Forum

Topic: Battlefield 4 Test range

Anoniem's avatar

Hallo, ik had vandaag een discussie met een vriend (die ook op dit forum zit @therockbrothers )
Wordt er in de BF4 test range tijd aan je totaal aantal speelminuten bijgevoegd? Ik zit opeens op 50+ uur omdat ik mijn kleine neefje op mijn PS4 heb laten spelen in de test range, @therockbrothers zit op hetzelfde level maar dan met maar 25 uur gespeelt.

Mijn vraag is: Word de test range meegetelt bij het aantal speelminuten?

Thankss all!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 95 XP
    Robbertvw's avatar

    Ik zou het niet weten, kijk anders naar je tijd, ga 10 minuten spelen en kijk opnieuw?

  2. 90 XP
    D92V's avatar

    Nee telt niet mee, hij is een hoger level dan jou door zijn SPM ( Score Per Minute ), betekent dat hij of meer kills maakt. Of beter zijn objectives speelt of juist revived/healed/ammo geeft etc.

  3. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Nee telt niet mee, hij is een hoger level dan jou door zijn SPM ( Score Per Minute ), betekent dat hij of meer kills maakt. Of beter zijn objectives speelt of juist revived/healed/ammo geeft etc.

    wat heeft dat te maken met wat hij vraagt dan? gaat om de uren die gespeeld zijn 😉

  4. 90 XP
    D92V's avatar

    wat heeft dat te maken met wat hij vraagt dan? gaat om de uren die gespeeld zijn 😉

    Ik zit opeens op 50+ uur omdat ik mijn kleine neefje op mijn PS4 heb laten spelen in de test range, @therockbrothers zit op hetzelfde level maar dan met maar 25 uur gespeelt.

    Hij vraagt het zich af door de uren die gespeeld zijn..