Forum

Topic: Battlefield savedata weg!

Anoniem's avatar

Ik ben pas geleden begonnen met het spelen van battlefield, had de campaine bijna uit, wil ik vandaag verder gaan met de campaine blijkt ALLES weg te zijn, ALLES!!. Gelukkig niet mijn MP stats maar toch, dit is al de 3e keer dat dit gebeurt en zou naar de update gefixed moeten zijn!!
Hebben meer mensen last van dit probleem??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 249 XP
    Timon's avatar

    Jup, dacht gister even verder te gaan met de multiplayer na het een tijd niet gespeeld te hebben. Kon mooi opnieuw beginnen. Great job EA.

  2. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Hier bij mij ook het werkt nog niet goed allemaal.

  3. 1199 XP
    chris65's avatar

    Thomas, ik ben geen moderator, maar volgens mij gaat je topic titel een beetje tegen de forum regels in. Zullen we het een beetje netjes houden hier? Ik begrijp je frustratie, maar volgens mij kan je dat ook normaal uiten.

  4. 28 XP
    Psylocke's avatar

    Ook positieve berichten, bij mij niks geen probleem op de ps4 met BF4. Zojuist zelfs premium aangeschafd omdat ik zeker weer verslaafd ben aan de game.

  5. 46 XP
    amfri's avatar

    Hier ook geen problemen .

    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

  6. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Thomas, ik ben geen moderator, maar volgens mij gaat je topic titel een beetje tegen de forum regels in. Zullen we het een beetje netjes houden hier? Ik begrijp je frustratie, maar volgens mij kan je dat ook normaal uiten.

    Nou als dit al niet kan,dan kan jij beter naar het forum van de e.o. gaan!

  7. 425 XP
    jamez's avatar

    r.i.p

  8. 518 XP
    recsto's avatar

    er is een oplossing voor. elke keer als je klaar bent met spelen zet je de save op een usbstick. en dat doe je elke keer.

  9. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    klagers zijn altijd de weinigen die problemen ondervinden bij games die niet naar behoren werken,
    m.a.w. zal wel langere tijd in beslag nemen voor dat sony deze problemen zal oplossen.

  10. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Thomas, ik ben geen moderator, maar volgens mij gaat je topic titel een beetje tegen de forum regels in. Zullen we het een beetje netjes houden hier? Ik begrijp je frustratie, maar volgens mij kan je dat ook normaal uiten.

    Wat een zeikerd ben jij zeg. Je stemt zeker ChristenUnie?

  11. 83 XP
    gertraaf's avatar

    Sorry maar ik geef Chris65 gewoon gelijk. titel slaat nergens op en is volstrekt overbodig.

  12. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Chris65 heeft gewoon een goed punt hier hoor jongens, wanneer iemand gefrustreerd is kun je dat natuurlijk ook gewoon aangeven. Deze titel verschijnt immers ook op de homepage en PSX-Sense is voor alle leeftijden…dus ook gewoon voor kinderen.
    Dus het is zeker geen gezeik en heeft ook zeker niets met politieke voorkeur of de evangelische omroep te maken.

    Een titel als “battlefield frustraties” had immers ook de lading gedekt.

    Dat gezegd te hebben, het is wel vervelend voor de topicstarter…hopelijk doet EA er iets aan zodat het in de toekomst niet meer voorkomt.

  13. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Sinds wanneer is “godver” een scheldwoord?

  14. 150 XP
    Hotaru's avatar

    Sinds wanneer is “godver” een scheldwoord?

    Godver is een officieel scheldwoord, alleen wordt er hier gedoogd naar gekeken.

    In dit geval komt het voort uit frustratie, aan de hand van de respons, wordt dit niet gewaardeerd.

    Het feit dat dit topic van onderwerp verandert zegt al genoeg.
    De titel is gewijzigd.

  15. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    wel jammer dat de moderator’s zo traag als dikke ….. door een trechter zijn.
    En dit niet zelf gauw op lossen en daar mee een off topic welles nietes discussie voor komen.

  16. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Ik ben pas geleden begonnen met het spelen van battlefield, had de campaine bijna uit, wil ik vandaag verder gaan met de campaine blijkt ALLES weg te zijn, ALLES!!. Gelukkig niet mijn MP stats maar toch, dit is al de 3e keer dat dit gebeurt en zou naar de update gefixed moeten zijn!!
    Hebben meer mensen last van dit probleem??

    op de ps3?

  17. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Speel offline…..

  18. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Een stelletje jankers zijn jullie die vinden dat het topic niet kan. Meelopers / kontkruipers zijn jullie

  19. 141 XP
    lierseboy64's avatar

    Je mag singleplayer en multiplayer niet mixen of je krijgt dit probleem.
    Zoals reeds eerder vermeld is, moet je progress saven op een usb-stickje.
    Dit geld trouwens voor zowel ps3 als ps4-versie.

  20. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    het spijt me als mensen gekwetst zijn door mijn taalgebruik, volgende keer zou ik mijn taalgebruik aanpassen in: potverdikkeme of wat jammer nou…

  21. 2015 XP
    WJayW's avatar

    het spijt me als mensen gekwetst zijn door mijn taalgebruik, volgende keer zou ik mijn taalgebruik aanpassen in: potverdikkeme of wat jammer nou…

    Excuses aanvaard (al was ik niet gekwetst ofzo haha). Tip voor als je toch wilt frustraties kwijt wilt in scheldvorm, denk eens aan comics… daar gebruiken ze bijvoorbeeld de !@$#%&* tekens om hun frustraties te uiten… wat dan ook perfect de lading dekt.

    Hopelijk is je issue ook al verholpen of heb je in ieder geval voldoende workarounds om verder te kunnen 😀