Forum

Topic: Nieuwe profclub op FIFA 14

Anoniem's avatar

Hee mede-gamers,

De profclub van Trophy Puma’s is een beetje stil de laatste tijd dus ik ben van plan een nieuwe profclub te starten en daar begin ik morgen mee. De mensen die mee willen doen reageer met je PSN en ik voeg je toe bij de club. Verder weet ik nog niet echt een leuke naam voor de club dus als iemand een leuk idee heeft zeg het πŸ™‚ Hetzelfde geldt voor de tenue’s. De bedoeling is dat we sws actief zijn op de club en dat het om de lol draait (dus niet je mede-teamgenoten figuurlijk de grond in trappen). Wil je bij de club horen reageer!

Ik hoor van jullie!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

48 reacties

  1. 47 XP
    TwanDetti's avatar

    Ik doe mee!
    Psn:TwanDetti
    Positie voorin

  2. 1 XP
    zidann_'s avatar

    Check!
    PSN: zidann_

  3. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    is het voor ps4? zoja dan doe ik mee voeg me maar toe: stijvegraftak13, naam voor de club batsboys93

  4. 382 XP
    e-man's avatar

    Ik zou wel graag mee willen doen. liefst als sits of CAM, daar is mn prof ook op gemaakt. Moet wel zeggen dat ik heel wisselend online ben. ene week heb ik veel tijd, andere week minder. E-man_18 (ps4)

  5. 12 XP
    Punkkie's avatar

    Schrijf mij maar in als rechtsvoor
    Psn: Punkkie

  6. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Haai people ik voeg jullie allemaal toe maar wil wel een leuke naam voor de club πŸ™‚

    is het voor ps4? zoja dan doe ik mee voeg me maar toe: stijvegraftak13, naam voor de club batsboys93

    Het is voor de PS4 ja πŸ˜€

    is het voor ps4? zoja dan doe ik mee voeg me maar toe: stijvegraftak13, naam voor de club batsboys93

    Je PSN klopt niet. voeg mij anders maar toe me PSN:b1lleb0y

  7. 382 XP
    e-man's avatar

    Clubnaam: Feyenoord, SCF FR_1908

    Serieus nu: This_is_Sparta, NL Warriors, PSX Power(:p)

    Tenu: Alles is goed, behalve die van die gasten uit onze hoofdstad. Ik vind het klassieke tenu van Inter echt awesome!

    Zal overigens volgende keer als ik inlog van die fifa punten even wat boosts kopen voor mn pro, heb die speler pas 1x gebruikt.

  8. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Clubnaam: Feyenoord, SCF FR_1908

    Serieus nu: This_is_Sparta, NL Warriors, PSX Power(:p)

    Tenu: Alles is goed, behalve die van die gasten uit onze hoofdstad. Ik vind het klassieke tenu van Inter echt awesome!

    Zal overigens volgende keer als ik inlog van die fifa punten even wat boosts kopen voor mn pro, heb die speler pas 1x gebruikt.

    Er zijn mensen die wel voor Ajax zijn, maar ik ben van plan een tenue uit een andere competitie te doen. Verder PSX power lijkt me vet πŸ˜€

  9. 47 XP
    TwanDetti's avatar

    noem de club ChocolateStickLovers

  10. 382 XP
    e-man's avatar

    Vanavond rond een uur of 11 ben ik denk ik wel even online!

  11. 53 XP
    Kevace's avatar

    Ik doe mee

    PSN: Kevacez

  12. 3 XP
    takbier's avatar

    Ik doe mee voeg me toe

    psn= Takbier

    lets go

  13. 11 XP
    PS4Gamer's avatar

    Ik doe mee

    Psn is timmieboytim

  14. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Goedemorgen, Ik heb de meeste mensen net een invite gestuurd als vriend. Verder heb ik een paar mensen waarbij ik niet de PSN kan vinden. Als die mensen nou mij uitnodigen als vriend kan je bij de club. Ik hoor t snel.

    PSN: b1lleb0y

  15. 382 XP
    e-man's avatar

    How join je die profclub eigenlijk, wilde gisteren alvast joinen maar volgens mij moet jij mij een verzoek sturen? Heb mijn zelfgemaakte club al verlaten.

