Forum

Topic: Update data

Anoniem's avatar

Sinds ik mijn ps4 heb, lijkt het wel of mijn ps3 niet goed meet update. Laatst wilde ik weer eens gamen op m’n ps3 en zoals gebruikelijk waren er de nodige updates te downloaden. Die bleven meestal hangen en lukte het niet om de game te updaten. Een paar dagen later lukte het ineens wel.
Nu probeer ik the last of us the updaten ( anders krijg ik hem niet geinstalleerd) en blijft hij weer hangen op 75%. Het is maar een mager filetje van 131mb en die zou ik toch zo binnen moeten halen met een verbinding van 200mbs.

Iemand ideeen waar het aan zou kunnen liggen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Nope, eerlijk gezegd niet. Heb gister m’n PS3 voor het eerst sinds de laatste update aan gehad en voor het eerst God of War: Ascension opgestart en beide updates/installaties gingen eigenlijk net zo ‘snel’ als normaal.

  2. 1199 XP
    chris65's avatar

    Vaag, het is me nu uiteindelijk gelukt de update binnen te halen. Zit nu te wachten op de 27gb. Ik heb wel het idee, gelet op mijn eerdere ervaringen, dat het updaten minder spoedig verloopt als eerst

  3. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    komt dat niet omdat je nu je ps4 gewend bent.

  4. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Vaag, het is me nu uiteindelijk gelukt de update binnen te halen. Zit nu te wachten op de 27gb. Ik heb wel het idee, gelet op mijn eerdere ervaringen, dat het updaten minder spoedig verloopt als eerst

    Lees dat meer mensen erg lang hebben gedaan over het downloaden van de Left Behind DLC. Sommigen drie uur.

  5. 1199 XP
    chris65's avatar

    Die 27gb duurde bijna even lang als het downloaden en installeren van die update file 🙂 veelal is een time out error de oorzaak. Dat had ik voor mijn ps4 nooit en bijna iedere keer. Ps3 is via kabel aangesloten.

  6. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Ik heb hetzelfde van andere mensen gehoord bij het downloaden en installeren van Metro en Bioshock die bij PS plus zaten deze maand. PS3 liep erg vaak vast bij het downloaden bij twee vrienden van me. Ik heb zelf geen problemen gehad. Misschien dat er minder bandbreedte beschikbaar is op de servers van Sony?

  7. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ligt niet aan je ps4 of ps3. Je ps3 uit en weer aan doen kan ook helpen.

  8. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik heb hetzelfde van andere mensen gehoord bij het downloaden en installeren van Metro en Bioshock die bij PS plus zaten deze maand. PS3 liep erg vaak vast bij het downloaden bij twee vrienden van me. Ik heb zelf geen problemen gehad. Misschien dat er minder bandbreedte beschikbaar is op de servers van Sony?

    Hopelijk passen ze de bandbreedte snel aan dan. Het gaat wel beter dan een paar weken geleden, maar opschieten doet het niet.