlogisch als je een product verkoopt dat je dan je eigen accessoires voor laad gaan.

  7. 361 XP
    Denders's avatar

    ja beter ja
    Zo als de vorige pulse ook beter was dan die van de concurrentie.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZnuBkxwNv1Y

    kijk deze maar eens met staan er nog meer op die dit bevestigen.

    Leuk dat iemand zijn mening deelt, maar ik luister zelf wel welke beter zijn. En de geluidskwaliteit van de Turtle Beach vind ik echt veel beter, alleen bass betekend niet dat het geluid goed is.

    Vind het niet zo onlogisch als je een product verkoopt dat je dan je eigen accessoires voor laad gaan.

    Ik vind dat je monopoly positie gebruiken en daar is laatst bijvoorbeeld MS nog op terug gefloten.

  8. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Sony heeft helemaal geen bluetooth ingebouwd voor alleen haar eigen headsets. De Sony headsets werken met een USB dongel, die weer draadloos verbinden met de headsets. Hiervoor is er ondersteuning gekomen met 1.6. De TB PX4 wilt direct verbinden met de PS4. De PS4 heeft simpelweg geen bluetooth (A2DP) ingebouwd voor voice. Dit werkt ook niet met Sony’s eigen headsets dus op deze manier.

  9. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ik vind dat je monopoly positie gebruiken en daar is laatst bijvoorbeeld MS nog op terug gefloten.

    Onzin wat je nu zegt want de px4 werkt wel alleen de mic werkt niet draadloos.
    Dus is er geen rechter die Sony ook maar aan durft te spreken daar op.

  10. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Als sony nu met een losse mic komt die ik tussen mijn kabel kan zetten… kan ik mijn HD598 gebruiken.

  11. 1691 XP
    chronic010's avatar

    ja beter ja
    Zo als de vorige pulse ook beter was dan die van de concurrentie.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZnuBkxwNv1Y

    kijk deze maar eens met staan er nog meer op die dit bevestigen.

    Hmm. Vandaar dat bijna elke review van de PX4 zegt dat dit het beste is om te halen…. Daar haalt Sony het nooit bij met hun headsetje.

  12. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Hmm. Vandaar dat bijna elke review van de PX4 zegt dat dit het beste is om te halen…. Daar haalt Sony het nooit bij met hun headsetje.

    Turtle Beach is gewoon een slecht merk voor headsets,haal liever een Tritton of als je budget het toelaat een Astro a40/a50.Sony gold pulse headset is erg goed voor ze prijskaartje.

  13. 361 XP
    Denders's avatar

    Turtle Beach is gewoon een slecht merk voor headsets,haal liever een Tritton of als je budget het toelaat een Astro a40/a50.Sony gold pulse headset is erg goed voor ze prijskaartje.

    Gebasseerd op?