Forum

Topic: Vraag over stroomvoorziening ps4

Anoniem's avatar

ik heb een vraagje, als iemand het antwoord weet kan er denk ik wel een lockje op.

Ik ga morgen naar een maat van me en wil dan mn ps4 meenemen aangezien hij die nog niet heeft. Uiteraard wil ik zo min mogelijk geouwehoer. Daarom vroeg ik me af of de stroomkabel van de ps3 hetzelfde is als die van de ps4. Hij heeft namelijk wel een ps3 en dat scheelt dan in kabels. Zelfde vraag geld eigenlijk voor de oplaadkabel, maar daar weet ik al zeker van dat dat wel kan eigenlijk

Bedankt maar weer!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    PS3 stroomkabel werkt alleen als het de PS3 slim is, de phat modellen hebben een groter adapter zoals PC voedingen. Oplaadkabel voor controller werkt niet. De Dualshock 3 gebruikt mini usb, terwijl de Dualshock 4 gebruik maakt van micro usb (zelfde als de meeste smartphones).

  2. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    ik heb een vraagje, als iemand het antwoord weet kan er denk ik wel een lockje op.

    Ik ga morgen naar een maat van me en wil dan mn ps4 meenemen aangezien hij die nog niet heeft. Uiteraard wil ik zo min mogelijk geouwehoer. Daarom vroeg ik me af of de stroomkabel van de ps3 hetzelfde is als die van de ps4. Hij heeft namelijk wel een ps3 en dat scheelt dan in kabels. Zelfde vraag geld eigenlijk voor de oplaadkabel, maar daar weet ik al zeker van dat dat wel kan eigenlijk

    Bedankt maar weer!

    Is hetzelfde Suc6

  3. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    PS3 stroomkabel werkt alleen als het de PS3 slim is, de phat modellen hebben een groter adapter zoals PC voedingen. Oplaadkabel voor controller werkt niet. De Dualshock 3 gebruikt mini usb, terwijl de Dualshock 4 gebruik maakt van micro usb (zelfde als de meeste smartphones).

    Klopt, stroomkabel kan vanaf de Slim versie, werkt gewoon. Oplaadkabel is idd een andere vorm dan de DS3

  4. 451 XP
    Florian's avatar

    PS3 stroomkabel werkt alleen als het de PS3 slim is, de phat modellen hebben een groter adapter zoals PC voedingen. Oplaadkabel voor controller werkt niet. De Dualshock 3 gebruikt mini usb, terwijl de Dualshock 4 gebruik maakt van micro usb (zelfde als de meeste smartphones).

    Dus dit ^.^

    Is hetzelfde Suc6

    Dit dus niet haha

  5. 382 XP
    e-man's avatar

    ah dan neem ik de oplaadkabel even mee! danku!

  6. 322 XP
    WippertNL's avatar

    …misschien makkelijker als die maat naar jou komt?

  7. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Misschien makkelijker als jullie samen gaan wonen?

  8. 382 XP
    e-man's avatar

    …misschien makkelijker als die maat naar jou komt?

    True, alleen kan hij niet echt reizen. en hij woont in Groesbeek

  9. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    True, alleen kan hij niet echt reizen. en hij woont in Groesbeek

    Dus toch samenwonen,ff kindje adopteren en gezellig met zijn drieën gamen 🙂

  10. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    zijn er serieus reacties verwijderd??

  11. 322 XP
    WippertNL's avatar

    True, alleen kan hij niet echt reizen. en hij woont in Groesbeek

    Groesbeek… hebben ze daar geen bus trein tram taxi..?!? 😉

  12. 382 XP
    e-man's avatar

    Dus toch samenwonen,ff kindje adopteren en gezellig met zijn drieën gamen 🙂

    gaat het?

    met rolstoel gezeik is dat een beetje kut, en is het dus makkelijker voor mij om daar heen te gaam

  13. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Sommige mensen zouden zich diep moeten schamen.
    ik ben zelf ook vaak met me ps3 op stap geweest niet iedereen heeft een ps
    en of niet iedereen kan altijd van huis weg zo als een ander dat gewend is.
    en als goed vriend laat je nooit je vrienden stikken of ze nou in een rolstoel zitten of ziek zijn.
    en echte vriend doet dat voor ze vrienden.
    Denk dat de meesten wel zou den willen dat ze een vriend hebben die nog echt wat voor zijn vrienden over heeft.

    Sukkels dat jullie zijn.

    Sorry om dit soort dingen kan ik mijn echt kwaad maken.

  14. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Sommige mensen zouden zich diep moeten schamen.
    ik ben zelf ook vaak met me ps3 op stap geweest niet iedereen heeft een ps
    en of niet iedereen kan altijd van huis weg zo als een ander dat gewend is.
    en als goed vriend laat je nooit je vrienden stikken of ze nou in een rolstoel zitten of ziek zijn.
    en echte vriend doet dat voor ze vrienden.
    Denk dat de meesten wel zou den willen dat ze een vriend hebben die nog echt wat voor zijn vrienden over heeft.

