Forum

Topic: Wii u kopen?

Anoniem's avatar

Misschien een rare vraag op een ps forum.

Ik heb laatst een ps4 aangeschafd, heb ook een ps3, maar ik heb ook altijd al van nintendo games gehouden.

Nu wil ik miss een wii u kopen van €266 bij Mediamarkt. Wie heeft een wii u? Ben je er blij mee of niet? Waarom?

Ik wil namelijk graag weer classic mario kart spelen met vrienden of super smash en zelda. Al die games komen de komende maanden uit! En mario 3d land is al uit!

Het enige waarom ik twijfel is dat het weer zoveel geld kost.

Gr

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

32 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik heb al een tijd een Wii U Staan en het is echt een geweldig apparaat. De nintendo games zijn stuk voor stuk pareltjes. De gamepad is echt een toevoeging. De mensen die de console niks vinden hebben er nooit op gespeeld

  2. 518 XP
    recsto's avatar

    Misschien een rare vraag op een ps forum.

    Ik heb laatst een ps4 aangeschafd, heb ook een ps3, maar ik heb ook altijd al van nintendo games gehouden.

    Nu wil ik miss een wii u kopen van €266 bij Mediamarkt. Wie heeft een wii u? Ben je er blij mee of niet? Waarom?

    Ik wil namelijk graag weer classic mario kart spelen met vrienden of super smash en zelda. Al die games komen de komende maanden uit! En mario 3d land is al uit!

    Het enige waarom ik twijfel is dat het weer zoveel geld kost.

    Gr

    Ik heb een wii u en ben er zeer tevreden mee. Mario 3d land en mario u zijn top games. Verder heb ik er eigenlijk niks anders op gespeeld. Over een week komt donkey kong. En de komende maandenmario kart en super smash. Dus als je er een wil kopen zou je dat nu moeten doen. Komende maanden heb je gegarandeerd toffe games om te spelen. Je kan eventueel wachten op een bundel met mRio kart die er gaat komen.

  3. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik heb een Wii U. Naast mijn PS3 en PS4.
    De Nintendo games zijn allemaal erg goed. Grafisch kan het absoluut niet mee met de PS4, maar qua spelplezier is het een top-apparaat.
    Er komen een hoop goede games aan dit jaar, dus ik kan je zeker aanraden er eentje te kopen.

  4. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Bedankt allemaal! Welke games raden jullie aan?:)

  5. 518 XP
    recsto's avatar

    Bedankt allemaal! Welke games raden jullie aan?:)

    Alle marios. En nintendo exclusives

  6. 168 XP
    MrSvenGame's avatar

    Ik zou eerder een 3ds nemen, maar als je echt met vrienden wilt spelen dan moet je voor de Wii U gaan. Zelf zal ik nooit een Wii U kopen, maar ik heb bij vrienden erop gespeeld. Het is best een leuk apparaat alleen vind ik persoonlijk dat de Mario games wat te makkelijk zijn.

  7. 242 XP
    Xnator's avatar

    Makkelijk? Dan heb jij de games ook niet goed gezien xD Mario 3d land bijvoorbeeld is echt wel pittig richting het einde en dan krijg je moeilijkere levels voor die hard mario games die zeker niet makkelijk zijn. Nintendo games worden zovaak te makkelijk genoemd, terwijl genoeg AAA titels op andere consoles veel makkelijker zijn vergeleken met bepaalde Nintendo games. Op. Eerste gezicht zijn ze makkelijker idd, maar voor degene die verder en meer wilt vind dat zeer zeker ook in later stadia’s van de nintendo games. Dat is altijd zo geweest.

  8. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    wiiu is leuk als je kinderen heb van 4-8
    de vriendin van mijn broertje heeft een wii en wiiu die kleintjes spelen de stèren van de hemel.
    Maar om er nu zelf achter te zitten is echt ruk zeker als je games speelde die ook op ps3 uit zijn.

  9. 162 XP
    MollieO1's avatar

    wiiu is leuk als je kinderen heb van 4-8
    de vriendin van mijn broertje heeft een wii en wiiu die kleintjes spelen de stèren van de hemel.
    Maar om er nu zelf achter te zitten is echt ruk zeker als je games speelde die ook op ps3 uit zijn.

    Freddy je speelt juist geem games die nu op ps3 of ps4 zijn. Je speelt juist de nintendo exclusives.

    En die mario kart bundel komt dus? Is er een prijs bekend?

