Forum

Topic: ps3 extra account

Anoniem's avatar

ik heb nu gewoon op me ps3 1 online account. maar als ik nog een extra account erbij maak op hetzelfde email adres enzo, kunnen je vrienden dan zien dat je dat account ook heb gemaakt, of komen die er waarschijnlijk nooit achter?

dus zo: ik heet nu (bijv) jantje123.
ik maak nog een extra account aan op hetzelfde email adres.
Kunnen mijn vrienden dan zien dat ik dat gedaan heb, of kunnen die dat ergens vinden?

alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Als het goed is kan je maar een account per Email adres hebben.

  2. 150 XP
    Hotaru's avatar

    ik heb nu gewoon op me ps3 1 online account. maar als ik nog een extra account erbij maak op hetzelfde email adres enzo, kunnen je vrienden dan zien dat je dat account ook heb gemaakt, of komen die er waarschijnlijk nooit achter?

    dus zo: ik heet nu (bijv) jantje123.
    ik maak nog een extra account aan op hetzelfde email adres.
    Kunnen mijn vrienden dan zien dat ik dat gedaan heb, of kunnen die dat ergens vinden?

    alvast bedankt

    Je kan maar één PSN account hebben gekoppeld per uniek E-mailadres.
    Je vrienden zouden de nieuwe PSN account moeten toevoegen willen zij je online status kunnen bekijken.

  3. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    maar je hebt toch ook een sub account dat je kan aanmaken dat bedoel ik

  4. 95 XP
    Robbertvw's avatar

    maar je hebt toch ook een sub account dat je kan aanmaken dat bedoel ik

    Daarvoor heb je ook een nieuw e-mail adres nodig.

  5. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    o oke bedankt

  6. 2015 XP
    WJayW's avatar

    maar je hebt toch ook een sub account dat je kan aanmaken dat bedoel ik

    Bedoel je op 1 console 2 accounts, 1 hoofdaccount wat psn kan benaderen en daadwerkelijk een e-mailadres bevat…en 1 subaccount wat geen emailadres bevat en daardoor ook niet psn kan benaderen maar wel games kan spelen (met uitzondering van online).

    Zo niet, dan begrijp ik ook je vraagstelling niet.

    Wat al gezegd is klopt namelijk, per account heb je een uniek e-mailadres nodig om psn te kunnen benaderen. Je kunt een account maken zonder e-mailadres maar dan kun je dus ook niet op psn en dus niet online met dat account.

  7. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    nee ik dacht dat als 1 account heb dan kun je daarop spelen, maar ik zag eens dat yarasky (youtuber) een extra account maakte en ik dacht altijd dat je dat gewoon kan doen als extra maar je moet een nieuwe email enzo dan doe ik dat wel maar ik snap wat je bedoelt

  8. 3813 XP
    PBJ85's avatar

    nee ik dacht dat als 1 account heb dan kun je daarop spelen, maar ik zag eens dat yarasky (youtuber) een extra account maakte en ik dacht altijd dat je dat gewoon kan doen als extra maar je moet een nieuwe email enzo dan doe ik dat wel maar ik snap wat je bedoelt

    je kan 2 account op je PS3 hebben met 1 email !

    Account 1: Met email om PSN te gebruiken en online te spelen
    Account 2: ZONDER EMAIL! maar dan kan je ook niet online en in de store ect…

    zelf heb ik 5 accounts:

    1.) mijn eigen account waar ik alles mee speel
    2.) Account uit azie (voor demo’s en andere gratis shit)
    3.) Account uit amerika (voor demo’s en andere gratis shit)
    4.) Account van vrouw lief
    5.) account van een maat van me… (hij heeft mijn hoofd account ook op zijn PS3) kunnen we aankopen delen..

  9. 2015 XP
    WJayW's avatar

    je kan 2 account op je PS3 hebben met 1 email !

    Account 1: Met email om PSN te gebruiken en online te spelen
    Account 2: ZONDER EMAIL! maar dan kan je ook niet online en in de store ect…

    Exact zoals ik ook al aangaf… 🙂

    Op deze wijze zou je dus eventueel makkelijk een account voor je kids kunnen maken (mocht je die hebben), daar de parental control op instellen en dan op je eigen hoofdaccount eventueel een wachtwoord (geloof dat die optie instelbaar was) zodat ze die niet kunnen gebruiken.

    @PBJ85: voor de accounts uit azie en amerika heb je dan toch wel aparte e-mailadressen? en moest je niet ook een aziatisch/amerikaans “huisadres” opgeven?