Forum

Topic: PS4 levering

Anoniem's avatar

hallo , (ja alweer een topic over ps4 levering)

ik vroeg me af of iemand nog wat nieuws had over de ps4 levering. ik heb hem besteld bij MM maar nog steeds niks gehoord..

heb ze vandaag ook al proberen te bellen maar duurde erg lang.

meschien iemand ook nog tips waar je hem kan bestellen enz ?

gr

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    hallo , (ja alweer een topic over ps4 levering)

    ik vroeg me af of iemand nog wat nieuws had over de ps4 levering. ik heb hem besteld bij MM maar nog steeds niks gehoord..

    heb ze vandaag ook al proberen te bellen maar duurde erg lang.

    meschien iemand ook nog tips waar je hem kan bestellen enz ?

    gr

    Afzeggen en iedere dag de intertoys bij jou in de buurt bellen. En vragen of ze er ter beschikking hebben enof ze die voor jou appart kunnen zetten. Die werken niet met wwachtlijsten. Ik heb het zo ook gedaan.

  2. 3140 XP
    moes's avatar

    je krijgt hem volgend jaar misschien en anders het jaar erna. vergeet niet dat je in een klein kikkerland woont. dit is geen UK of USA.

  3. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Gloeiende!! weer net te laat 🙁

    Echt zo bizar hoe snel dat ding verkocht is.
    Sony Japan kan beter gelijk naar de mensen thuis sturen inplaats van naar de winkels. 😉

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Mediamarkt schijnt er elke week een zootje binnen te krijgen, en idd bart smit.

  5. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Mijn maat moet echt meer naar intertoys en bart smit gaan kijken want saturn levert echt niks op:/

  6. 184 XP
    ninodz9's avatar

    Mediamarkt schijnt er elke week een zootje binnen te krijgen, en idd bart smit.

    oh oke , ja ik ga morgen wel even langs om te vragen.

  7. 260 XP
    Erik026's avatar

    Gloeiende!! weer net te laat 🙁

    Echt zo bizar hoe snel dat ding verkocht is.
    Sony Japan kan beter gelijk naar de mensen thuis sturen inplaats van naar de winkels. 😉

    die link was slechts een link naar een reservering naar de levering in februari (volgens bart smit).
    hij was niet te bestellen dus je hebt er niet net naast gegrepen, die links komen meestal op donderdag avond/vrijdag ochtend valt mij op, dus even in de gaten houden 😉

  8. 57 XP
    kahraba's avatar

    bartsmit is betrouwbaar ik heb vandaar gehaald en vrijdag bestelled en dinsdag gekregen no bullshit!!!

    verder ik raad jullie onbekende sites niet te gaan vertrouwen inverband met heel veel fakes sucess

  9. 93 XP
    Droge poepsteek's avatar

    wie hebben hem allemaal gisteren via die link van ThatCrazyDutchDude gekocht? ik heb hem gisteren gekocht en nu staat er bij verzendstatus: in behandeling. Is dit bij iedereen nog zo?
    groet,
    Droge poepsteek

  10. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    wie hebben hem allemaal gisteren via die link van ThatCrazyDutchDude gekocht? ik heb hem gisteren gekocht en nu staat er bij verzendstatus: in behandeling. Is dit bij iedereen nog zo?
    groet,
    Droge poepsteek

    Heb je hem betaald? Ik had de mijne ook via zo’n linkje begin december en had hem gelijk betaald via ideal en 2 dagen later had ik hem.

  11. 93 XP
    Droge poepsteek's avatar

    Heel chill om te horen!!, ik hoop dan dat hij nog voor het weekend binnen is. wel beetje balen dat school komende week weer gaat beginnen :p. {hij is al betaald}

    Heb je hem betaald? Ik had de mijne ook via zo’n linkje begin december en had hem gelijk betaald via ideal en 2 dagen later had ik hem.

    de link doet het trouwens weer van jou!!! ze zijn weer even op voorraad

  12. 184 XP
    ninodz9's avatar

    ik was vanmiddag even langs gegaan bij mm en ze zeiden dat ze er morgen 16 ontvangen dus hopen dat ik erbij zit !!

  13. 93 XP
    Droge poepsteek's avatar

    hij is bij mij net binnen gekomen en ik heb hem de 19e bij bartsmit besteld, hartelijk dank voor het melden van de link en zodra ik mijn link binnen heb zal ik hem ook hier vermelden.