Forum

Topic: saturn 3 halen 2 betalen

Anoniem's avatar

Als je bij saturn deze week 3 games koopt moet je er maar 2 betalen. Dit geldt voor in de winkels zelf en online. Online moet je de code 3is2 gebruiken.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Als je bij saturn deze week 3 games koopt moet je er maar 2 betalen. Dit geldt voor in de winkels zelf en online. Online moet je de code 3is2 gebruiken.

    Ook release games ???

  2. 518 XP
    recsto's avatar

    Ook release games ???

    ja, thief stond in de folder erbij, maar weet de rest niet

  3. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    ja alle games behalve preorders

  4. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Welke games zou je moeten kopen dan? Er is toch helemaal niets?

  5. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Welke games zou je moeten kopen dan? Er is toch helemaal niets?

    Klopt,zou het ook niet weten.Ze mogen die ps4 games flink afprijzen 🙂

  6. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Er is een fout op de site overigens waardoor je ook korting krijgt als één van de games Watch Dogs is. Mocht die fout voor alle preorders gelden is het wel interessant natuurlijk.

  7. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    vorige keer hadden ze ook al keer zon aanbieding. En werd de korting gewoon verrekend ook al bestelde je maar 1 game. Ik heb toen gtaV gekocht met 33procent korting en hoefde toen ook niet perse 3 games te bestellen.
    Zal me dus niks verbazen dat je gewoon 33 procent korting op je game krijgt.

  8. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    het is logica 3 is 2 omdat je 3×33.333% korting krijgt per game wat een geheel van 1 maakt. Is geen fout dat is de actie gewoon.

  9. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    het is logica 3 is 2 omdat je 3×33.333% korting krijgt per game wat een geheel van 1 maakt. Is geen fout dat is de actie gewoon.

    Je bedoeld 1is0,66 🙂

  10. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Je bedoeld 1is0,66 🙂

    Bedoel meer van als je 0,33 korting per game doet en je haalt er 3 dat je 1 gratis krijgt vandaar de 3=2. Zo berekenen ze het maar qua slogan maakt 3=2 het aantrekkelijker ipv 33% korting per game.

  11. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Bedoel meer van als je 0,33 korting per game doet en je haalt er 3 dat je 1 gratis krijgt vandaar de 3=2. Zo berekenen ze het maar qua slogan maakt 3=2 het aantrekkelijker ipv 33% korting per game.

    Vind zelf 33% korting per game aantrekkelijker klinken, zeker omdat het nu dus doet lijken dat je 3 games aan dient te schaffen.
    Maar als je maar 1 game wilt halen en daar dan 33% korting op krijgt klinkt dat mij beter in de oren. Kan mij niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst 3 games in 1x gekocht heb haha

  12. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Vind zelf 33% korting per game aantrekkelijker klinken, zeker omdat het nu dus doet lijken dat je 3 games aan dient te schaffen.
    Maar als je maar 1 game wilt halen en daar dan 33% korting op krijgt klinkt dat mij beter in de oren. Kan mij niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst 3 games in 1x gekocht heb haha

    Mee eens.

    En het is na mijn wete ook de bedoeling dat deze actie alleen geld bij een aanschaf van 3 games, en dat de losse spellen gewoon de volle mep kosten. Nou weet niet elke Melissa bij de balie dat natuurlijk :p.

  13. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Mee eens.

    En het is na mijn wete ook de bedoeling dat deze actie alleen geld bij een aanschaf van 3 games, en dat de losse spellen gewoon de volle mep kosten. Nou weet niet elke Melissa bij de balie dat natuurlijk :p.

    Nope is gewoon de actie zelf alleen is de slogan erachter gewoon anders, zodat mensen meer inkopen. Werkte destijds bij de mediamarkt zelf. Op de webshop is dezelfde regeling van toepassing 33% op 1 game maar slogan is 3 halen 2 betalen en de balie weet hier ook van ( kan bij deze actie verschillen aangezien het nu met kortingcodes is):)

  14. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Was er net even wezen kijken….Ik kon kiezen uit Singstar, Tombraider en Madden…..Die wil ik behalve TR niet eens gratis!

  15. 2 XP
    Mithrandix's avatar

    Bedankt voor de tip! , heb nu het volgende besteld:

    Fifa 14 (PS4)
    Infamous: Second Son Special Edition (PS4)
    Watch_Dogs(PS4)

    En dit voor maar 135 euro, gemiddeld dus 45 euro per game betaald. Dat vind ik niet duur