  10. 518 XP
    recsto's avatar

    wiiu is leuk als je kinderen heb van 4-8
    de vriendin van mijn broertje heeft een wii en wiiu die kleintjes spelen de stèren van de hemel.
    Maar om er nu zelf achter te zitten is echt ruk zeker als je games speelde die ook op ps3 uit zijn.

    daarvoor moet je ook geen wiiu kopen. een wiiu koop je om nintendo exclusives op te spelen. je gaat er geen cod op spelen ofzo

    Freddy je speelt juist geem games die nu op ps3 of ps4 zijn. Je speelt juist de nintendo exclusives.

    En die mario kart bundel komt dus? Is er een prijs bekend?

    het is nog niet officieel bevestigt geloof ik. maar waarschijnlijk gaan ze dit wel doen. ze heben gewoon niet genoeg wiiu s verkocht.

  11. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik heb een tijdje een Wii U gehad. Het is een prachtige console en de Nintendo exclusives zijn kwalitatief geweldig. Helaas is Zelda niet echt mijn ding en speelde ik er te weinig op om hem te houden. Als Zelda / Mario (platformers, Kart, Super Smash Bros) je ding zijn is het wel een geweldige console en zal je er veel uren plezier aan hebben.

  12. 168 XP
    MrSvenGame's avatar

    Makkelijk? Dan heb jij de games ook niet goed gezien xD Mario 3d land bijvoorbeeld is echt wel pittig richting het einde en dan krijg je moeilijkere levels voor die hard mario games die zeker niet makkelijk zijn. Nintendo games worden zovaak te makkelijk genoemd, terwijl genoeg AAA titels op andere consoles veel makkelijker zijn vergeleken met bepaalde Nintendo games. Op. Eerste gezicht zijn ze makkelijker idd, maar voor degene die verder en meer wilt vind dat zeer zeker ook in later stadia’s van de nintendo games. Dat is altijd zo geweest.

    Dat klopt dat die levels pittig moeilijk zijn, maar voordat je de ‘eindbaas’ hebt gehaald zijn de levels niet extreem moeilijk. Je raakt bijna nooit game over omdat je veel te veel levens hebt (tenminste dat was mijn ervaring)

  13. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Ik heb sinds 2 maanden ook een Wii U en ben er erg tevreden mee, maar heb de console vooral gekocht vanwege de Mario games

  14. 162 XP
    MollieO1's avatar

    [quote]daarvoor moet je ook geen wiiu kopen. een wiiu koop je om nintendo exclusives op te spelen. je gaat er geen cod op spelen ofzo

    Zal dat veel goedkoper worden dan €266 zonder game? Na ik zie wel. Wat ik doe ben nu bijna zeker om hem te kopen zeer binnenkort! Laat vooral nog weten wat iedereen er van vind.

  15. 357 XP
    Mausie's avatar

    Loop hier met de zelfde gedacht rond, gewoon wat andere games en vooral leuke games voor meerdere personen , dus topic komt op het goede moment =P

  16. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Loop hier met de zelfde gedacht rond, gewoon wat andere games en vooral leuke games voor meerdere personen , dus topic komt op het goede moment =P

    Haha dat is mooi

    Mario bros, mario super smash. Mario3d land. Donkey kong. Nieuwe zelda. Oude zelde games in E shop? Oude mario games. Mario kart 8. Komt er ook nog een mario party op de wiiu? Nieuwe mario sunshine??? Vergeet ik nog iets?? Jeutje leuk lijstje

    Banjo kazooie n64 ga ik ook kopen in eshop!

  17. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik heb op dit moment voor de Wii U aan games: Lego City Undercover, Rayman Legends, Nintendo land, New Super Mario Bros U, ZombiU, The Legend of Zelda: The Wind Waker HD, en Super Mario 3D World.
    Speel er genoeg op naast m’n PS4

  18. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik heb op dit moment voor de Wii U aan games: Lego City Undercover, Rayman Legends, Nintendo land, New Super Mario Bros U, ZombiU, The Legend of Zelda: The Wind Waker HD, en Super Mario 3D World.
    Speel er genoeg op naast m’n PS4

    Dit topic is wel een klein beetje vloeken in de kerk hè 😉

  19. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Nintendo games zijn in mijn ogen voor kleine kinderen van 4- 8 of zo.
    Ik kan er niet blij van worden on nu even mario te spelen of zo.
    ik zou daar zeker geen wiiu voor koppen.
    Nintendo kan beter met die consoles van hun stopen en games maken voor PS, PC of xdoos.

  20. 382 XP
    e-man's avatar

    Nintendo games zijn in mijn ogen voor kleine kinderen van 4- 8 of zo.
    Ik kan er niet blij van worden on nu even mario te spelen of zo.
    ik zou daar zeker geen wiiu voor koppen.
    Nintendo kan beter met die consoles van hun stopen en games maken voor PS, PC of xdoos.

