Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

57 reacties

  1. 57 XP
    kahraba's avatar

    Als je de ps4 nu nog niet hebt kan je hem hier bestellen http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-levering-februari-S154836

    is dit betrouwbaar

    koop hier niets ik heb even rond gegoogled en kwam erachter niets is waar ja de site is waar maar alles werkt niet hoe het moet niemand is letterlijk blij en ik ga echt geen 400 euro betalen voor een kans om het te krijgen….

  2. 33 XP
    moviezman's avatar

    is dit betrouwbaar

    koop hier niets ik heb even rond gegoogled en kwam erachter niets is waar ja de site is waar maar alles werkt niet hoe het moet niemand is letterlijk blij en ik ga echt geen 400 euro betalen voor een kans om het te krijgen….

    Als er één winkel betrouwbaar is in het leveren van de PS4 dan is het Bart Smit wel (je moet dan wel via de link die je van bartsmit hebt gekregen bestellen).

    Dit is namelijk de link die je binnen krijgt via de mail van je reservering bij bartsmit.com (alleen mensen die dus een mail hebben gekregen weten van deze link).

    Heb zelf vorige keer toen de link werd verspreid besteld en twee dagen later was hij bij mij binnen dus ik spreek uit ervaring.

  3. 57 XP
    kahraba's avatar

    maar waar moetik het bestelen dat ik het ophaal bij bartsmit of dat ze het komen leveren wat is beter?

  4. 33 XP
    moviezman's avatar

    maar waar moetik het bestelen dat ik het ophaal bij bartsmit of dat ze het komen leveren wat is beter?

    Ik heb destijds gewoon gekozen om het bij mij thuis af te leveren, sinds het nu weekend is wordt het pakket dinsdag geleverd.
    Mijn advies is gewoon bij je thuis laten afleveren.

  5. 57 XP
    kahraba's avatar

    maar echt dit is geen grap omdat het gaat echt om 400 euro…

  6. 33 XP
    moviezman's avatar

    maar echt dit is geen grap omdat het gaat echt om 400 euro…

    Dit is geen grap ik kan je zo mijn factuur laten zien van de vorige keer.

    Zie onderstaand:
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14834-ps4-levering
    post #8 die link had ik toen gebruikt.

  7. 57 XP
    kahraba's avatar

    bedankt eh…. ik ga het gewoon doen ….. en hopen op het best

    kans kwijt geraakt omdat ik het niet meer kan bestellen..

  8. 33 XP
    moviezman's avatar

    bedankt eh…. ik ga het gewoon doen ….. en hopen op het best

    kans kwijt geraakt omdat ik het niet meer kan bestellen..

    Dat is raar, ik kan hem nog gewoon in het mandje plaatsen en komen tot het betaalscherm.

  9. 57 XP
    kahraba's avatar

    oja

    ik heb je hulp nodig dan xD hoe moet ik het doen ik heb namelijk 2 ps4 en ik kan ze niet eraf krijgen van mijn scherm…. van mijn mandje

  10. 33 XP
    moviezman's avatar

    oja

    ik heb je hulp nodig dan xD hoe moet ik het doen ik heb namelijk 2 ps4 en ik kan ze niet eraf krijgen van mijn scherm…. van mijn mandje

    Dit moet er in je winkelwagen staan (je kan er maar 1 kopen)
    http://i62.tinypic.com/2uszdzb.png

  11. 57 XP
    kahraba's avatar

    Sorry, er is een fout opgetreden tijdens de verwerking. Probeer nog een keer (gebruik de back-knop van de browser). Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met de helpdesk van uw leverancier.

    probeer aub tot de betaal mogelijkheid te komen omdat dit is wat ik krijg het wil maar niet lukken om vja ideal te betalen voor ing

  12. 33 XP
    moviezman's avatar

    Sorry, er is een fout opgetreden tijdens de verwerking. Probeer nog een keer (gebruik de back-knop van de browser). Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met de helpdesk van uw leverancier.

    probeer aub tot de betaal mogelijkheid te komen omdat dit is wat ik krijg het wil maar niet lukken om vja ideal te betalen voor ing

    Ben bang dat dat aan ING ligt, wanneer ik namelijk Rabobank gebruik heb ik die error niet.

    http://allestoringen.nl/storing/ing

  13. 57 XP
    kahraba's avatar

    ooo ok
    bedant iam kinda fucked nowxD

  14. 33 XP
    moviezman's avatar

    ooo ok
    bedant iam kinda fucked nowxD

    Je kan ook de optie Afterpay kiezen (achteraf betalen met digitale acceptgiro), maar daar heb ik totaal geen ervaring mee dit krijg ik dan te zien.

    http://i61.tinypic.com/ftmpew.jpg

  15. 57 XP
    kahraba's avatar

    hoe doe ik dat?

