Forum

Topic: PS4 in Japan…

Anoniem's avatar

…voor wie hem nog niet heeft:

http://www.yodobashi.com/%E3%82%B2%E3%83%BC%E3%83%A0-%E3%83%9B%E3%83%93%E3%83%BC/ct/20884_500000000000000206/

41900 Yen, omgerekend vandaag: 298,20 euro…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Plus een flinke omvormer van minstens 200 watt en kruisje en rondje zijn omgedraaid in het hoofdmenu. Kruisje is terug, rondje is accepteren. Ik heb deze problemen ook met mijn PS4 uit Taiwan, maar in-game heb je er geen last van en hij loopt nog steeds als een zonnetje.

  2. 4683 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik dacht dat apparaten van tegenwoordig dat niet meer nodig hadden.

  3. 242 XP
    Xnator's avatar

    En vergeet niet dat je 21% btw erbij moet betalen. Ja! Het rijk moet ook aan jou verdienen ;p Helaas kom je dan niet zo veel of niet voordeliger uit.

  4. 288 XP
    shooterman100's avatar

    Plus een flinke omvormer van minstens 200 watt en kruisje en rondje zijn omgedraaid in het hoofdmenu. Kruisje is terug, rondje is accepteren. Ik heb deze problemen ook met mijn PS4 uit Taiwan, maar in-game heb je er geen last van en hij loopt nog steeds als een zonnetje.

    kan je dat kruisje rondje niet gewoon veranderen in de instellingen

  5. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    kan je dat kruisje rondje niet gewoon veranderen in de instellingen

    Nee. Dat kan niet.

  6. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Japan krijgt knack er gratis bij.
    Dus zal denk ik eind dit jaar in ps plus belanden

  7. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    Ik denk sneller, deze zomer al

  8. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Maar goed dat ik dan gewacht heb met Knack niet te kopen, dacht het al wel eigenlijk dat het bij ps+ ging belanden 🙂

  9. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Vita had ook X en O omgekeerd xD