Forum

Topic: Kinderziektes Playstation 4 verzameld

Anoniem's avatar

Ik maak dit topic omdat ik toch tegen een paar dingen ben aangelopen met de PS4. Ik heb het apparaat vanaf de launch en er zijn toch een paar zaken waarbij ik merk dat het apparaat niet helemaal af is. Ik kom over van de xbox 360 en heb daar niet zoveel problemen gehad met een eerste generatie apparaat. Ik heb de One niet zelf, dus hier kan ik niet over oordelen.

Ik zeg dit erbij omdat mij opvalt dat Sony producten wel vaker last hebben software matige problemen en foutjes. Zelf mag je er natuurlijk een aantal bij posten mocht je hier last van hebben.

Het is niet de bedoeling om een flame bait topic te maken met “ow de ps of xbox is beter etc.” Het is de bedoeling om alles op een rijtje te krijgen wat er nog verbeterd kan worden.

Bugs:
-Mijn PS wil in standby nogal spontaan aangaan en de disc eruit gooien. Hij blijft dan proberen om de disc eruit te gooien. Ik moet hem dan opstarten en de power kabel eruit trekken zodat hij in safe mode opstart en dan is het voorbij. Soms doet hij het dan weer 4 dagen prima in standby modus en opeens krijgt hij weer kuren.
-Voice over bluetooth support zit er nog steeds niet in.
-Sinds firmware 1.60 update zet hij de PS niet meer in standby modus na 3 uur inactiviteit (wel zo ingesteld).
-Outlast kan je niet in de store vinden, tenzij je er naar zoekt of de filter aanpast. Terwijl zonder aanpassen de filter ALLE games moet weergeven.
-PSN is heel traag (xbox live gewend)
-Partys maken en mensen uitnodigen kost ontiegelijk veel werk met navigeren door het menu, kan veel sneller.
-Voice chat kwaliteit is soms echt bedroevend, hier mogen ze een betere codec voor gebruiken.
-Je ziet niet wanneer vrienden online komen, hier mag best een notification voor worden gemaakt.
-Soms komt het voor dat bij bepaalde games als je terug gaat naar je homescreen dit problemen oplevert voor je PS. Bij BF4 krijg ik soms choppy geluid (moet ik het weer het geluid opnieuw instellen). Of hij laad mijn vriendenlijst niet meer goed en geeft alles over elkaar weer. Soms wordt mijn homescreen dan ook tergend traag en is een restart nodig of ik moet de applicatie die dan draait afsluiten.
-Linker pookje op allebei mijn controllers heeft geen relief meer want dat is eraf gesleten.

Hebben meer mensen last van deze dingen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

28 reacties

  1. 357 XP
    Mausie's avatar

    Hier ok sinds 29 november de PS4, en tjaa heb eigenlijk nergens last van , en dat van PSN store tjaa , duidelijk de PS3 niet gehad haha die vind ik echt sloom vind het nu stukken beter, en de pookjes ok nog nergens last van .
    Achja geluk ligt bij de sommen zeggen ze wel eens , =$

  2. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Ze moeten er voor zorgen dat het chat geluid harder kan want b.v in een party chat kan ik bijna niemand verstaan behalve als ik mijn game geluid bijna uit zet . Voor de rest maken mij die kinderziektes niet zoveel uit dat hoord er bij.

  3. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Hier geen kinderziektes of zo.

    Gewoon nog een vraagje heb jij je dayone x360 nog zo ja werkt die nog.

  4. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    ik wel gaat niet meer veder dan save mode

  5. Redacteur - 629 XP
    Assasination-G's avatar

    Ik maak dit topic omdat ik toch tegen een paar dingen ben aangelopen met de PS4. Ik heb het apparaat vanaf de launch en er zijn toch een paar zaken waarbij ik merk dat het apparaat niet helemaal af is. Ik kom over van de xbox 360 en heb daar niet zoveel problemen gehad met een eerste generatie apparaat. Ik heb de One niet zelf, dus hier kan ik niet over oordelen.

    Ik zeg dit erbij omdat mij opvalt dat Sony producten wel vaker last hebben software matige problemen en foutjes. Zelf mag je er natuurlijk een aantal bij posten mocht je hier last van hebben.

    Het is niet de bedoeling om een flame bait topic te maken met “ow de ps of xbox is beter etc.” Het is de bedoeling om alles op een rijtje te krijgen wat er nog verbeterd kan worden.

