Forum

Topic: Titanfall

Anoniem's avatar

Meer mensen hier die de Titanfall beta al hebben gespeeld of nog steeds spelen? Zo ja, wat vinden jullie van de game?

Ik heb de beta nu op PC en alhoewel het een erg vermakelijke shooter is (meer dan verwacht), zie ik dit niet echt een system seller worden. Ik vraag me ook enorm af hoe lang dit leuk blijft. Het is wel erg cool om met Titan’s te vechten en ook als pilot (gewoon infantry) kan je genoeg mooie dingen uithalen, maar die nieuwigheid is er denk ik snel af en dan gaat het om de continuïteit, iets waar ik niet zeker van ben bij Titanfall.

Het geheel ademt wel echt Call of Duty trouwens als je in de menu’s komt. Grafisch ziet het er goed uit maar het is niets bijzonders.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ik heb egt geen idee heb nog nooit Titanfall gespeeld.
    Heb ook nooit het idee gehad aan de hand van trailers dat het een vete game is of zo.
    Zeker niet een game om een console voor te kopen.
    Als het een PS game was geweest was het een game geweest die ik persoonlijk zou kopen als hij en een budget bak zou liggen.

  2. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ja ik was van te voren ook niet enorm enthousiast over de game, maar na het spelen van ongeveer 10 potjes moet ik zeggen dat het leuker is dan het lijkt. De gevechten met de Titans zijn leuk en als infantry ben je erg mobiel met alle opties tot free runnen (en dat free runnen werkt ook goed in FPS, beter dan verwacht wederom).

    Maar een system seller lijkt dit me niet te worden persoonlijk.

  3. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ja er is zeker een verschil tussen het zien van een trailer en het spellen van een game.
    maar dit is natuurlijk erg persoonlijk.
    ik heb niets gezien in een trailer waar ik van zij die wil ik hebben.
    Waar ik dat wel bij had was Destiny.

  4. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    Ja, zeker! De wapens zijn heel erg balanced (maar dat is denk ik omdat er nu maar 4 zijn in de beta), de maps zijn een lekker formaat, niet te groot, niet te klein en wat is er nou vetter dan in een fucking Titan mensen overhoop knallen :D. Daarnaast is het trouwens wel erg skill based om hoog in de score lijst te komen. Er lopen overal Grunts en Spectres rond (A.I. mannetjes die vrij weinig doen) en als je die killt, krijg je een klein beetje minder tijd van de cool down op je Titan, ik denk iets van 2 secondes. Hierdoor lopen mensen niet te campen, omdat ze zo gauw mogelijk hun Titan willen callen. Je kan ook free-runnen wat echt ontzettend vet is, in 1 van de 2 maps zit je in een stad, waar je van daken af kan free-runnen met bijvoorbeeld wall-runnen, double jumpen, etc. Het is ook niet zo dat, net zoals in Ghosts, dat je met 3 hits dood bent. Je moet echt iets van 10 kogels raken zodat het niet is van: ik zit in je rug dus dit is een insta-kill. Dat zeker niet, je moet echt goed aimen zodat je de kill krijgt, anders free-runt die gast even snel een andere kant op en killt ie je in de lucht ofzo.

    Naar mijn mening is dit spel echt een 10/10 waard!

  5. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ja, zeker! De wapens zijn heel erg balanced (maar dat is denk ik omdat er nu maar 4 zijn in de beta), de maps zijn een lekker formaat, niet te groot, niet te klein en wat is er nou vetter dan in een fucking Titan mensen overhoop knallen :D. Daarnaast is het trouwens wel erg skill based om hoog in de score lijst te komen. Er lopen overal Grunts en Spectres rond (A.I. mannetjes die vrij weinig doen) en als je die killt, krijg je een klein beetje minder tijd van de cool down op je Titan, ik denk iets van 2 secondes. Hierdoor lopen mensen niet te campen, omdat ze zo gauw mogelijk hun Titan willen callen. Je kan ook free-runnen wat echt ontzettend vet is, in 1 van de 2 maps zit je in een stad, waar je van daken af kan free-runnen met bijvoorbeeld wall-runnen, double jumpen, etc. Het is ook niet zo dat, net zoals in Ghosts, dat je met 3 hits dood bent. Je moet echt iets van 10 kogels raken zodat het niet is van: ik zit in je rug dus dit is een insta-kill. Dat zeker niet, je moet echt goed aimen zodat je de kill krijgt, anders free-runt die gast even snel een andere kant op en killt ie je in de lucht ofzo.

    Naar mijn mening is dit spel echt een 10/10 waard!

    je hebt het over Destiny begrijp ik.
    is die Beta al uit dan

  6. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ja, zeker! De wapens zijn heel erg balanced (maar dat is denk ik omdat er nu maar 4 zijn in de beta), de maps zijn een lekker formaat, niet te groot, niet te klein en wat is er nou vetter dan in een fucking Titan mensen overhoop knallen :D. Daarnaast is het trouwens wel erg skill based om hoog in de score lijst te komen. Er lopen overal Grunts en Spectres rond (A.I. mannetjes die vrij weinig doen) en als je die killt, krijg je een klein beetje minder tijd van de cool down op je Titan, ik denk iets van 2 secondes. Hierdoor lopen mensen niet te campen, omdat ze zo gauw mogelijk hun Titan willen callen. Je kan ook free-runnen wat echt ontzettend vet is, in 1 van de 2 maps zit je in een stad, waar je van daken af kan free-runnen met bijvoorbeeld wall-runnen, double jumpen, etc. Het is ook niet zo dat, net zoals in Ghosts, dat je met 3 hits dood bent. Je moet echt iets van 10 kogels raken zodat het niet is van: ik zit in je rug dus dit is een insta-kill. Dat zeker niet, je moet echt goed aimen zodat je de kill krijgt, anders free-runt die gast even snel een andere kant op en killt ie je in de lucht ofzo.

    Naar mijn mening is dit spel echt een 10/10 waard!

    10/10, dat is erg positief haha. Mooi geschreven verhaal, ben het volledig met je eens. Ik heb in alle potjes nog geen enkele echt camper meegemaakt, zou mooi zijn als dit in de final game ook zo is.

    En Freddy, deze beschrijving gaat over Titanfall, niet Destiny 😉