Forum

Topic: Afbeelding vergroten werkt bij mij niet goed?

Anoniem's avatar

Ik heb een klein probleempje met het vergroten van afbeeldingen. Als ik er op klik wordt het weergegeven in een ‘lightbox’ (wat ik overigens ontzettend irritant vind), maar hij wordt niet groter.

Dit had ik bijvoorbeeld bij het topic ‘”+” bij Actieve Gebruikers? ‘, een piepklein plaatje maar hij werd niet groter bij mij toen ik er op klikte.

Ik gebruik Windows XP met IE8 Beta 1 (met de compatibiliteitsmodus van IE7 ingeschakeld). Het ligt niet aan mijn browser want het werkte ook niet in IE7 en Firefox 3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Dat lag aan Itsredd, die had een verkeerde code geplaatst. Heb het ff gefixxed nu.

  2. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ok, dat gebeurt volgens mij wel vaker. Maar ik heb nog wel één opmerking: kan je dit niet zo instellen dat de afbeeldingen alleen in een lightbox kunnen worden weergegeven als ze inderdaad verkleint zijn geplaatst op de pagina. Nu kan ik elke afbeeldingen in een lightbox doen, en wordt zo’n afbeeldingen ook telkens wat groter dan normaal als mijn muis erover heen gaat.

    Verder is dit een topsite hoor!

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    Het is een standaard UBB code voor het plaatsen van een thumbnail, waarna erop geklikt word je word doorgelinked naar de real-size version..

    Het systeem van PS3-Sense accepteerd blijkbaar geen plaatjes meer met links, dus dat lag hardly aan mij dacht ik…

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Het is een standaard UBB code voor het plaatsen van een thumbnail, waarna erop geklikt word je word doorgelinked naar de real-size version..

    Het systeem van PS3-Sense accepteerd blijkbaar geen plaatjes meer met links, dus dat lag hardly aan mij dacht ik…

    Ja kon jij ook niet weten, maar gewoon de image source directly in het bericht plakken, dan werkt alles goed 😉

  5. 1386 XP
    Redd's avatar

    Wijze les, in any case. 🙂