    Bugs:
    -Mijn PS wil in standby nogal spontaan aangaan en de disc eruit gooien. Hij blijft dan proberen om de disc eruit te gooien. Ik moet hem dan opstarten en de power kabel eruit trekken zodat hij in safe mode opstart en dan is het voorbij. Soms doet hij het dan weer 4 dagen prima in standby modus en opeens krijgt hij weer kuren.
    -Voice over bluetooth support zit er nog steeds niet in.
    -Sinds firmware 1.60 update zet hij de PS niet meer in standby modus na 3 uur inactiviteit (wel zo ingesteld).
    -Outlast kan je niet in de store vinden, tenzij je er naar zoekt of de filter aanpast. Terwijl zonder aanpassen de filter ALLE games moet weergeven.
    -PSN is heel traag (xbox live gewend)
    -Partys maken en mensen uitnodigen kost ontiegelijk veel werk met navigeren door het menu, kan veel sneller.
    -Voice chat kwaliteit is soms echt bedroevend, hier mogen ze een betere codec voor gebruiken.
    -Je ziet niet wanneer vrienden online komen, hier mag best een notification voor worden gemaakt.
    -Soms komt het voor dat bij bepaalde games als je terug gaat naar je homescreen dit problemen oplevert voor je PS. Bij BF4 krijg ik soms choppy geluid (moet ik het weer het geluid opnieuw instellen). Of hij laad mijn vriendenlijst niet meer goed en geeft alles over elkaar weer. Soms wordt mijn homescreen dan ook tergend traag en is een restart nodig of ik moet de applicatie die dan draait afsluiten.
    -Linker pookje op allebei mijn controllers heeft geen relief meer want dat is eraf gesleten.

    Hebben meer mensen last van deze dingen?

    Moet zeggen dat een paar dingen die je hier neerzet geen bugs zijn maar ik zou met je controllers even teruggaan naar de winkel waar je de PS4 hebt gekocht en kijken of je nieuwe kan krijgen 🙂

  6. 361 XP
    Denders's avatar

    Hier geen kinderziektes of zo.

    Gewoon nog een vraagje heb jij je dayone x360 nog zo ja werkt die nog.

    Nope day one is inderdaad overleden van de x360. Die had zo zijn gebreken (vooral de soldeerpunten die los lieten). Dus dat apparaat was ook niet perfect. Maar ik heb het hier vooral (niet allemaal) over software matige gebreken.

  7. 41 XP
    RvD's avatar

    Ik heb alleen weleens dat hij vastloopt in het menu als je te snel het volgende spel/app wilt opstarten. Dan komt wel het scherm van het spel al in beeld, alsof hij start, maar bevriest dan. Dit gebeurt bij willekeurig welk spel maar alleen als je snel wisselt van het een naar het ander en ook dan lang niet altijd.
    De Wii U heeft hier ook in mindere mate weleens last van.

  8. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Outlast staat bij mij gewoon in de store zonder met filters te prutsen, dit is dan ook geen software matig probleem maar iets met server/client, het is bovendien woensdag dus zijn ze standaard altijd met de store bezig.

    Wat betreft het pookje dat heb ik (en veel anderen) ook. Slechte kwaliteit rubber.

  9. 260 XP
    Erik026's avatar

    nergens last van, maar ik heb hem pas 2 weken

  10. 382 XP
    e-man's avatar

    Pookjes heb ik bij 1 controller last van. Als hij verder doorgesleten is ga ik sony bellen. Wat party maken betreft ben ik het eens. Moet en kan anders. Vrienden notification is inderdaad irritant dat dat niet gebeurt. Verder heel; af en toe een vastloper 3x gebeurt sinds 29 november en dat is het wel. Heb dus (verder)totaal geen last. Lucky me!

  11. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik maak dit topic omdat ik toch tegen een paar dingen ben aangelopen met de PS4. Ik heb het apparaat vanaf de launch en er zijn toch een paar zaken waarbij ik merk dat het apparaat niet helemaal af is. Ik kom over van de xbox 360 en heb daar niet zoveel problemen gehad met een eerste generatie apparaat. Ik heb de One niet zelf, dus hier kan ik niet over oordelen.

