Forum

Topic: Probleem Stereo Wireless Headset (PS3 versie)

Anoniem's avatar

Wellicht weten jullie allemaal dat er sinds een aantal weken een patch is uitgekomen voor de Ps4 zodat alle officiële Sony headsets op de ps4 werken.
Nou was ik gister eindelijk tot de conclusie gekomen dat ik met eerste Wireless virtual 7.1/stereo headset problemen heb zodra ik die wil gebruiken op de ps4.
Ik stop de Wireless dongle erin, zet de headset aan, kies het account die het moet gebruiken (best apart dat dat moet) en hij werkt, maar zodra die werkt krijg ik een enorme lag met mijn internet!
Als ik de headset uit zet is het probleem verholpen!

Andere mensen die dit geconstateerd hebben?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Heb dezelfde headset en zou idd kunnen.
    had ook erg veel last van slechter internet. Zal vanavond ff kijken of het scheelt
    want na een reset van mijn modem en router ging het gisteravond iig weer perfect

    werdt er eerst steeds uitgegooid en kon niet in partychat blijven maar dat ging na die reset gisteren weer allemaal

  2. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Gebruiken jullie wifi

  3. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Gebruiken jullie wifi

    Ja en heb de usb dongel al verlengd:)

  4. 8818 XP
    7th-son's avatar

    Ja en heb de usb dongel al verlengd:)

    Usb dongle verlengt? Wat bedoel je?

    Ik heb het probleem zowel met wifi als bedraad

  5. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Usb dongle verlengt? Wat bedoel je?

    Ik heb het probleem zowel met wifi als bedraad

    Ik had eerst op ps3 het probleem dat de dongel mijn wifi signaal in de weg zat en dus minder opving van het signaal
    Toen heb ik een usb naar usb verleng draad gepakt en mijn usb achter mijn tv gelegt.
    Dit werkte.
    maar als je via ethernet er ook last van heb dan is mijn probleem op ps3 niet wat het was.

    blijft wel dat ik met dezelfde verlenging alsnog ook problemen heb met de ps4 internet.

  6. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    zelf begrijp ik ook niet hoe de signaal van je kabel kan worden vestoord door de headset.
    bij wifi begrijp ik het maar bij kabel niet

  7. 8818 XP
    7th-son's avatar

    Ik had eerst op ps3 het probleem dat de dongel mijn wifi signaal in de weg zat en dus minder opving van het signaal
    Toen heb ik een usb naar usb verleng draad gepakt en mijn usb achter mijn tv gelegt.
    Dit werkte.
    maar als je via ethernet er ook last van heb dan is mijn probleem op ps3 niet wat het was.

    blijft wel dat ik met dezelfde verlenging alsnog ook problemen heb met de ps4 internet.

    Op de ps3 heb ik er nooit last van gehad eigenlijk, dit is nieuw voor mij!
    Ik snap nu wel wat je bedoelde met je signaal verlengen, wel een slim idee!

  8. 140 XP
    Wes1987's avatar

    ik game altijd bedraad…. is altijd stabieler dan via wifi…. vooral als je veel online speelt is een goede verbinding essentieel.

    ik heb ook de headset en heb zowel op ps3 als ps4 geen last van het probleem wat hierboven omschreven wordt

  9. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    En dan klagen ze over lag in mp,wifi is te traag om te gamen.

  10. 8818 XP
    7th-son's avatar

    En dan klagen ze over lag in mp,wifi is te traag om te gamen.

    Ik heb normaal nooit problemen met wifi
    En op dit moment game ik ook niet eens via wifi, maar toch heb ik de problemen dankzij deze headset

  11. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ik heb normaal nooit problemen met wifi
    En op dit moment game ik ook niet eens via wifi, maar toch heb ik de problemen dankzij deze headset

    Probeer eens een ander kanaal op je router te kiezen.

  12. 8818 XP
    7th-son's avatar

    Probeer eens een ander kanaal op je router te kiezen.

    uhmm dat is toch alleen met wifi?

  13. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Heb sinds vandaag ook problemen met de headset als ik m wil inloggen als mijn naam dan pakt hij hem niet en geeft hij een foutmelding terwijl hij het na de patch het gewoon wel deed