Forum

Topic: Hallo 5,3 miljoen PS4’s verkocht waar blijft het nieuws

Anoniem's avatar

over al op het web gaan er berichten over het feit dat er 5,3 mil verkocht zijn behalve hier.

Kom op psx wat is dit.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Patience young grashopper… 😉

    Een artikel komt vanzelf, wanneer de redactie een stukje geschreven heeft wat zich voldoende onderscheidt van alle andere artikeltjes over hetzelfde onderwerp.

    Daarnaast is het een leuke mijlpijl, maar meer als dat ook weer niet… dus de nieuwswaarde ervan is ook weer niet zo denderend hoog.

    Maar goed, laten we er eens over discussiëren dan…

    Wat ik ervan begreep loopt het fiscale jaar tot maart 2014 en is het resultaat wat nu behaalt is hoger dan de verwachting, ook is de ps4 in japan nog niet officieel uit…. dus wat kunnen we verwachten/gokken wat voor aantallen het zouden gaan worden?

    mijn beste gok ligt rond de 7 miljoen.

  2. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Dat zou mijn gok ook zijn geweest 7 mill vind ik ook een hele goeie.

    En vind wel dat je dit nieuws hier wat sneller mag verwachten dan bij de telegraaf en nu.
    Mijn vrouw wist het sneller dan mij en ik zat nog wel op een playstation nieuws site te kijken.
    PSx-sense ook nog wel dat doet zeer zit je lekker samen even het dagelijkse nieuws te lezen.
    Ik lees eigenlijks alleen game nieuws hoor van mijn vrouw wel het andere nieuws.

  3. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Tja, ik lees overal wel nieuwtjes…maar ook alleen wat mij interessant lijkt hoor, al dat geroddel over zogenaamde celebs bijvoorbeeld skip ik bij voorbaat haha.

    Hoe PSX-Sense hun prioriteiten indeelt kan ik ook niet over oordelen, maar zag wel dat ondertussen het artikel geplaatst is. 🙂

    En wat die 7 miljoen betreft, we gaan het zien…en komen er dan zeker nog op terug 😉 haha

  4. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Volgens mij zijn we altijd vrij snel met groot nieuws en vaak sneller dan onze concullega ‘s.

    Alleen kunnen wij ook weleens wat later zijn omdat we naast de site ook nog genoeg te doen hebben. Daarnaast zijn we ook geen robots. Om nu gelijk een forum een post te maken hierover is naar mijn mening wat overdreven.

    over al op het web gaan er berichten over het feit dat er 5,3 mil verkocht zijn behalve hier.

    Kom op psx wat is dit.

  5. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Vrij snel een uurtje later oke.
    Maar 4 uur later is het geen nieuws meer sorry
    Maar dat is de werkelijkheid kan ik ook niks aan doen.

  6. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Volgens mij zijn we altijd vrij snel met groot nieuws en vaak sneller dan onze concullega ‘s.

    Alleen kunnen wij ook weleens wat later zijn omdat we naast de site ook nog genoeg te doen hebben. Daarnaast zijn we ook geen robots. Om nu gelijk een forum een post te maken hierover is naar mijn mening wat overdreven.

    Pas anders even de titel aan, dan discussiëren we hier gewoon verder over deze mijlpijl zoals ik al aangaf in mijn eerste berichtje 😉

    Nog een mooie vraag om deze discussie verder te voeden… had de console nog beter kunnen verkopen dan nu als er minder games uitgesteld zouden zijn? Met andere woorden als de console een grotere/completere launch line up gehad zou hebben? En beter leverbaar zou zijn? (retorische vragen wellicht, maar zeker stof tot nadenken)

  7. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ik denk het wel daar ben ik ook wel van over tuigt.
    Zeker als ze een meer konden produceren hadden ze nu wel op 6 – 6 1/2 mil gezeten.

  8. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Den kook wel dat ze inderdaad dik een miljoen meer hadden kunnen verkopen als alles zo verlopen was (dus beter leverbaar, meer games, ect).

    Zeker als je je bedenkt dat de gemiddelde ps4 bezitter 3 games of meer aangeschaft heeft bij hun console. Dat had met bijvoorbeeld games zoals Watch_dogs en andere nog veel hoger kunnen liggen.

  9. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    jah denk het ook
    ik denk dat ze tot het einde van maart nog 800.000 verkopen op de Europese en Amerikaanse markt.
    En voor Japan denk ik 1.000.000
    En ik denk dat we daar na gaan naar een 600.000 tot 800.000 per maand

    (PS WJayW hoe is je Vita hoop dat je er net z’n plezier van hebt als ik)

  10. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Die getallen lijken mij zeer reëel en dus ook zeker haalbaar.

    Offtopic: m’n vita-tje, is toch wel een verhaal apart.
    Hij werd geleverd (op zaterdag) zonder memorycard jammer genoeg, dus de 1e dag heb ik niet veel anders kunnen doen dan m’n settings kunnen instellen.
    De dag erna had ik een afspraak, maar toch nog even snel langs de mediamarkt gereden toen ie nog open was (kwartiertje voor sluitingstijd), maar daar hadden ze alleen nog 4GB kaartjes…dus heb ik gewacht tot de dag erna om langs de gamemania te gaan.
    heb nu een 16GB kaartje en gister de hele dag games gedownload…pas ’s avonds echt kunnen gamen.

    Heb de volgende games momenteel in bezit/geinstalleerd:
    – invizimals 9natuurlijk via de prijsvraag): best grappig gedaan met die AR cards overigens.
    – uncharted golden abyss
    – gravity rush
    – oddworld stranger’s wrath
    – modnation racers roadtrip
    – dynasty warriors next
    – soul sacrifice
    – sonic & allstar racing transformed
    – gta liberty city stories
    – thomas was alone

    en heb nog een paar games liggen die ik niet meer kon downloaden ivm ruimtegebrek haha.

    heb tot nu toe naast invizimals alleen oddworld en soul sacrifice even geprobeerd… vanavond de rest nog even uittesten, tevens als de ps3 remote play functionaliteit (ff testen voor de lol).
    Nog aanraders tussen de bovenstaande lijst die ik zeker moet spelen?

  11. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ik hoop dat ze lekker lang die cijfers vast houden.

    Offtopic uncharted golden abyss is een van me favo’s op de vita
    jetpack joyride is ook een aanrader kost 99 cent en o zo verslavend.

  12. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Mijn gok is rond de 6.780.000 eind Maart.