    Ik zeg dit erbij omdat mij opvalt dat Sony producten wel vaker last hebben software matige problemen en foutjes. Zelf mag je er natuurlijk een aantal bij posten mocht je hier last van hebben.

    Het is niet de bedoeling om een flame bait topic te maken met “ow de ps of xbox is beter etc.” Het is de bedoeling om alles op een rijtje te krijgen wat er nog verbeterd kan worden.

    Bugs:
    -Mijn PS wil in standby nogal spontaan aangaan en de disc eruit gooien. Hij blijft dan proberen om de disc eruit te gooien. Ik moet hem dan opstarten en de power kabel eruit trekken zodat hij in safe mode opstart en dan is het voorbij. Soms doet hij het dan weer 4 dagen prima in standby modus en opeens krijgt hij weer kuren.
    -Voice over bluetooth support zit er nog steeds niet in.
    -Sinds firmware 1.60 update zet hij de PS niet meer in standby modus na 3 uur inactiviteit (wel zo ingesteld).
    -Outlast kan je niet in de store vinden, tenzij je er naar zoekt of de filter aanpast. Terwijl zonder aanpassen de filter ALLE games moet weergeven.
    -PSN is heel traag (xbox live gewend)
    -Partys maken en mensen uitnodigen kost ontiegelijk veel werk met navigeren door het menu, kan veel sneller.
    -Voice chat kwaliteit is soms echt bedroevend, hier mogen ze een betere codec voor gebruiken.
    -Je ziet niet wanneer vrienden online komen, hier mag best een notification voor worden gemaakt.
    -Soms komt het voor dat bij bepaalde games als je terug gaat naar je homescreen dit problemen oplevert voor je PS. Bij BF4 krijg ik soms choppy geluid (moet ik het weer het geluid opnieuw instellen). Of hij laad mijn vriendenlijst niet meer goed en geeft alles over elkaar weer. Soms wordt mijn homescreen dan ook tergend traag en is een restart nodig of ik moet de applicatie die dan draait afsluiten.
    -Linker pookje op allebei mijn controllers heeft geen relief meer want dat is eraf gesleten.

    Hebben meer mensen last van deze dingen?

    Misschien proberen de punten op het Officiele PS forum te zetten.
    Met mijn PS3 krijg ik wel een notificatie als mijn vrienden online komen is dat niet meer met de PS4 raar?

    Nope day one is inderdaad overleden van de x360. Die had zo zijn gebreken (vooral de soldeerpunten die los lieten). Dus dat apparaat was ook niet perfect. Maar ik heb het hier vooral (niet allemaal) over software matige gebreken.

    Software valt te patchen hardware is een groter probleem. Maar goed dat je de punten opnoemt ik kan nog wel even wachten op de PS4 eerst een nieuwe PC.

    Trouwens met de disc eruit gooien dat zou ik toch wel wel bij de helpdesk melden apart probleem. En volgens mij komt er toch bluetooth ondersteuning zeker voor de PS pulse headset.

  12. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Psn store update staat elke woensdag online rond 5-6 uur smiddags,ze zetten het eerder in psn maar dan moet je het opzoeken via zoekfunctie.Was ook bij ps3,stuur je ps4 gewoon terug incl je controller je zal een nieuwe ontvangen.

  13. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Party maken is KAK zeker als je Xbox gewend bent..Geldt ook voor mij..Joinen is makkelijker..Gewoon op ‘partys’klikken en ff wachten (trage interface) en dan zie je de beschikbare partys.

    Een aantal zaken waren al bekend en gecommuniceerd door Sony. Die worden komende tijd opgelost…
    Ik zou nog ns je settings doorlopen om eea te checken. Tis logisch dat na een grote patch/update niet alle settings een op een worden overgenomen.
    Voicechat is bij mij prima..Eerst via sony-chatset en nu met mn Tritton..Van mn mede BF spelers heb ik ook nog nooit klachten erover gehad en dat zijn allemaal mensen die net als ik de Day One editie hebben…Kan ook aan je eigen headset liggen..

