Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 6 XP
    PersianboyShayan's avatar

    https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5087

    Bedankt voor je reactie, die link had ik nog niet ontdekt.

    Dus zoals ze het hebben beschreven hoef ik die USB adapter niet te gebruiken die word meegeleverd bij de toetsenbord?

  2. 322 XP
    WippertNL's avatar

    Volgens mij kan het sowieso via de meegeleverde USB-adapter..!

    Bluetooth is een andere optie om het mee te doen, ik weet niet of deze toetsenbord Bleutooth ondersteund; het ondersteund wel een draadloze 2.4GHz-verbinding.

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik heb een USB muis en die word wel herkend maar heeft verder geen functie, usb-toetsenbord werkt prima!

  4. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ik heb de bluetooth toetsenbord van sony zelf (geweldig klein dingetje) en die werkt uitstekend op de PS4!

  5. 6 XP
    PersianboyShayan's avatar

    Bedankt voor de reacties !

  6. Anoniem -
    207.46.13..xxx's avatar

    weet iemand of het trust toetsenbord van de action ook werkt op de ps4???

  7. 87 XP
    Skystalker512's avatar

    @207.46.13..xxx:
    Als het een USB aansluiting heeft kun je m gewoon in de console pluggen en je kan aan de slag.
    wees je er wel van bewust dat niet alle games toetsenborden ondersteunen, zoals COD.
    Fortnite kan je bijv. wel met toetsenbord spelen

  8. 107 XP
    Mallie's avatar

    En pas vooral op met waarvoor je het gaat gebruiken…

    Ga je hem gebruiken voor oa. Shooters of dergelijke zoals rainbow 6 of fortnicht. Kan je psn ooit gebant worden. Risico van het vak aangezien er te veel geklaagd wordt.

    Ben het hier zelf ook erg mee eens. Speel je mouse key, blijf dan lekker op de pc. Ps4 = controller. Voor de rest van je gebruik hiervan wens ik je veel plezier.
    Handig voor chats etc.

  9. 87 XP
    Skystalker512's avatar

    @Mallie:
    De meeste games ondersteunen dit ook niet direct. Je hebt dan een converter nodig, zoals de Xim 4.
    Sommige games ondersteunen dit wel, zoals Fortnite en Brawlhalla. Deze games werken wel gewoon direct met toetsenbord en muis.

  10. 305 XP
    Starscreamer's avatar

    @207.46.13..xxx:
    Werkt@Mallie:

    Hoe kom je aan deze onzin.
    Ik ben ook geen voorstander voor toetsenbord en muis maar XIM 4 gamen is niet verboden!

  11. 107 XP
    Mallie's avatar

    @Starscreamer:
    Ergens in mijn comment “XIM 4” zien staan?

  12. 8864 XP
    7th-son's avatar

    @Mallie: hoe wil je het anders doen?
    sommige games hebben de optie om een toetsenbord aan te sluiten. Als je die optie open in een game plaatst en je kunt er door gebanned worden, snap ik de logica niet echt.
    Pak aan enthausiaste spelers! De optie om je toetsenbord en muis te gebruiken in onze game! geweldig he? Je kunt alleen wel gebanned worden, dus kijk uit!!

  13. 107 XP
    Mallie's avatar

    @7th-son:
    Krom of niet krom, als je de mogelijkheid wil geef ik al aan dat mijn mening is dat deze selecte groep mensen lekker naar de pc mogen gaan en ons met controllers met rust laten.

    Waarom deze optie er is? Handigheid voor browsen? Handigheid voor chatten of andere dingen.

    De mogelijkheid zal er vast zijn maar ik citeer uit m’n oude reactie.

    “Kan je psn ooit gebanned worden”

    Hiermee doel ik op het feit dat sony dit laatst bekend heeft gemaakt..

  14. 8864 XP
    7th-son's avatar

    @Mallie: de ps4 ondersteund toetsenbord en muizen met een reden, en dat is inderdaad vanwege browser en typen. Maar ook de mogelijkheid om bij een aantal games de mogelijkheid te geven om op die manier te spelen. Als het niet had gemogen van Sony, hadden ze dat moeten aangeven bij de developers, en niet gewoon toelaten. Games worden getest voor leeftijden, en ook voor dingen die niet door de beugel gaan bij Sony.

    Het mag, dus het kan.

    Neemt niet weg dat het oneerlijk is, daar ben ik het mee eens. En dan heb ook ik het niet over de xim 4 of andere omslachtige manieren.

    De reden dat ze het bij fortnite doen, is omdat je daar ook tegen mensen kunt spelen op de pc. Dan maakt het het toch uiteindelijk weer wat eerlijker. Je krijgt immers de mogelijkheid. Maar games als battlefield en call of duty ondersteunen het niet. Heel weinig games maar eigenlijk.

    Waar is je bron dat Sony dat bekend heeft gemaakt?
    Er staat wel meer op internet namelijk

  15. 326 XP
    Sam Duymelinck's avatar

    @Mallie: @7th-son:

    Muis werkt niet tijdens het browsen