Forum

Topic: Wie biedt er nou echt onbeperkt mobiel internet aan?

Anoniem's avatar

Gisteren heb ik mijn abonnement bij Tele2 opgezegd, dus ik ben op zoek naar een nieuwe abonnement waarbij het ook echt mogelijk is om onbeperkt te internetten. Ik heb verschillende websites bekeken en iedereen raad dan ook Robin Mobile aan, maar ik lees nou weer iets over aangepaste voorwaarden waardoor het juist niet meer onbeperkt is. Ik wil gewoon niet de hele tijd op hoeven letten hoeveel ik verbruikt hebt, om het vervolgens de rest van de maand weer rustiger aan te gaan doen met mijn MB’s.

Onbeperkt bellen en sms’en is niet noodzakelijk, het gaat mij vooral om het internet. Ik ben overigens niet op zoek naar providers die onbeperkt beloven, maar dan wel de snelheid aanpassen naar een ongelooflijk langzame snelheid na zoveel GB verbruik.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 357 XP
    Mausie's avatar

    Volgens mij doet geen dat meer , maar durf ik niet met zekerheid te zeggen

  2. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

    Robin Mobile is inderdaad de enigste die echt onbeperkt internet heeft,

    Veel bedrijf zoals KPN / Tele2 / beloven onbeperkt internet in hun advertentie, maar als je de kleine letters leest is het tot 3000mb, voor hun onbeperkt gebruik maar voor de consument is dit alsnog een plafond wat met gemak bereikt kan worden.

    Kijk voor de zekerheid naar de kleine letters / voorwaarden of bel met hun klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Tegenwoordig heb je overal WiFi-hotspots dus waarom zou iemand het 24/7 aanlaten.

  4. 24 XP
    wardude1's avatar

    http://www.hi.nl/prepay/voordeelbundels/internet/internetbundels/hi-onbeperkt-onlinebundel.htm
    kost 7,50 per maand voor onbeperkt maar het is een lage snelheid 128 kb/s
    en robin mobile lijkt mij de beste oplossing voor jou
    of je gaat naar een ziggo abonnement waar je dan gebruik van de hotspots kan maken

  5. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Topic kan dicht