    En ook de 360 had problemen..Traag laden van dashboard via de guideknop als je ingame zat. Achterlijk druk dashboard, onduidelijke settings en store etc. Het enige wat ik nog mis na 8 jaar xbox/xbox360 is hun partysysteem en gameinvite systeem

  14. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Het enigste wat ik ondervonden heb:

    Error messages:
    Je bent niet met WiFi verbonden….. En dit constant ….solution: WiFi uit zetten , en dan weer aan zetten
    Spelers zoeken op psn tijdens= freeze…voor 20 seconden en vervolgens een rapport krijgen…

    AUDIO BUG:
    Headset werkt perfect….
    Maar als er een update is en je zit in een game… Valt de achtergrond audio weg: vervolgens begint mijn headset te knetteren alsof de box kapot is….. Maar gelukkig is dat het dus niet


    ONLINE:
    Spelers worden soms niet weergegeven
    Soms geraak je offline zonder reden…. Op ps3 veel meer…. Dus eigenlijk niet zo erg

    STORE:
    Blauw scherm

    En gisteren stond opeens geen eject meer in de menu, heeft update 1.60 hier iets mee te maken???

  15. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Wat jij als bugs opgeeft zijn grotendeels geen bugs, maar gewoon hoe Sony (netwerk/Store) werkt, of hooguit onhandig.

    -Mijn PS wil in standby nogal spontaan aangaan en de disc eruit gooien. Hij blijft dan proberen om de disc eruit te gooien. Ik moet hem dan opstarten en de power kabel eruit trekken zodat hij in safe mode opstart en dan is het voorbij. Soms doet hij het dan weer 4 dagen prima in standby modus en opeens krijgt hij weer kuren.
    -> Hier zou ik mee teruggaan, dat hoort niet.

    -Voice over bluetooth support zit er nog steeds niet in.
    -> geen bug, hooguit een missende feature.
    -Sinds firmware 1.60 update zet hij de PS niet meer in standby modus na 3 uur inactiviteit (wel zo ingesteld).
    -> geen bug, hooguit een missende feature.
    -Outlast kan je niet in de store vinden, tenzij je er naar zoekt of de filter aanpast. Terwijl zonder aanpassen de filter ALLE games moet weergeven.
    -> Dit is hoe de Store update: eerst zetten ze het spel er in, dan passen ze het hoofdmenu pas aan. Dat jij hem al wil zoeken voor de update helemaal klaar is, mag je Sony niet verwijten.
    -PSN is heel traag (xbox live gewend)
    -> Dit is zeker op de woensdag helaas vaak het geval. Is geen bug, maar wel vervelend. Er zijn dan velen die de Store in willen komen. Overigens is niet zozeer PSN (het netwerk) traag, maar de Store zelf. Workaround: gebruik de webstore, ipv de console store.
    -Partys maken en mensen uitnodigen kost ontiegelijk veel werk met navigeren door het menu, kan veel sneller.
    -> Geen bug.
    -Voice chat kwaliteit is soms echt bedroevend, hier mogen ze een betere codec voor gebruiken.
    -> Geen bug.
    -Je ziet niet wanneer vrienden online komen, hier mag best een notification voor worden gemaakt.
    -> kan je instellen: Settings > Notifications. Staat standaard uit, want is nogal irritant als je 100+ friends hebt.
    -Soms komt het voor dat bij bepaalde games als je terug gaat naar je homescreen dit problemen oplevert voor je PS. Bij BF4 krijg ik soms choppy geluid (moet ik het weer het geluid opnieuw instellen). Of hij laad mijn vriendenlijst niet meer goed en geeft alles over elkaar weer. Soms wordt mijn homescreen dan ook tergend traag en is een restart nodig of ik moet de applicatie die dan draait afsluiten.
    -> Nooit meegemaakt, ik vraag me af of dit BF4 gerelateerd is.
    -Linker pookje op allebei mijn controllers heeft geen relief meer want dat is eraf gesleten.
    -> mee terug gaan, dit hoort nl niet.

  16. 361 XP
    Denders's avatar

    Wat jij als bugs opgeeft zijn grotendeels geen bugs, maar gewoon hoe Sony (netwerk/Store) werkt, of hooguit onhandig.

    -Mijn PS wil in standby nogal spontaan aangaan en de disc eruit gooien. Hij blijft dan proberen om de disc eruit te gooien. Ik moet hem dan opstarten en de power kabel eruit trekken zodat hij in safe mode opstart en dan is het voorbij. Soms doet hij het dan weer 4 dagen prima in standby modus en opeens krijgt hij weer kuren.
    -> Hier zou ik mee teruggaan, dat hoort niet.

