Forum

Topic: RetroArch op ios7

Anoniem's avatar

Wie weet welke gamepad werkt met deze EMU? Kan er niks over vinden op internet.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 242 XP
    Xnator's avatar

    PS3 en Wiimote Classic gamepads 😉 (denk ik)

    http://www.ifans.com/forums/threads/retroarch-ios-released-14-emulator-cores-more.396768/

    Welke nog werken weet ik niet, denk sowieso elke ios 7 goedgekeurde gamepad. Ps4 controller zal dan ook moeten werken. (Die werkt door controllers for all) Althans bij mij doet hij het bij alle games die gamepades ondersteunen, maar heb geen ervaring met RetroArch. Lijkt me vast mogelijk maar als dat zo is, is een kwestie van proberen. Merk je snel genoeg welke werken.

  2. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Enige wat ik heb is een ps4 controller maar dat is wat meer gedoe via de pc, had een mooie bleutooth gamepad gezien met telefoon houder maar omdat nou te kopen en er later achter te komen dat het niet werkt 🙁 nee. En het werkt wel met andere (normale) emulators, maar RetroArch is wat lastiger geloof ik.

  3. 242 XP
    Xnator's avatar

    PS3 controller werkt sowieso, zowel voor retroarch als alle andere games die gamepades ondersteunen. Retroarch werkt via BTstack en ondersteund dus hiermee de PS3 controller. Andere games die gamepades ondersteunen zoals Asphalt 8 ondersteunen een PS3 en PS4 controller als je “controllers for all” heb geïnstalleerd via Cydia. Kortom, wil je een fatsoenlijke controller, koop dan een PS3 controller, kan zelfs nog 2de hands, en dan kun je gewoon alle games spelen die je maar wilt ermee die gamepades ondersteunen

  4. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Thnx! Ben blij dat er iemand is die er verstand van heeft, maar een Ps4 controller werkt dus niet met retroarch?

  5. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Ben eruit, ps4 controller kan gewoon, zonder pc!!!

    http://www.idownloadblog.com/2014/01/25/ps4-dual-shock-4-ios-7-controllers-for-all-mfi/

    Slotje