    HEB JE SKYPE OF ZO DAN KUNNEN WE PRATNEXd

    HET ZIT ZO IK HEB AL GERESERVEERD BIJ GAMEMNAI MAAR HET DING IS IK WIL INFAMOUS SECOND SON SPELEN MAAR IK RIJG DE PS4 PAS NAA DE RELEASE VAN INFAMOUS DUS VANDAAR IEDER MOGELIJKHEID ECHTE OM EEN PS4 TE HALEN GRIJP IK

  16. 33 XP
    moviezman's avatar

    hoe doe ik dat?

    Je kunt bij Bezorg- & betaalopties in plaats van Ideal de optie Afterpay kiezen, hoe het dan verder gaat weet ik niet.

    Ik heb geen Skype sorry.

    Je kunt eventueel nog wachten tot in de morgen en hopen dat ING zijn storing oplost en anders helaas wachten totdat de volgende link uitlekt of op marktplaats kijken, meer kan ik helaas niet betekenen voor je.

    Succes in ieder geval,

    (ik ga nu slapen XD )

  17. 57 XP
    kahraba's avatar

    bestteld naa heeel veel gedoe hopelijk krijg ik die op dinsdag anders ga ik gek wordenxD

  18. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Afterpay is het meest simpele wat er is. Je krijgt je PS4 thuisgestuurd met de acceptgiro erbij. Danheb je gemiddeld iets 2 weken om nog te betalen. Dit is ook nog zonder extra kosten.

  19. Mitchel1337's avatar

    Helaas net bartsmit gebelt en daar kon het niet meer.. er was een
    fout op de webshop en die leverdatums van dinsdag kloppen helemaal niet dus heb ik mijn pre-order bij hun maar gecanceld..
    en ik heb hem via deze link kunnen bestellen bij dixons
    http://www.gamereviewer.nl/nieuwe-playstation-4-levering-met-extra-verrassing/
    hun hebben een speciale link van dixons.. kijk daar maar.. ik krijg hem
    woensdag binnen..

  20. 57 XP
    kahraba's avatar

    hoe kan je cancelen

  21. 33 XP
    moviezman's avatar

    hoe kan je cancelen

    Bartsmit medewerkers weten ook niet alles, ik zou eerst afwachten tot dinsdag en de status van je pakket in de gaten houden.
    Als je voor dinsdag geen track&trace hebt ontvangen via de mail dan kun je via de klantenservice je order status opvragen of annuleren.

    http://sd.bartsmit.com/(S(yh2y3o45oy3mmwjlarhyd1fi))/p_sn_li.aspx?ClickType=5&NaZoeken=1&NodeID=94

    http://sd.bartsmit.com/(S(yh2y3o45oy3mmwjlarhyd1fi))/p_sn_li.aspx?ClickType=3&NodeID=788

  22. 57 XP
    kahraba's avatar

    bedankt voor de steun ga ik zeker weten doen als ik maandag niets krijg per email dan ga ik hun bellen voor een anulerening

  23. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    bedankt voor de steun ga ik zeker weten doen als ik maandag niets krijg per email dan ga ik hun bellen voor een anulerening

    Inderdaad even afwachten. Het is namelijk bekend dat Bart Smit eens in de zoveel tijd een levering PS4’s krijgt die uitsluitend bedoeld zijn voor de webshop. Ik denk dat de kans groot is dat jij dinsdag je PS4 gewoon binnenkrijgt. Maandag moet je gewoon op de site bij ‘mijn bestellingen’ de status van je bestelling in de gaten houden en je mail blijven checken voor een verzendbevestiging.