    -Voice over bluetooth support zit er nog steeds niet in.
    -> geen bug, hooguit een missende feature.
    -Sinds firmware 1.60 update zet hij de PS niet meer in standby modus na 3 uur inactiviteit (wel zo ingesteld).
    -> geen bug, hooguit een missende feature.
    -Outlast kan je niet in de store vinden, tenzij je er naar zoekt of de filter aanpast. Terwijl zonder aanpassen de filter ALLE games moet weergeven.

    -Partys maken en mensen uitnodigen kost ontiegelijk veel werk met navigeren door het menu, kan veel sneller.
    -> Geen bug.
    -Voice chat kwaliteit is soms echt bedroevend, hier mogen ze een betere codec voor gebruiken.
    -> Geen bug.
    -Je ziet niet wanneer vrienden online komen, hier mag best een notification voor worden gemaakt.-> Dit is hoe de Store update: eerst zetten ze het spel er in, dan passen ze het hoofdmenu pas aan. Dat jij hem al wil zoeken voor de update helemaal klaar is, mag je Sony niet verwijten.
    -PSN is heel traag (xbox live gewend)
    -> Dit is zeker op de woensdag helaas vaak het geval. Is geen bug, maar wel vervelend. Er zijn dan velen die de Store in willen komen. Overigens is niet zozeer PSN (het netwerk) traag, maar de Store zelf. Workaround: gebruik de webstore, ipv de console store.
    -> kan je instellen: Settings > Notifications. Staat standaard uit, want is nogal irritant als je 100+ friends hebt.
    -Soms komt het voor dat bij bepaalde games als je terug gaat naar je homescreen dit problemen oplevert voor je PS. Bij BF4 krijg ik soms choppy geluid (moet ik het weer het geluid opnieuw instellen). Of hij laad mijn vriendenlijst niet meer goed en geeft alles over elkaar weer. Soms wordt mijn homescreen dan ook tergend traag en is een restart nodig of ik moet de applicatie die dan draait afsluiten.
    -> Nooit meegemaakt, ik vraag me af of dit BF4 gerelateerd is.
    -Linker pookje op allebei mijn controllers heeft geen relief meer want dat is eraf gesleten.
    -> mee terug gaan, dit hoort nl niet.

    Klopt, zijn niet allemaal bugs en heb het kopje erboven verkeerd gezet. Er had moeten staan “kinderziektes” net zoals inhet thread topic.

    Even over je comments.

    -Sinds firmware 1.60 update zet hij de PS niet meer in standby modus na 3 uur inactiviteit (wel zo ingesteld).
    -> geen bug, hooguit een missende feature.
    Dit is zeker wel een bug. Ondertussen weten op te lossen door het weer opnieuw in te stellen. Maar firmware 1.60 nam de settings niet over van de vorige firmware, hoewel het wel aangegeven stond dat hij op 3 uur stond. Het is namelijk altijd een functie geweest die het even niet deed bij de overgang naar 1.60.

    -PSN is heel traag (xbox live gewend)
    -> Dit is zeker op de woensdag helaas vaak het geval. Is geen bug, maar wel vervelend. Er zijn dan velen die de Store in willen komen. Overigens is niet zozeer PSN (het netwerk) traag, maar de Store zelf. Workaround: gebruik de webstore, ipv de console store.

    De store is ALTIJD traag, weet niet of je een xbox hebt gehad of hebt? Maar dat gaat VELE stukken sneller. Daar klik je er doorheen zonder dat je door hebt dat het ook maar iets hoeft te laden.

  17. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    De Store is inderdaad altijd traag. maar op woensdag is het extra erg. Daarnaast is PSN (het netwerk, niet de winkel) vaak op woensdag wat trager, omdat iedereen dan de nieuwe content wil downloaden. Dat is vooral te merken op de dag dat de nieuwe PS Plus content uitkomt. (vorige week woensdag dus).

    Er kan nog heel veel verbeterd worden aan de Store en het netwerk.

    En nee, ik heb nooit een xbox gehad, maar weet wel eea van webdesign. En een online store die 20+ seconden nodig heeft om te starten is niet echt goed.

  18. 821 XP
    Crusader's avatar

    -Je ziet niet wanneer vrienden online komen, hier mag best een notification voor worden gemaakt.
    -> kan je instellen: Settings > Notifications. Staat standaard uit, want is nogal irritant als je 100+ friends hebt.