  16. 55 XP
    Billeboy's avatar

    How join je die profclub eigenlijk, wilde gisteren alvast joinen maar volgens mij moet jij mij een verzoek sturen? Heb mijn zelfgemaakte club al verlaten.

    Ik dacht dat ik je al had geinvite ervoor ik kijk er zo even naar.

    Ik dacht dat ik je al had geinvite ervoor ik kijk er zo even naar.

    Ik heb je geinvite

  17. 382 XP
    e-man's avatar

    nice! Nu nog een keer tegelijkertijd online zijn. Ben morgen overdag wel weer even aan het gamen tot een uur of 2, maar dan zijn veel van jullie waarschijnlijk school/werk. Maandag vrije dag FTW!

  18. 3 XP
    takbier's avatar

    het is wel leuk om met billy te spelen hij paast en speelt gwn goed, maar er is een lid daar ik ga zijn naam niet noemen hijs echt nep en doet alles fout, is ook echo en dan gaat hij de heletijd klagen op de rest terwijl hij zelf niks goeds doet

  19. 12 XP
    Punkkie's avatar

    het is wel leuk om met billy te spelen hij paast en speelt gwn goed, maar er is een lid daar ik ga zijn naam niet noemen hijs echt nep en doet alles fout, is ook echo en dan gaat hij de heletijd klagen op de rest terwijl hij zelf niks goeds doet

    Misschien moet je eerst naar je eigen spel kijken ipv. andere mensen afkraken

  20. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    het is wel leuk om met billy te spelen hij paast en speelt gwn goed, maar er is een lid daar ik ga zijn naam niet noemen hijs echt nep en doet alles fout, is ook echo en dan gaat hij de heletijd klagen op de rest terwijl hij zelf niks goeds doet

    Luister dan gappie zeg alleen tegen jou als je link of rechts staat blijf daar ook staan niet dat we met zn 2e op link ofzo staan
    triets sukkeltje ben je…

  21. 47 XP
    TwanDetti's avatar

    het is wel leuk om met billy te spelen hij paast en speelt gwn goed, maar er is een lid daar ik ga zijn naam niet noemen hijs echt nep en doet alles fout, is ook echo en dan gaat hij de heletijd klagen op de rest terwijl hij zelf niks goeds doet

    Niet zo’n beste zet kerel!! Welk gedeelte van een team begrijp je niet?

  22. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Niet zo’n beste zet kerel!! Welk gedeelte van een team begrijp je niet?

    Lol sorry guys was niet aanwezig. Verder houden we elkaar gewoon in hun waarde okay :p ?

  23. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Niet zo’n beste zet kerel!! Welk gedeelte van een team begrijp je niet?

    Lol sorry guys was niet aanwezig. Verder houden we elkaar gewoon in hun waarde okay :p ?

  24. 55 XP
    Billeboy's avatar

    dodelijke stilte ;p

  25. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Hey guys, ik ben vanmiddag online, ik weet niet of er iemand on is maar laat t even hier weten. Dan weet ik of ik online moet komen.

  26. 47 XP
    TwanDetti's avatar

    Straks nog een potje?

  27. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Ja ik ben zo thuis !

    Er zit een faal in FIFA dus geen profclub.

  28. 47 XP
    TwanDetti's avatar

    Clubs is momenteel kapot!

  29. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Zelfs COD heeft kuren…

  30. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Zo wie vanavond een potje? (nieuwe mensen zijn zeker welkom!)

  31. 47 XP
    TwanDetti's avatar

    Zo wie vanavond een potje? (nieuwe mensen zijn zeker welkom!)

    Ik ben er rond kwart over 10 na trainen!

  32. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Ik ben er rond kwart over 10 na trainen!

    Is goed!

  33. 55 XP
    Billeboy's avatar

    We zijn naar divisie 8! vanaaf ben ik weer beschikbaar vanaf ong half 10!

  34. 47 XP
    TwanDetti's avatar

    We zijn naar divisie 8! vanaaf ben ik weer beschikbaar vanaf ong half 10!

