Forum

Topic: Battlefield 4 assignments bug?

Anoniem's avatar

ik heb gister de nieuwe second assault dlc gedownload. en natuurlijk zitten er nieuwe assignments bij. maar als ik bijvoorbeeld om de f2000 te unlocken de 2x assists ribbon gedaan hebt. is hij het volgende potje weer weg. en moet ik hem opnieuw doen. is dit een bug? je hebt drie challenges nodig. de eerst onthoud ie maar die laatste twee niet. en omdat dit niet de makkelijkste challenges zijn om in 1 potje te halen is het best balen. iemand enig idee of dit nog gepatched gaat worden? ik had het ook bij de china rising maar omdat die vrij makkelijk te halen waren was het niet zo’n probleem

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    ik heb gister de nieuwe second assault dlc gedownload. en natuurlijk zitten er nieuwe assignments bij. maar als ik bijvoorbeeld om de f2000 te unlocken de 2x assists ribbon gedaan hebt. is hij het volgende potje weer weg. en moet ik hem opnieuw doen. is dit een bug? je hebt drie challenges nodig. de eerst onthoud ie maar die laatste twee niet. en omdat dit niet de makkelijkste challenges zijn om in 1 potje te halen is het best balen. iemand enig idee of dit nog gepatched gaat worden? ik had het ook bij de china rising maar omdat die vrij makkelijk te halen waren was het niet zo’n probleem

    battlefield4 staat garant voor problemen en bugs,
    heb zelf bf4 ps3 update versie voor ps4 die maar even werkte op de ps4 geeft hier foutcode E-FFFFFFFF.
    hoop voor jou dat dit probleem snel word opgelost, zodat je probleemloos kan verder gamen.
    en voor alle andere playstation fans
    wacht met geld uitgeven aan bf4 voor dat alle problemen zijn opgelost, zodat het eerder word opgelost door E.A.

  2. 3 XP
    Jappe's avatar

    Is geen bug. Je moet het halen in 1 ronde.

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    ik heb gister de nieuwe second assault dlc gedownload. en natuurlijk zitten er nieuwe assignments bij. maar als ik bijvoorbeeld om de f2000 te unlocken de 2x assists ribbon gedaan hebt. is hij het volgende potje weer weg. en moet ik hem opnieuw doen. is dit een bug? je hebt drie challenges nodig. de eerst onthoud ie maar die laatste twee niet. en omdat dit niet de makkelijkste challenges zijn om in 1 potje te halen is het best balen. iemand enig idee of dit nog gepatched gaat worden? ik had het ook bij de china rising maar omdat die vrij makkelijk te halen waren was het niet zo’n probleem

    Dit hoort zo, is geen bug. Je moet namelijk én 10 kill assists én 10 kills in het ondergrondse (= Metro) gedeelte van Operation Métro maken in 1 match.

  4. 518 XP
    recsto's avatar

    Dit hoort zo, is geen bug. Je moet namelijk én 10 kill assists én 10 kills in het ondergrondse (= Metro) gedeelte van Operation Métro maken in 1 match.

    Waarom staam de wapens van china rising er dan ook nog tussen. Terwijl ik die wapena al heb

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Waarom staam de wapens van china rising er dan ook nog tussen. Terwijl ik die wapena al heb

    Ik begrijp niet precies wat je bedoelt?

  6. 141 XP
    lierseboy64's avatar

    Waarom staam de wapens van china rising er dan ook nog tussen. Terwijl ik die wapena al heb

    Dat is inderdaad wel een bug, want dat heb ik ook,o.a.
    met de L96. Terwijl ik dit wapen allang heb, komt die assignment er ook nog elke keer op.

  7. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Dit hoort zo, is geen bug. Je moet namelijk én 10 kill assists én 10 kills in het ondergrondse (= Metro) gedeelte van Operation Métro maken in 1 match.

    Klopt je moet het in 1 potje voltooien

  8. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Ik had dit probleem ook al maar blijkbaar moet je het dus in 1 ronde voltooien!