Forum

Topic: Rayman Legends

Anoniem's avatar

Hello!

Ik zou graag wat meningen willen horen over rayman legends ps4. Het lijkt mij een leuk spel voor erbij. Ben bijna klaar met ac 4 en halfweg tomb raider. Kan dus wel weer iets bij mooi voor de release van Watch_Dogs. De rest van wat er nu uitkomt trekt me namelijk ook niet echt. Hooguit voor een budgetprijs.

Hoor dus graag van jullie hoe het spel is, ben vooral benieuwd of er ook een beetje uitdaging is en je niet na 6 uur klaar bent ermee. Mocht er iemand zijn die zijn spel (binnenkort) wil verkopen hou ik me hierbij warm aanbevolen!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 518 XP
    recsto's avatar

    Rayman legends is zeker een aanrader. Maar ik speel het zelf liever op de wiiu of op me vita. Vind een playstation 3/4 niet echt er een console voor om zon soort game op te spelen. Maar dat is mijn mening. Als je geen wiiu of vita hebt zou ik hem zeker kopen

  2. 41 XP
    Seriousgnome's avatar

    Heb hem gisteren gehaald. Leuke game voor een leuke prijs. Ook leuk met vrienden door de 4 player co op. Zelf heb ik origens kapot gespeeld dus wilde deze graag hebben. Ook handig is dat je de levels uit origns vrij kan spelen. Hoe weet ik nog niet heb pas een uurtje gespeeld

  3. 382 XP
    e-man's avatar

    Dank voor de reacties, ga hem denk ik wel halen, heb de eerste boss battle even bekeken en het ziet er wel geniaal uit. Ik wacht nog even tot ik klaar ben met ac 4 anders ken ik mezelf haha

  4. 483 XP
    Klart's avatar

    Game is ronduit fantastisch. Gewoon halen.

  5. 340 XP
    Michie's avatar

    Inderdaad geweldige game vermaak me er prima mee, het is best pittig ook of ik ben gewoon slecht in platform games.:P Want dat is echt jaren geleden dat ik dat genre heb gespeeld.