  24. 260 XP
    Erik026's avatar

    ben ik de enige die het idee heeft dat er op veel sites word gespamd door dixons/gamereviewer en dat ze helemaal niet gaan leveren over 4 dagen?

  25. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    ben ik de enige die het idee heeft dat er op veel sites word gespamd door dixons/gamereviewer en dat ze helemaal niet gaan leveren over 4 dagen?

    2 of 3 weken geleden was er zo een zelfde link van bart smit en 2 vrienden van mij hadden hem daar besteld en die kregen hem gewoon op dinsdag ( op een zaterdag besteld)

  26. 361 XP
    Denders's avatar

    Je weet dat dit de link is die je binnen krijgt via de mail van je reservering bij bartsmit.com (alleen mensen die dus een mail hebben gekregen weten van deze link).

    Als er één winkel betrouwbaar is in het leveren van de PS4 dan is het Bartsmit wel (je moet wel via de link die je van bartsmit hebt gekregen bestellen).

    Heb zelf vorige keer toen de link werd verspreid besteld en twee dagen later was hij bij mij binnen dus ik spreek uit ervaring.

    Get your facts straight XD

    Als jij je facts straight had gehad dan had je geweten dat Bart Smit de eerste levering dit valsspelen door de vingers heeft gezien en er van geleerd heeft. Bij de 2de levering hebben ze alle orders gecanceld die niet die link hoorde te hebben. Volg het forum op tweakers.net volgende keer maar wat beter

  27. 260 XP
    Erik026's avatar

    2 of 3 weken geleden was er zo een zelfde link van bart smit en 2 vrienden van mij hadden hem daar besteld en die kregen hem gewoon op dinsdag ( op een zaterdag besteld)

    ja via die had ik ook besteld en heb hem ook gekregen, maar dat was echt rechtstreeks van bart smit. dit is elke keer naar een onzinnige site die slechts doorlinkt naar dixons waar niks staat over een leverdatum.
    las al dat mensen dixons hebben gebeld en dat die zeggen dat het niet klopt, pure spam dus.

    Helaas net bartsmit gebelt en daar kon het niet meer.. er was een
    fout op de webshop en die leverdatums van dinsdag kloppen helemaal niet dus heb ik mijn pre-order bij hun maar gecanceld..
    en ik heb hem via deze link kunnen bestellen bij dixons
    http://www.gamereviewer.nl/nieuwe-playstation-4-levering-met-extra-verrassing/
    hun hebben een speciale link van dixons.. kijk daar maar.. ik krijg hem
    woensdag binnen..

    dit vind ik overigens ook knap van je aangezien het zaterdag is:

    Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00uur en 16.00uur via 0900-0599 (15cpm).

  28. 57 XP
    kahraba's avatar

    ja dat vond ik ook ontzettend raar en weet je wat het is,

    eh ik weet niet waneer dit topic geopend werd maar toen ik het zag was het tussen 1 of 2 nacht en ing had storing dus kon toen al niet betalen was een ontzettend gedoe..

    nu maar hopen dat ik hem krijg op dinsdag anders ga ik echt mijn geld eisen en nee ik accepteer geeen tegoed freeking bonnen…..

  29. 33 XP
    moviezman's avatar

    Als jij je facts straight had gehad dan had je geweten dat Bart Smit de eerste levering dit valsspelen door de vingers heeft gezien en er van geleerd heeft. Bij de 2de levering hebben ze alle orders gecanceld die niet die link hoorde te hebben. Volg het forum op tweakers.net volgende keer maar wat beter

    Oké bedankt voor uw opmerking, ik zal er rekening mee houden de volgende keer, ik probeerde alleen maar te helpen door duidelijk te maken dat Bart Smit als winkel wel te vertouwen is. Mijn antwoord was daarom ook een directe response op.

    is dit betrouwbaar

    koop hier niets ik heb even rond gegoogled en kwam erachter niets is waar ja de site is waar maar alles werkt niet hoe het moet niemand is letterlijk blij en ik ga echt geen 400 euro betalen voor een kans om het te krijgen….

    Ik gun iedereen een PS4 en ik dacht hem daarom ermee te helpen door mijn ervaring te delen.