    Je avatar spreekt je een beetje tegen 😉

    Anyway. Ik zit er af en toe ook wel aan te denken er 1 te kopen, maar ik wacht denk ik op een slimline, dan koop ik een 2e handse ‘fat’ en alle ninty exclusives tot dan toe in een keer of zo. voor zelda zou ik het vooral doen, ik vind die 3d world mario dingen niet zo geweldig. Maak maar weer eens een 3d mario. Dat zou tof zijn. Veel games zijn lachen met vrienden en bier, maar niet echt serieus (mariokart, super smash) Enfin, ik zou nog even wachten, zeker als je een ps4 ernaast hebt!

  21. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    crash bandicoot is jeugd sentiment die heb ik toen ik klein was grijs gespeeld.

    daar om crash bandicoot als avatar.

  22. 162 XP
    MollieO1's avatar

    crash bandicoot is jeugd sentiment die heb ik toen ik klein was grijs gespeeld.

    daar om crash bandicoot als avatar.

    Mario en mariokart en zelda is jeugd sentiment die heb ik toen ik klein was grijs gespeeld, vandaar dat ik het nu nog steeds in HD wil spelen. 😉 de sfeer, de muziek,de grappige gameplay blijft leuk

  23. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Dit topic is wel een klein beetje vloeken in de kerk hè 😉

    Achja XD de multiplatform titels koop ik sowieso al op PS4. Wii U heb ik puur en alleen voor de exclusives

  24. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    ja ik zeg ook niet dat het kinderachtig is of zo hoor maar is nu niet echt een rede voor mij om een console aan te schaffen.
    als ik crash bandicoot wil speelen gooi ik mijn ps 1 disk in me ps3 en gaan met die banaan.

  25. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Achja XD de multiplatform titels koop ik sowieso al op PS4. Wii U heb ik puur en alleen voor de exclusives

    Precies ja

    12-02-14
    Einde van de week bij mm maar is bestellen demk

  26. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik vind dat de gamepad snel leeg is en ik vind het een nadeel dat je hem aan “moet” hebben. ZombieU kan je niet met de pro-controller spelen 🙁 en zoals gezegd de gamepad moet aan staan als je bv een wii game speelt.

    Wiiu
    -ZombieU
    -Resident Evil

    Wii
    -Resident evil 1
    -Resident evil zero
    -Zelda:TLP
    -Zelda: SS

    Aan komende games beloven mij niet veel goeds.
    Geen Zelda en Mario Galaxy (Zelda- Hyrule Warriors WTF 🙁 )
    Waar blijft Shadow of the Eternals?

    Heb hem alleen nog maar voor De Resident Evil en Zelda games.

  27. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Ik heb voor mijn Wii U eigenlijk alleen de games Super Mario 3D World, New Super Mario Bros. U en New Super Luigi. U
    maar zit er over te denken om LEGO City Undercover of The LEGO Movie Videogame erbij te kopen om vervolgens te wachten op Mario Kart 8 en Super Smash Bros

  28. 168 XP
    MrSvenGame's avatar

    Haha dat is mooi

    Mario bros, mario super smash. Mario3d land. Donkey kong. Nieuwe zelda. Oude zelde games in E shop? Oude mario games. Mario kart 8. Komt er ook nog een mario party op de wiiu? Nieuwe mario sunshine??? Vergeet ik nog iets?? Jeutje leuk lijstje

    Banjo kazooie n64 ga ik ook kopen in eshop!

    Er komt vast wel een Mario Party voor de Wii U. Een nieuwe Mario Sunshine is helaas niet aangekondigd en ik denk dat die ook niet gaat komen, maar je weet maar nooit

  29. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik heb voor mijn Wii U eigenlijk alleen de games Super Mario 3D World, New Super Mario Bros. U en New Super Luigi. U
    maar zit er over te denken om LEGO City Undercover of The LEGO Movie Videogame erbij te kopen om vervolgens te wachten op Mario Kart 8 en Super Smash Bros

    Lego City Undercover vond ik leuker dan de Mario games die ik er op speelde. Super Mario 3d World vond ik ook verrassend goed, maar de humor in Lego City Undercover en alle parodieën op films en acteurs zijn echt goed bedacht. Meerdere malen hardop gelachen. En als dan ook nog een Ode de Joy in de soundtrack zit dan is het snel goed allemaal :p

  30. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Als iemand nog mooie aanbieding ziet, laat het dan hier weten. A.U.B. 🙂

  31. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Als iemand nog mooie aanbieding ziet, laat het dan hier weten. A.U.B. 🙂

    Als ik me niet vergis is ie nu deze week in de aanbieding bij de Mediamarkt.

  32. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Klopt 266. Maar ik wil misschien wachten op de mario kart bundel. Hopelijk snel daar meer info over.