Forum

Topic: Controller uit Taiwan

Anoniem's avatar

Ik heb net een piepklein scheurtje gespot op de joysticks van mijn Taiwanese Dualshock 4. Het lijkt onschuldig, je moet er echt op letten wil je hem zien, maar wat nou als het groter wordt en later doorscheurt?

Kan ik die controller in Nederland laten maken? Ik heb nog een Nederlandse Magma Red controller die ik dan als reserve kan gebruiken, maar het zou knap lullig zijn als ik dan die garantie niet heb.

Iemand ervaring/tips?

Is het eigenlijk verstandig om het probleem op te lossen door KontrolFreeks te gebruiken?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Ik heb net een piepklein scheurtje gespot op de joysticks van mijn Taiwanese Dualshock 4. Het lijkt onschuldig, je moet er echt op letten wil je hem zien, maar wat nou als het groter wordt en later doorscheurt?

    Kan ik die controller in Nederland laten maken? Ik heb nog een Nederlandse Magma Red controller die ik dan als reserve kan gebruiken, maar het zou knap lullig zijn als ik dan die garantie niet heb.

    Iemand ervaring/tips?

    Is het eigenlijk verstandig om het probleem op te lossen door KontrolFreeks te gebruiken?

    Ik denk niet dat Sony er een probleem van zal maken als je hem opstuurt naar ik denk Weert. Moet je wel even een kopie van het bonnetje erbij voegen als je hem opstuurt.

  2. 93 XP
    Droge poepsteek's avatar

    ik heb sinds een paar dagen mijn ps4 en ik hoorde ook van meerdere mensen dat de knuppeltjes snel slijten/kapot gaan.
    Ik heb gister dus gelijk even 2 paar complete knuppeltjes gekocht en 4 rubberen dopjes om slijtage te voorkomen.

  3. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Lijkt me sterk dat het scheurt door een fabrieks fout.

  4. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    ik heb sinds een paar dagen mijn ps4 en ik hoorde ook van meerdere mensen dat de knuppeltjes snel slijten/kapot gaan.
    Ik heb gister dus gelijk even 2 paar complete knuppeltjes gekocht en 4 rubberen dopjes om slijtage te voorkomen.

    Waarom zou je nieuwe sticks kopen als je een nieuwe controller krijgt van Sony?

  5. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik heb net een piepklein scheurtje gespot op de joysticks van mijn Taiwanese Dualshock 4. Het lijkt onschuldig, je moet er echt op letten wil je hem zien, maar wat nou als het groter wordt en later doorscheurt?

    Kan ik die controller in Nederland laten maken? Ik heb nog een Nederlandse Magma Red controller die ik dan als reserve kan gebruiken, maar het zou knap lullig zijn als ik dan die garantie niet heb.

    Iemand ervaring/tips?

    Is het eigenlijk verstandig om het probleem op te lossen door KontrolFreeks te gebruiken?

    Met Kontrolfreaks heb je er geen last meer van maar het is meer het verstoppen van het probleem dan het oplossen want eenmaal de Kontrolfreaks weggehaald is het probleem er nog steeds 😉 en ik zou voortaan lekker in Nederland blijven kopen dan heb je die onzekerheden met garantie/reparaties ook niet.

  6. 93 XP
    Droge poepsteek's avatar

    Dus als mijn knuppeltjes uit elkaar vallen van ellende kan ik gewoon met de bon terug naar de bart smit en dan krijg ik een gratis nieuwe of moet ik dan bij sony zijn?

    Waarom zou je nieuwe sticks kopen als je een nieuwe controller krijgt van Sony?

  7. 30 XP
    edraket's avatar

    Bij mijn controller is sinds gister het vierkant knopje blijven hangen. Wil geen mm meer omhoog komen, net gebeld met helpdesk en kan hem opsturen voor een vervanging 🙂

  8. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Bij mijn controller is sinds gister het vierkant knopje blijven hangen. Wil geen mm meer omhoog komen, net gebeld met helpdesk en kan hem opsturen voor een vervanging 🙂

    Goed om te horen dat het goed is gekomen!