Forum

Topic: Battlefield 4 vraagje

Anoniem's avatar

ik heb battlefield 4 op de ps4. maar met de discount code en dus de ps3 disc. nu kan ik van een vriend battlefield 4 voor de ps4 goedkoop overnemen. kan ik dan gewoon de ps4 disc erin stoppen en zonder me level/savedata/etc. te verliezen verder spelen. of moet ik de game opnieuw instaleren en ben ik dan alles kwijt?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ja dat kan zonder problemen.
    Al helemaal als je plus heb en save data op de cloud heb staan.

  2. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Je multiplayer stats staan opgeslagen op je Origin account die je via EA / BF4 hebt. Je savegames kan ik niet met zekerheid zeggen. Op de PS3 kon je alle data op de HDD makkelijk zien en dan had je verschillende files, bijvoorbeeld 16GB gamedata en dan nog een losse file voor de saves (dat was dan bij de beschrijving te zien). Heb je dat menu op de PS4 ook? Zo ja, dan raad ik je aan om daar even te controleren.

  3. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    U kunt de status bekijken van de volgende categorieën items die zijn opgeslagen op het PS4™-systeem, alsmede de hoeveelheid vrije ruimte. Selecteer [Systeemopslagbeheer] en selecteer vervolgens een categorie om informatie over individuele items te bekijken.

    Applicaties
    Captures
    Opgeslagen applicatiedata

    U kunt applicaties of captures verwijderen door de content die u wilt verwijderen te selecteren onder [Applicaties] of [Captures], op de OPTIONS-toets te drukken en vervolgens [Verwijderen] te selecteren.
    U kunt opgeslagen data verwijderen door [Opgeslagen applicatiedata] > [Opgeslagen data in systeemopslag] > [Verwijderen] te selecteren.

    Je kan ook naar USB verplaatsen.

    Opgeslagen data op een USB-opslagapparaat kunnen door elke gebruiker worden beheerd. Selecteer [Beheer van opgeslagen applicatiedata] > [Opgeslagen data op USB-opslagapparaat].

    Kopiëren naar systeemopslag

    U kunt opgeslagen data op een USB-opslagapparaat naar het PS4™-systeem kopiëren. U kunt voor elke game de opgeslagen data selecteren die u wilt kopiëren.

    U moet zijn aangemeld bij dezelfde account, die is gebruikt bij het kopiëren van de opgeslagen data.
    Verwijderen

    U kunt opgeslagen data op een USB-opslagapparaat verwijderen. U kunt voor elke game de opgeslagen data selecteren die u wilt verwijderen.

  4. 260 XP
    Erik026's avatar

    maar waarom zou je? het is gewoon hetzelfde spel toch?