  30. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Link werkt gewoon. Meerdere mensen die via Tweakers forum besteld hebben en de PS4 ontvangen hebben. Bart Smit heeft dit MEERDERE keren gedaan. Niet alleen de eerste keer. En het is nooit een fout geweest. Ze hebben waarschijnlijk gewoon een extra voorraad gekregen die ze zsm los willen verkopen zodat ze weer mee kunnen doen met de volgende levering. Er staat niet voor niets bij ‘alleen online’.

    moviezman mag wel een bedankje krijgen van de zeikers en prutsers hier. Eerst zeurt er een dat het niet te vertrouwen is en wilt vervolgens hulp om te bestellen. Daarna komt een andere even fijn uitleggen dat hij zn ‘facts straight’ moet hebben zonder zelf ook maar enig ervaring of onderzoek gedaan te hebben.

    Degene die besteld hebben: veel plezier met jullie PS4 volgende week die je 100% gaat krijgen. Degene die liepen te zeuren, te bitchen en zeiden dat het onzin was: veel plezier met wachten.

  31. 57 XP
    kahraba's avatar

    Link werkt gewoon. Meerdere mensen die via Tweakers forum besteld hebben en de PS4 ontvangen hebben. Bart Smit heeft dit MEERDERE keren gedaan. Niet alleen de eerste keer. En het is nooit een fout geweest. Ze hebben waarschijnlijk gewoon een extra voorraad gekregen die ze zsm los willen verkopen zodat ze weer mee kunnen doen met de volgende levering. Er staat niet voor niets bij ‘alleen online’.

    moviezman mag wel een bedankje krijgen van de zeikers en prutsers hier. Eerst zeurt er en dat het niet te vertrouwen is en wilt vervolgens hulp om te bestellen. Daarna komt een andere even fijn uitleggen dat hij zn ‘facts straight’ moet nemen zonder zelf ook maar enig ervaring of onderzoek gedaan te hebben.

    Degene die besteld hebben: veel plezier met jullie PS4 volgende week die je 100% gaat krijgen. Degene die liepen te zeuren, te bitchen en zeiden dat het onzin was: veel plezier met wachten.

    kijk ik ga de gene bedanken als dinsdag aan de bell getrokken wordt en dan komt er 1 persoon tegen mij zeggen ik heb een packet voor u wilt u die komen halen .

    als dat gebeurt dan voor dat ik de ps4 ga aansluiten ga ik naar dit webiste en dan naar de eigenaar van dit topic en hem of haar pm met bedankjes

    tegelijke tijd dat bedankje hier zeggen, snap me niet verkeerd ik ben donders goed dankbaar maar het is wel 400 euro en ik heb gegoogled en heeel veel mensen zijn ontevreden met batsmit de webshop dus ik heb alle recht om zo ja te zijn het is 400 euro is geen 10 20 30 geen eens 100 nee 400 dus ja als ik de ps4 krijg dan mark my words ik ga bedankt zeggen

  32. 361 XP
    Denders's avatar

    Oké bedankt voor uw opmerking, ik zal er rekening mee houden de volgende keer, ik probeerde alleen maar te helpen door duidelijk te maken dat Bart Smit als winkel wel te vertouwen is. Mijn antwoord was daarom ook een directe response op.

    Ik gun iedereen een PS4 en ik dacht hem daarom ermee te helpen door mijn ervaring te delen.

    reageer volgende keer dan niet met zulke denigrerende teksten. Heel aardig van je maar het kwam niet goed over.

  33. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    kijk ik ga de gene bedanken als dinsdag aan de bell getrokken wordt en dan komt er 1 persoon tegen mij zeggen ik heb een packet voor u wilt u die komen halen .

    als dat gebeurt dan voor dat ik de ps4 ga aansluiten ga ik naar dit webiste en dan naar de eigenaar van dit topic en hem of haar pm met bedankjes

    tegelijke tijd dat bedankje hier zeggen, snap me niet verkeerd ik ben donders goed dankbaar maar het is wel 400 euro en ik heb gegoogled en heeel veel mensen zijn ontevreden met batsmit de webshop dus ik heb alle recht om zo ja te zijn het is 400 euro is geen 10 20 30 geen eens 100 nee 400 dus ja als ik de ps4 krijg dan mark my words ik ga bedankt zeggen

    Als je afterpay kiest voor betaling dan is het bovenstaande niet van toepassing.

