Forum

Topic: Probleem en verwarring bij gekochte killzone shadow fall game.

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb deze topic gestart omdat ik een probleem heb. Gisteren heb ik killzone shadow fall voor een goedkopere prijsje gekocht op internet. Ik zal de site naam (nu) niet noemen. Vandaag per briefpost ontvangen, bleek de case kapot te zijn. Vreemd genoegen bleek er ook geen plastic laagje rond om de case te zitten net als bij nieuwe games. Nog vreemder is dat deze game volgens mij van een bundel is, want er staat: “Not to be sold separately”. Mijn vraag is, mag dit eigelijk wel zo verkocht worden? Los van dat de case kapot is, wat wel balen is.

-NP1501

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 242 XP
    Xnator's avatar

    Vind het geen plastic eromheen hebben raarder dan die tekst van “not to be sold seperately”. Dat betekend namelijk dat deze killzone van een Ps4 bundel afkomt. Alleen die hebben die melding erop staan. Hoe dan ook worden ze vollop verkocht simpel weg omdat veel mensen teleurgesteld zijn in Killzone Shadow Fallen en hem dus daarom gewoon verkopen.

    Bij normale mensen is dat ook niet erg lijkt me, ik vind hem ook tegenvallen en verkoop hem ook. Maar ik verwacht dit niet van webshops maar goed. Zolang de game werkt etc. dan is er gelukkig niks aan de hand. Wel jammer van de doosje maar ook dat is stiekem een kleine bijzaak.

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Je wilt de site niet delen hier. Misschien handig, voor andere leden, om dat toch wel te doen. Als je het niet wilt om problemen te voorkomen, snap ik dat ook wel

  3. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Dixons verkoop deze ook Not to be sold separately dus niet alleen particulieren 🙂 vond de game ook tegenvallen,uitgespeeld en meteen verkocht.

  4. 260 XP
    Erik026's avatar

    was de goedkopere prijs niet omdat het een tweedehands versie is toevallig?

  5. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Bol.com? die verkoopt ook 2de hands.

  6. 2 XP
    NP1501's avatar

    @Xnator @BosnianBoss. Wat was tegenvallend aan het spel, ben erg nieuwsgierig 😀

    @Wesley_PS Ik heb het bij smartgamer.nl gehaald. Om eerlijk te zijn, heb ik spijt dat ik het daar heb gehaald. Zelf persoonlijk hou ik van spullen die nieuw zijn, ik echt er veel waarde aan. Heb een mailtje gestuurd voor retour, maar heb gelezen dat de aftersales erg slecht is bij deze site. Misschien had ik beter research moeten doen. Misschien praat ik erg negatief over deze site, absoluut wil ik deze site niet zwaart maken of slechte indruk geven. Ik doe moeilijk misschien, maar ben zo eenmaal gewoon zo.

    @Erik026 Kan kloppen, maar er stond in ieder geval niks over dat het tweede hands was. Kan de game blijkbaar ook niet terug vinden in hun assortiment.

    Bol.com? die verkoopt ook 2de hands.

    Smartgamer.nl heb ik ook op bol.com zien staan, maar heb niet via bol.com besteld, maar direct.
    In ieder geval wou ik eigenlijk een nieuwe game kopen, inplaats van tweedehands. Niet dat tweede hands mis is, maar liever heb ik nieuw.

  7. 966 XP
    Timutz's avatar

    Gamemania nam deze versie nieteens in om door te verkopen :/

  8. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    Gamemania nam deze versie nieteens in om door te verkopen :/

    haha ja dat kan ik begrijpen maar wil je echt 18 euro hebben voor kz sf….

  9. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    @NP1501: Gfx,sp levels en over de mp zal ik maar niet beginnen.KZ 2&3 waren zelfs beter,hoop dat KZ4 weer de oude wordt.

  10. 242 XP
    Xnator's avatar

    @Xnator @BosnianBoss. Wat was tegenvallend aan het spel, ben erg nieuwsgierig 😀

    Als de voorgaande games hebt gespeeld dan valt deze Killzone echt tegen. Het is bijna een totaal andere game naar mijn gevoel. De sfeer die killzone behoord te hebben zit in Shadow Fall gewoon helemaal niet. Het episch gedeelte mist ook erg. Het zijn voornamelijke mooie scenes maar weinig inhoud. Killzone draaid altijd om verhaal, en het verhaal van Shadow Fall is beetje zwak, niet slecht maar ben heel wat beter gewend. Daarbij is en SP en zijn doelen erg onduidelijk. Tis allemaal niet logisch. Het is dat je die drone hebt dat je weet waar je naartoe moet maar zonder was het een ramp geweest.

    Grafisch is het wel nice, maar als het geen inhoud heeft dan vind ik er niks aan (net als bij vrouwen ;p). Ik heb de game dan ook niet uitgespeeld omdat het verhaal me niet meer kon boeien. Ik vind het echt jammer aangezien ik echt een grote Killzone fan ben. MP is net zo goed slecht in vergelijking met de voorgaande delen. Die heb ik echt zoveel gespeeld, maar die van Shadow Fall is ongebalanceerd en het feit dat je nu gewoon alle wapens als hebt vind ik ook maar niks. Wil ergens voor spelen en niet gewoon wat rondknallen.

    Hopelijk maken ze Killzone 4 weer een echte Killzone en niet een gewone schooter. Die zijn er al veelte veel!

  11. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Als de voorgaande games hebt gespeeld dan valt deze Killzone echt tegen. Het is bijna een totaal andere game naar mijn gevoel. De sfeer die killzone behoord te hebben zit in Shadow Fall gewoon helemaal niet. Het episch gedeelte mist ook erg. Het zijn voornamelijke mooie scenes maar weinig inhoud. Killzone draaid altijd om verhaal, en het verhaal van Shadow Fall is beetje zwak, niet slecht maar ben heel wat beter gewend. Daarbij is en SP en zijn doelen erg onduidelijk. Tis allemaal niet logisch. Het is dat je die drone hebt dat je weet waar je naartoe moet maar zonder was het een ramp geweest.

    Grafisch is het wel nice, maar als het geen inhoud heeft dan vind ik er niks aan (net als bij vrouwen ;p). Ik heb de game dan ook niet uitgespeeld omdat het verhaal me niet meer kon boeien. Ik vind het echt jammer aangezien ik echt een grote Killzone fan ben. MP is net zo goed slecht in vergelijking met de voorgaande delen. Die heb ik echt zoveel gespeeld, maar die van Shadow Fall is ongebalanceerd en het feit dat je nu gewoon alle wapens als hebt vind ik ook maar niks. Wil ergens voor spelen en niet gewoon wat rondknallen.

    Hopelijk maken ze Killzone 4 weer een echte Killzone en niet een gewone schooter. Die zijn er al veelte veel!

    Shadow fall is killzone 4!

  12. 242 XP
    Xnator's avatar

    Dat weet ik nog niet zo zeker eigenlijk of dit wel echt deel 4 is. Het volgt deel 3 totaal niet op. Tis een hele andere game en verhaal. Zie het eerder als een vertakking van de Killzone series.