    Hahaha, dit wist ik ook niet! Vanavond meteen proberen. Thanx!!

  19. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Kwaliteit in de chat kan ook liggen aan de kwaliteit van je mic. Stem besturing werk met de bijgeleverde mic een stuk slechter dan de mic die bij mijn telefoon zat.

  20. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Enige “problemen” die ik heb:
    – Je ziet niet wanneer vrienden online/offline gaan (maar ik lees hierboven dat ik dat in kan stellen)
    – Je kan er niet voor kiezen het systeem uit te laten schakelen als alle downloads klaar zijn (zoals bij de PS3).

    Verder werkt-ie prima en is alles een stuk sneller en makkelijker dan op de PS3.

  21. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    – Je kan er niet voor kiezen het systeem uit te laten schakelen als alle downloads klaar zijn (zoals bij de PS3).
    Eh, als je de playstation op stand by zet, gaat het downloaden gewoon door. Bovendien wel handig om hem altijd daarop te zetten, en niet helemaal uit. Uit Standby is hij veel sneller opgestart!

    In standby gebruikt de PS4 slechts 10W, dus ruim minder dan een gloeilamp.

  22. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    lekker kan me ps4 gaan op sturen valt uit en gaat dan 3 keer aan en uit save modus start op new op gat die weer uti trek de stekker uit het stroom doet die het gewoon weer normaal

  23. 361 XP
    Denders's avatar

    Ik heb contact gehad met de Sony customer service en ondertussen 1 van mijn controllers terug gestuurd. De volgende stuur ik dan op zodra ik de nieuwe terug heb.

    Daarnaast heb ik een complete reinitialisatie gedaan van mijn PS4. Dus met die file van 800 mb die je moet downloaden en dan een complete herinstallatie. Nu afwachten of dit mijn probleem gaat oplossen.

  24. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    oke ga dat ook es proberen

  25. 361 XP
    Denders's avatar

    Helaas helaas, het probleem dat mijn PS4 discs eruit blijft gooien is er nog steeds. Maar dit Topic in Amerika

    http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-4-Support/INFO-Issues-with-ejecting-PS4-discs/td-p/42133811

    laat me weten dat ik niet de enige ben.

    Hahaha, dit wist ik ook niet! Vanavond meteen proberen. Thanx!!

    Nou mithrandir heeft een andere ps4 dan ik als hij die optie aan kan zetten. Ik zie hem niet.

  26. 249 XP
    Timon's avatar

    Het enige punt waarop ik het echt met je eens ben is de missende notificatie als er vrienden online komen, maar wie weet komt dit nog!

  27. 361 XP
    Denders's avatar

    Nou, na de nodige pagina’s gelezen te hebben op het Amerikaanse playstation forum kwam ik erachter dat het probleem van discs die ejected worden vaker voorkomt. Nu zag ik daar een tip van iemand die pads onder zijn ps had geplaatst zodat hij hoger stond. Nu kwam ik erachter dat als je jou ps iets omhoog houd en je duim alleen al op het Rubbertje plaatst wat onder de eject button zit, dat hij de disc al eject. Deze eject button loopt dus zo’n 1 centimeter door aan de onderkant van je ps. Ik heb hier nu een dun stukje zwarte tape op geplakt zodat hij niet meer eject als ik mijn duim alleen al tegen het rubber aanhoudt die eronder zit (1 van de 3 rubbers waarop de ps rust). Misschien dat deze sensor zo gevoelig is dat hij iets van stof voelt en dus gaat ejecten als het daar ophoopt ofzo. Nu dus even afwachten en testen of dit werkt. Mocht dit werken dan is het toch wel een design flaw van Sony. Dat ze de eject button te lang hebben door laten lopen aan de onderkant van het apparaat.

  28. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Helaas helaas, het probleem dat mijn PS4 discs eruit blijft gooien is er nog steeds. Maar dit Topic in Amerika
    laat me weten dat ik niet de enige ben.

    Nou mithrandir heeft een andere ps4 dan ik als hij die optie aan kan zetten. Ik zie hem niet.

    ja heel veel mensen hebben een speciale uitvoering. Was ook al eens iemand die een microfoon in zijn controller had zitten. En ik denk dat mithrandir ook een speciale uitvoering heeft met als extra optie dat die zijn vrienden online ziet komen ^^