  34. 57 XP
    kahraba's avatar

    Als je afterpay kiest voor betaling dan is het bovenstaande niet van toepassing.

    ja maar te laaat xd

  35. 33 XP
    moviezman's avatar

    reageer volgende keer dan niet met zulke denigrerende teksten. Heel aardig van je maar het kwam niet goed over.

    Ik heb de tekst aangepast, het was niet mijn intentie om denigrerende tekst te schrijven.

  36. 33 XP
    moviezman's avatar

    speciale link om te bestellen vind je hier: http://www.gamereviewer.nl/nieuwe-playstation-4-levering-met-extra-verrassing/

    De afbeelding is van Bart Smit en de verwijzing op gamereviewer gaat naar reserveren bij Dixons en zover ik weet zijn de links/ informatie naar/ op gamereviewer allemaal loze beloftes. Dixons en MyCom hebben nog genoeg reserveringen uit te leveren voordat ze deze levertijden kunnen garanderen. Naar mijn mening kunnen alle links naar gamereviewer.nl als spam/ schaamteloze promotie worden beschouwd en verwijderd worden.

  37. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    [quote] heb je je ps4 binnrn gekregen??

  38. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    ja maar te laaat xd

    Heb je je ps4 binnen gekregen??

  39. 57 XP
    kahraba's avatar

    ja vandaag aangesloten en allles wil echt iedereen die mij heeft geholpen bedanken ,

    voornamelijk de gene die dit topic begon!!!

  40. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    ja vandaag aangesloten en allles wil echt iedereen die mij heeft geholpen bedanken ,

    voornamelijk de gene die dit topic begon!!!

    Mooi zo! Veel plezier ermee!

  41. 33 XP
    moviezman's avatar

    ja vandaag aangesloten en allles wil echt iedereen die mij heeft geholpen bedanken ,

    voornamelijk de gene die dit topic begon!!!

    Goed om te horen, nu wachten op de nieuwe Infamous XD.
    Veel plezier met je PS4

  42. 57 XP
    kahraba's avatar

    ahaha wachten op de game ondertussen hou ik gewoon mijn ps3 komt nog tales nog wat en castelvania 2 dus ja tijd zat voor second sonxD

    heeft 1 van jullie de ps4 camera zo ja dan wat is julie mening daarover

  43. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Verschrikkelijk dit, in al mijn game “carriére” heb ik nog nooit zo moeten zoeken/vechten om een console te bemachtigen.

    Had ergens gelezen dat de losse verkoop nu naar April is verschoven, niet normaal!
    En ik vertik het om te pre-orderen.

  44. 362 XP
    Coelers's avatar

    heeft 1 van jullie de ps4 camera zo ja dan wat is julie mening daarover

    Ik heb die camera er gelijk bijgekocht. Het is grappig maar op dit moment niet veel meer dan dat. Het inloggen met gezichtsherkenning werkte bij mij zelden. Ik heb dus gewoon weer automatisch inloggen van mijn account ingesteld. Het enige wat aardig werkt zijn de voice commands. Al wordt “Power” nog wel eens verward met “Flower” en dan wil die een spel starten in plaats van de PS4 uitschakelen.

  45. 153 XP
    el scapino's avatar

    ik heb mijn ps4 besteld bij de bart smit in den helder
    en bij de Intertoys ook in den helder

    bij de bartsmit sta ik op nummertje 30 ofzo
    en ze zijn nog maar bij december

    en bij intertoys ben ik nummertje 8
    maar ze zeggen dat ze niet standaard een hoeveelheid consoles per week binnenkrijgen
    echt zo irrietant is dat want ze kunnen niet echt een datum geven wanneer die binnenkomt
    nu moet ik wachten op de ps4 ookal wil ik infamous second son bestellen maar dat doe ik niet

  46. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Is de PS4 nu al een beetje te bestellen ergens waar je niet 400 maanden moet wachten ?

