Forum

Topic: Conquest PS4 – Battlefield 4

Anoniem's avatar

Holaa,

Ik heb vele forums doorgespit om te kijken of er momenteel nog dat probleem van rubberbanding/lagg bestaat. Helaas heb ik geen reacties kunnen vinden die gaan over de tegenwoordige tijd (er zijn al enkele patches geweest etc.). Vandaar hoop ik dat jullie dit kunnen ophelderen, want de reden dat ik het spel op de next-gen consoles wil kopen, is juist voor conquest (64 man, chaos).

Mvg,

SpecialOne

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 518 XP
    recsto's avatar

    Holaa,

    Ik heb vele forums doorgespit om te kijken of er momenteel nog dat probleem van rubberbanding/lagg bestaat. Helaas heb ik geen reacties kunnen vinden die gaan over de tegenwoordige tijd (er zijn al enkele patches geweest etc.). Vandaar hoop ik dat jullie dit kunnen ophelderen, want de reden dat ik het spel op de next-gen consoles wil kopen, is juist voor conquest (64 man, chaos).

    Mvg,

    SpecialOne

    Wat is precies je vraag? Of er lag is? Ik zou zeggen probeer het zelf .

  2. 235 XP
    TheSpecialOne's avatar

    Wat is precies je vraag? Of er lag is? Ik zou zeggen probeer het zelf .

    Als je het stuk goed leest kan je jouw vraag zelf beantwoorden.
    Verder zou ik deze vraag natuurlijk nooit stellen als ik het spel zelf had. Het hangt o.a. van dit vraagstuk af, wil ik het spel gaan kopen.

  3. 242 XP
    Xnator's avatar

    Dat ligt geheel aan je internet. Ik heb echt ongelofelijk kut internet maar toch speelt Bf4 geweldig online. En ja, ook conquest 😉 Het feit dat je er al niks van kan vinden op het internet is ook een indicatie dat er ook geen lagg of zo’n probleem bestaat bij BF4.

    Als dit echt je enige reden is waarom je de game wilt kopen of niet dat is het een GO. ;P

  4. 4 XP
    saku26's avatar

    Geweldig spel. Goed online te spelen. Denk beste spel voor ps4 op dit moment. Comander mode op de iPad is ook goed te doen.

  5. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik speel ook altijd conquest. Ik heb 200mbs internet down en 10 mbs up. Dit wordt wel begrenst door de ps4. Af en toe wel erge lag maar vaak gaat het goed. Ik heb geen spijt van mijn aankoop

  6. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Ja, de game heeft nog steeds last van rubberbanding en lag en het zou fijn zijn als ze dat eens fixen. We hebben hier het snelste internet waaruit we kunnen kiezen en beide PS4’s zijn niet ver van de router verwijderd en toch is lag eerder regel dan uitzondering op een aantal maps (terwijl andere – kleinschalerige – maps goed speelbaar zijn). Ook crasht de game nog regelmatig.

    Het is heel jammer omdat ik me prima vermaak met de game, maar me hier toch aan blijf irriteren. Ik had inmiddels wel een fix verwacht.

  7. 389 XP
    Suugie's avatar

    ik ondervind vrij weinig lagg met mijn ps4 aan de powerline met 19,5 download speed.
    Ik zoek dan ook alleen servers die minimaal 4 van de 5 streepjes hebben en het liefst helemaal vol.
    Ik speel vooral Conquest Large.

  8. 93 XP
    Droge poepsteek's avatar

    Beste PSX-ers,
    Ik heb een vraagje en ik vond het onnodig om hier een apart topic van te maken en aangezien het hier een beetje bij aansluit:
    Ik heb op dit moment een ps3 en ben van plan dit jaar nog een ps4 te gaan kopen, nu wil ik bf4 kopen voor de ps3 zit hier nog de code bij waarmee ik hem kan spelen op de ps4? zodat ik de game maar 1x hoef te kopen (voor de ps3).
    groet,

    Droge poepsteek

  9. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    @Droge poepsteek: Die code is maar tot maart als het goed is.