    Sukkels dat jullie zijn.

    Sorry om dit soort dingen kan ik mijn echt kwaad maken.

    Een beetje in de richting van vooroordelen, iemand niet kennen en toch een mening hebben. Dat doen mensen nou eenmaal graag. Niet dat ik dit goedkeur hoor 🙂

  15. 382 XP
    e-man's avatar

    Sommige mensen zouden zich diep moeten schamen.
    ik ben zelf ook vaak met me ps3 op stap geweest niet iedereen heeft een ps
    en of niet iedereen kan altijd van huis weg zo als een ander dat gewend is.
    en als goed vriend laat je nooit je vrienden stikken of ze nou in een rolstoel zitten of ziek zijn.
    en echte vriend doet dat voor ze vrienden.
    Denk dat de meesten wel zou den willen dat ze een vriend hebben die nog echt wat voor zijn vrienden over heeft.

    Sukkels dat jullie zijn.

    Sorry om dit soort dingen kan ik mijn echt kwaad maken.

    Ik snap je reactie wel, maar ja het internet zit vol met dit soort faalhazen. De samenleving sowieso trouwens. Niet druk om maken. Zonde van de tijd. Iedereen met een normale reactie thanks! Van mij mag er een lockje op!

  16. 357 XP
    Mausie's avatar

    Ik snap je reactie wel, maar ja het internet zit vol met dit soort faalhazen. De samenleving sowieso trouwens. Niet druk om maken. Zonde van de tijd. Iedereen met een normale reactie thanks! Van mij mag er een lockje op!

    Jammer genoeg zit het er wel vol mee ja, have met gamen met je maat

  17. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    gaat het?

    met rolstoel gezeik is dat een beetje kut, en is het dus makkelijker voor mij om daar heen te gaam

    Iedereen zit hier gewoon te geinen en deze geintjes hebben helemaal geen betrekking op jou rolstoel, dat maak jij er nu van. Daarnaast zouden degene die hier een grapje over maken dit tegen iedereen doen en daar ga ik in ieder geval geen verschil in maken.
    Tenzij je behandelt wilt worden als een gehandicapte en graag jezelf als slachtoffer (medelijden) ziet.

    En degene die hier anders over denken of niet tegen een geintje kunnen zoals Freddy, ja dat zijn de kneuzen van de maatschappij die zich inderdaad overal druk over maken en die de lol van het leven al eerder zijn kwijt geraakt.

  18. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Iedereen zit hier gewoon te geinen en deze geintjes hebben helemaal geen betrekking op jou rolstoel, dat maak jij er nu van. Daarnaast zouden degene die hier een grapje over maken dit tegen iedereen doen en daar ga ik in ieder geval geen verschil in maken.
    Tenzij je behandelt wilt worden als een gehandicapte en graag jezelf als slachtoffer (medelijden) ziet.

    En degene die hier anders over denken of niet tegen een geintje kunnen zoals Freddy, ja dat zijn de kneuzen van de maatschappij die zich inderdaad overal druk over maken en die de lol van het leven al eerder zijn kwijt geraakt.

    En als je zelf alles had gelezen had je ook begrepen dat niet hij in een rolstoel zit, maar die vriend van hem

  19. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    En als je zelf alles had gelezen had je ook begrepen dat niet hij in een rolstoel zit, maar die vriend van hem

    Klopt was mijn foutje maar de bottom line blijft hetzelfde.

  20. 382 XP
    e-man's avatar

    Ik moet ook zeggen dat ik denk dat bijvoorbeeld freddy er meer last van heeft als ik alleen ik vind je grapje sowieso niet heel geweldig, heeft inderdaad niet (echt) met mij situatie te maken, ik vind je grapje gewoon niet grappig ongeacht hoe de situatie nou ligt. Ik voel me ook niet gediscrimineerd in verband met rolstoel-geouwehoer. Van mij mag er verder nog steeds een lockje op

  21. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Klopt was mijn foutje maar de bottom line blijft hetzelfde.

    grappen maken via een forum kunnen ook serieus over komen
    het is en blijft toch anders als in de realiteit, dan kun je nog aan iemands gezicht zien of die een grap maakt of niet

  22. 451 XP
    Florian's avatar

    grappen maken via een forum kunnen ook serieus over komen
    het is en blijft toch anders als in de realiteit, dan kun je nog aan iemands gezicht zien of die een grap maakt of niet

    Groot verschil met internetfora/twitter/facebook/whatsapp/wat dan ook is dat je geen gezichtsuitdrukking en lichaamstaal kunt zien, en niet kunt horen HOE iets gezegt wordt (ondertoon, sarcasme) terwijl dat voor 90% bepaald hoe iets overkomt… Daarom is het sowieso kut om niet persoonlijk ruzie te maken etc xd

    Anyways on topic, Ik hoop dat jullie plezier (gehad) hebben tijdens het potje gamen!