    Neckermann geeft aan levertijd 2 weken, maar daar boven staat dat ze niet zeker weten wanneer de PS4 komt.
    Sommige site’s geven al mei/juni!!! aan.. 😐

  47. 156 XP
    NIEZAAM's avatar

    Is de PS4 nu al een beetje te bestellen ergens waar je niet 400 maanden moet wachten ?

    Neckermann geeft aan levertijd 2 weken, maar daar boven staat dat ze niet zeker weten wanneer de PS4 komt.
    Sommige site’s geven al mei/juni!!! aan.. 😐

    Zoek je een ps4 bestel dan hier http://www.xbox360-key.nl/subcategorie/61781/ps4-kopen/ en je heb het heel snel in huis link http://www.xbox360-key.nl/p-2643-home/

  48. 47 XP
    TwanDetti's avatar

    Is de site wel betrouwbaar, kan geen kvk nummer vinden!

  49. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Is de site wel betrouwbaar, kan geen kvk nummer vinden!

    Ben er ook niet op gaan kijken,geloof er ook weinig van. Zeker omdat het een newbie is, die alleen op deze post heeft gereageerd.
    Laatste tijd staan de fakers op als het gaat om PS4 verkopen. (kijk maar eens goed op google)

  50. 156 XP
    NIEZAAM's avatar

    Is de site wel betrouwbaar, kan geen kvk nummer vinden!

    De site is betrouwbaar Ik heb daar zelf mij ps4 besteld De volgende dag al in huis en de site 100% betrouwbaar En heb je ps4 snel in huis en als Op ander web site besteld heb je pas in de zomer in huis

    Ben er ook niet op gaan kijken,geloof er ook weinig van. Zeker omdat het een newbie is, die alleen op deze post heeft gereageerd.
    Laatste tijd staan de fakers op als het gaat om PS4 verkopen. (kijk maar eens goed op google)

    Ik zou zegen ga maar op kijken het is geen fak En ik heb zelf mij ps4 bij hun besteld of lees de gastenboek dan zie je zelf dat het geen fak is

  51. 53 XP
    TheDutchGamer's avatar

    De site is betrouwbaar Ik heb daar zelf mij ps4 besteld De volgende dag al in huis en de site 100% betrouwbaar En heb je ps4 snel in huis en als Op ander web site besteld heb je pas in de zomer in huis

    Ik zou zegen ga maar op kijken het is geen fak En ik heb zelf mij ps4 bij hun besteld of lees de gastenboek dan zie je zelf dat het geen fak is

    Het feit dat je 2 keer zegt dat het betrouwbaar is en 2 keer zegt dat het geen “fak” is maakt alleen meer onbetrouwbaarder.
    😛

  52. 156 XP
    NIEZAAM's avatar

    Het feit dat je 2 keer zegt dat het betrouwbaar is en 2 keer zegt dat het geen “fak” is maakt alleen meer onbetrouwbaarder.
    😛

    Dan niet he ik wil julie aleen maar helpen en ik kom nooit met fak web site aan zeten en Ik zou zegen ga maar op kijken Ik heb mij ps4 al 4 weeken in huis en ik heb hier ook bon ligen van die web shop en hahahahah Ga je maar lekker wacht tot de zomer

  53. 276 XP
    G-vrus's avatar

    Heb de mijne hier weg hoe de verzending is weet ik niet ik bestelde hier eind januari en kon de ps4 5 dagen later ophalen.
    Een maat bestelde hier ook en kon binnen 2 weken de ps4 ophalen. http://www.binkysgameplay-webshop.nl

  54. 156 XP
    NIEZAAM's avatar

    http://www.playstation4club.nl/ps4-nieuws/ps4-voorraad-alert-ps4-en-infamous-second-son-bundel

  55. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    http://www.playstation4club.nl/ps4-nieuws/ps4-voorraad-alert-ps4-en-infamous-second-son-bundel

    Bundel nu te bestellen op bartsmit, morgen in huis.

  56. 156 XP
    NIEZAAM's avatar

    http://www.playstation4club.nl/ps4-nieuws/ps4-
    bijna-uitverkocht
    De Infamous: Second Son bundel zijn NU op voorraad in Nederland. Vandaag besteld = morgen al in huis!

  57. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Was net in zwolle en heb daar een half uur geleden een Ps4 te koop gezien bij Mediamarkt.