Forum

Topic: Aanradende PS4 HDD’s gezocht!

Anoniem's avatar

Ik kreeg vandaag te horen dat ik de PS4 voor me verjaardag krijg, en wil ik graag weten wat een goed merk harde schijfen is voor in me PS4, graag 1, 5 TB, die zijm t/m in 2, 5 inch te vinden las ikop google. Heb in me PS3 een western digital zittem nu van 1TB, maar hoor graag goede suggesties! 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Dit is zeker een om naar te kijken Hitachi Travelstar 5K1500 100€ +/-
    En ook deze is een aanrader als het om laadtijden gaat Seagate Momentus ST1000LM014 95€+/-
    dit is een goed alternatief voor ssd.

  2. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Hitachi Travelstar 5K1500 idd

  3. 451 XP
    Florian's avatar

    Gefeliciteerd alvast haha!!

    Ik heb op youtube verschillende vergelijkingen bekeken en ook op PSX-Sense de berichten gelezen over de beste HDD voor in je Playstation 4.
    Ik heb uiteindelijk besloten DEZE te bestellen en hij werkt prima!! heb er geen problemen mee en hij loopt als een zonnetje! ^^

  4. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik zou idd een SSD of een hybrid (SSHD) schijf nemen, een SSHD is stukken goedkoper dan en is vrijwel even snel als een echte SSD. En zou dan ook een Momentus nemen. Alvast gefeliciteerd ook en een beter kado kan je niet krijgen 😉

  5. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Ik zou idd een SSD of een hybrid (SSHD) schijf nemen, een SSHD is stukken goedkoper dan en is vrijwel even snel als een echte SSD. En zou dan ook een Momentus nemen. Alvast gefeliciteerd ook en een beter kado kan je niet krijgen 😉

    Zelf zou ik geen 1tb nemen daar schiet ik niet veel mee op heb liever minimaal 1.5tb

  6. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Ik heb zelf die hitachi van 1,5 tb, geen problemen mee gehad

  7. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Zelf zou ik geen 1tb nemen daar schiet ik niet veel mee op heb liever minimaal 1.5tb

    Waar heb ik het over 1TB dan? Alleen vind je nergens een SSHD van 1.5/2 tb en 2,5″.
    Moet je toch een normale harde schijf nemen, alleen die zijn dus lang niet zo snel.

  8. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    hitachi van 1,5 tb op adcvies van psx sense die ik zelf ook heb gekocht
    werkt perfect
    hier de link , daar kun je het verder lezen, op die link staat ook een link naar de winkel voor de hitachi van 1,5 tb te bestellen 🙂