Forum

Topic: 2 vragen over het plaatsen van mij ps4

Anoniem's avatar

Zoals de titel al aangeeft heb ik 2 vragen over het plaatsen van mij ps4.

1 : kan het kwaad als ik mijn ps4 10 cm naast mijn tv plaatst zonder dat mijn ps4 of mijn tv ( led ) daar rare kuren van krijgen ( storingen vlekken in beeld enz )

En mijn 2e vraag kan het kwaad als ik mijn ps4 in een kastje zet met aan de linker en rechter kant maar rond de 3.5 cm ventilatie ruimte ( boven, voor en achter genoeg ventilatie ruimte )

Ik ben mijn kamer aan het veranderen vandaar dat ik deze 2 vragen stel, dit zijn namelijk de enige 2 optie’s waar ik nu mijn ps4 kan zetten.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Geen probleem. Vlekken in het beeld ontstaan alleen door magnetische invloeden, bijvoorbeeld bij een grote speaker die vlak naast je tv staat, voor zover ik weet zitten deze niet in de PS4 of in ieder geval niet dusdanig groot dat de TV er last van heeft. Ik heb hem zelf op ongeveer die afstand van mijn tv en heb nergens last van, wat betreft de vraag over ventilatie zou ik hem toch wat meer ‘open’ plaatsen.

  2. 8825 XP
    7th-son's avatar

    wat dark element zegt, meer adem ruimte geven aan de ps4!

  3. 53 XP
    RS010's avatar

    OKe bedank ik weet genoeg