Forum

Topic: Grappig om te weten

Anoniem's avatar

Als je bij stroom kijkt, dan zie je onderaan bij PS4 uitschakelen een typfout. Schijnbaar moet je dit selecteren voor je het netsnoer eruit “halt” in plaats van “haalt” hahaha 😛

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Je kan er nog wel meer ontdekken als je een beetje zoekt, heb er tijdje geleden nog 1 gezien weet zo niet meer waar, maar ook ergens tussen de instellingen.

  2. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Je kan er nog wel meer ontdekken als je een beetje zoekt, heb er tijdje geleden nog 1 gezien weet zo niet meer waar, maar ook ergens tussen de instellingen.

    Vind het wel grappig dat nederlands altijd verkloot wordt 😛

  3. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Daarom hou ik alles gewoon op engels 😀

  4. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Dan kan je zeker niet de typefouten vinden.
    Wat boeit het Engels of Nederlands zal ook vast in de Engelse versie typefouten zitten.

  5. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Persoonlijk hou ik ook m’n console instellingen gewoon op Engels… al is het maar omdat ik toen ik mijn ps3 op Nederlands had staan ineens diverse game characters in het Nederlands hoorde spreken. En dat is nou niet echt wat ik wil… ik bedoel, Nathan Drake, Ratchet & Clank, Cole (inFamous) in het Nederlands is geen aanrader als je Engels verwacht.
    Dat is alsof je een slecht nagesynchroniseerde film zit te kijken, je weet wel… een goeie film maar dan op een Duitse zender… O_o

  6. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Persoonlijk hou ik ook m’n console instellingen gewoon op Engels… al is het maar omdat ik toen ik mijn ps3 op Nederlands had staan ineens diverse game characters in het Nederlands hoorde spreken. En dat is nou niet echt wat ik wil… ik bedoel, Nathan Drake, Ratchet & Clank, Cole (inFamous) in het Nederlands is geen aanrader als je Engels verwacht.
    Dat is alsof je een slecht nagesynchroniseerde film zit te kijken, je weet wel… een goeie film maar dan op een Duitse zender… O_o

    hahahaha echt zo vaagt dat die Duitsers alles synchroniseren

  7. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    waar praten we over, alsof jullie nog nooit spelfouten hebben gemaakt. XD

    ik maak ze continu. formuleringsfouten, spellingsfouten.
    Ik weet niet eens wanneer ik een D of een T moet schrijven. hahaha.

  8. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    waar praten we over, alsof jullie nog nooit spelfouten hebben gemaakt. XD

    ik maak ze continu. formuleringsfouten, spellingsfouten.
    Ik weet niet eens wanneer ik een D of een T moet schrijven. hahaha.

    Het is gewoon het beeld wat ik er in mijn hoofd bij heb, dat een paar Japanners die de Nederlandse taal erin hebben gezet zoiets hadden van: “godverdomme, dan vinden ze onze taal zo moeilijk?” 😛

  9. 451 XP
    Florian's avatar

    waar praten we over, alsof jullie nog nooit spelfouten hebben gemaakt. XD

    ik maak ze continu. formuleringsfouten, spellingsfouten.
    Ik weet niet eens wanneer ik een D of een T moet schrijven. hahaha.

    +1 haha.

    Of mensen die zowiezo schrijven in plaats van sowieso haha