Forum

Topic: TOP solo games

Anoniem's avatar

Hee sensers,

Ik ben sinds een tijdje begonnen met computer gamen.
Ik game nog steeds op de ps3, maar dat voor ps+ games en multiplayer games. Op mijn computer koop ik dus nu solo games.

Nu is mijn vraag wat is voor jullie echt een topper geweest, een paar toppers hoop ik. Wat ik zoal leuk vind is heel verschillend, zo speel ik assasin creed serie, heb ik oude games zoals maffia 2 gespeeld. Hitman, tomb raider, deshourned etc etc. Survival games zijn ook prima, zolang ze maar meer gericht zijn op singleplayer.

Groetjes,

Youri Kramer

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    The witcher 1 en 2. Fenomenale spellen

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Far Cry 3. Echt een enorme aanrader. 😉

  3. 184 XP
    ninodz9's avatar

    speel nu METRO LAST LIGHT geweldig grafisch echt prachtig !

  4. 161 XP
    ps3fan's avatar

    skyrim, vind het nog steeds een van de beste games. heb hem op de ps3 uitgespeeld en nu weer begonnen op pc.

  5. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    skyrim, vind het nog steeds een van de beste games. heb hem op de ps3 uitgespeeld en nu weer begonnen op pc.

    Ik ben het helemaal met ps3fan eens. Ook ik heb Skyrim op de PS3 enorm veel gespeeld (Platinum Trophy) en ben er nu mee bezig op mijn crappy laptop. Zelfs op de laagste settings awesome!

  6. 292 XP
    donselaar's avatar

    Ben een grote tropico fan 😀 hoeveel spellen ken je waar je een dictator bent over een tropisch eiland?
    Bully of Canis Canem Edit heb ik met veel plezier gespeeld
    Fable is ook awesome
    De anno serie heeft oo kwel wat
    minecraft blijft ook heel leuk speel hem nu op de ps3

  7. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    In tegenstelling tot ps3fan en hoonhorst wil ik je liever een ouder TES deel aanbevelen, Morrowind en Oblivion 😀

  8. 2457 XP
    peyj's avatar

    – Skyrim
    – Borderlands (2), ook solo prima vermakelijke game!
    – GTA V
    – Far Cry 3
    – Fallout 3, New Vegas, beide zeer vermakelijke RPG shooters

    Met Bioshock Infinite heb ik me zeker met het verhaal zeer goed vermaakt. Maar is (in mijn beleving) iets korter en heeft iets mindere herspeel waarde dan de bovengenoemde games.

  9. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    speel nu METRO LAST LIGHT geweldig grafisch echt prachtig !

    Ik heb deze game net ook op mijn PC en moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de sfeer in deze game.
    Vraagt wel een hoop van je PC trouwens!

  10. 184 XP
    ninodz9's avatar

    Ik heb deze game net ook op mijn PC en moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de sfeer in deze game.
    Vraagt wel een hoop van je PC trouwens!

    Ja dat klopt , me videokaart is nu 4-5 jaar oud maar ik run de game bijna alles in full settings.

  11. 8825 XP
    7th-son's avatar

    uncharted serie
    last of us
    metal gear solid 4
    dragon’s dogma

  12. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ja dat klopt , me videokaart is nu 4-5 jaar oud maar ik run de game bijna alles in full settings.

    Full settings op een 4-5 jaar oude video kaart? Wat voor resolutie speel je de game?

    Ik speel met alles maxed out op 1080p met een 4670k en een r9 280x en haal redelijke framerates, heel af en toe ineens zware drops.

  13. 362 XP
    Coelers's avatar

    Rollercoaster Tycoon heb ik serieus KAPOT gespeeld.
    Tropico is inderdaad ook erg leuk.
    Verder is de Half Life serie gaaf en Portal natuurlijk.