    Inmiddels divisie 7

  35. 84 XP
    CABAxNL's avatar

    Wordt er nog gezocht naar spelers? / welke posities zijn nog vrij πŸ™‚

  36. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Wordt er nog gezocht naar spelers? / welke posities zijn nog vrij πŸ™‚

    Haha naja bijna elke positie ik heb nog niet iemand anders dan Twandetti en Punkkie zien spelen en zij zijn SP en RV (Rechtsvoor) als het te druk gaat worden dan neem ik een verdedigersrol op me. Verder zijn de andere mensen in de club nooit met een wedstrijd aanwezig geweest dus kan ik niet zeggen welke positie zij willen. Takbier en xChriscookz hebben wel al een keer meegedaan

  37. 361 XP
    Denders's avatar

    Haha naja bijna elke positie ik heb nog niet iemand anders dan Twandetti en Punkkie zien spelen en zij zijn SP en RV (Rechtsvoor) als het te druk gaat worden dan neem ik een verdedigersrol op me.

    Ik zou graag willen joinen. Zou je mij een uitnodiging kunnen sturen?

    Denders-NL is mijn psn. Ik speel liefst rechts voor, maar kan op alle plekken uit de voeten behalve keeper.

  38. 47 XP
    TwanDetti's avatar

    Vandaag nog?

  39. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Ik zou graag willen joinen. Zou je mij een uitnodiging kunnen sturen?

    Denders-NL is mijn psn. Ik speel liefst rechts voor, maar kan op alle plekken uit de voeten behalve keeper.

    Ik ben vanavond online ben een dagje voetbal kijken. Ik voeg je toe als ik online ben!

    Vandaag nog?

    Is iedereen vanavond online ?

  40. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Denders en CABA ik heb jullie uitgenodigd als vriend als jullie dat accepteren dan kan ik jullie toevoegen aan de profclub!

  41. 84 XP
    CABAxNL's avatar

    Denders en CABA ik heb jullie uitgenodigd als vriend als jullie dat accepteren dan kan ik jullie toevoegen aan de profclub!

    ah, dat was jij dus πŸ™‚

    nederlanders eindelijk…
    hoop heel wat wedstrijden mee te doen πŸ™‚

    LM LAM LB LDM alles oke, oja en LV.. maar de aanvallers rollen wil ik niemand onthouden haha druk zat daar πŸ™‚

  42. 55 XP
    Billeboy's avatar

    ah, dat was jij dus πŸ™‚

    nederlanders eindelijk…
    hoop heel wat wedstrijden mee te doen πŸ™‚

    LM LAM LB LDM alles oke, oja en LV.. maar de aanvallers rollen wil ik niemand onthouden haha druk zat daar πŸ™‚

    Haha je wilt graag aan de linkerkant merk ik :p denk dat je LCM komt als er eenmaal een LV is. Ik heb Kevacez ook geΓ―nvite.

  43. 84 XP
    CABAxNL's avatar

    Haha je wilt graag aan de linkerkant merk ik :p denk dat je LCM komt als er eenmaal een LV is. Ik heb Kevacez ook geΓ―nvite.

    jep.. maar cam-cdm kan ook,
    het komt vooral omdat tijdens het maken ik mn vp op links heb gezet en het naar rechts wisselen toch echt een hoop knopjes indrukken is haha,

    eigenlijk maakt het niet veel uit hoor, nu gewoon gezegd waar mn vp op is gebouwd maar zolang je me niet in de goal zet vind ik alles oke πŸ˜›

    p.s. zag overigens dat je online was, maar wel de enige uit het team.. ben dus even darten kijken, kom zo even kijken of het wat drukker is πŸ˜€

  44. 55 XP
    Billeboy's avatar

    jep.. maar cam-cdm kan ook,
    het komt vooral omdat tijdens het maken ik mn vp op links heb gezet en het naar rechts wisselen toch echt een hoop knopjes indrukken is haha,

    eigenlijk maakt het niet veel uit hoor, nu gewoon gezegd waar mn vp op is gebouwd maar zolang je me niet in de goal zet vind ik alles oke πŸ˜›

    p.s. zag overigens dat je online was, maar wel de enige uit het team.. ben dus even darten kijken, kom zo even kijken of het wat drukker is πŸ˜€

    Over een half uurtje is Twan online verder weet ik ook niet wie er komt.

  45. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Ik ben aanvoerder laat dat er even bij gezegd zijn !

  46. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Wie is er vanavond weer bij?

  47. 47 XP
    TwanDetti's avatar

    ongeveer kwart voor elf ben ik er weer bij!

  48. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Iemand nog online op deze leuke Donderdagavond ?