Forum

Topic: GTA 5 voor ps4

Anoniem's avatar

Ik kan nergens meer vinden of GTA 5 nou nog naar de ps4 komt , heeft iemand al wat gehoord ofzo??.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

35 reacties

  1. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    afwachten

  2. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    De CEO van Take two heeft gezegd dat GTA V naar PS4, PC en Xbox One zal komen als er genoeg vraag naar is. Maar ik betwijfel of het wel komt, ze hebben 32,5 miljoen exemplaren verkocht en de PS4 en XOne samen maar 7 miljoen keer. Het wordt dus afwachten. Ik zal hem in ieder geval kopen, maar dat komt omdat ik een GTA fanboy ben!

  3. 362 XP
    Coelers's avatar

    Het zou mij verbazen als deze game niet wordt geport. Alleen de kans is groot dat ze dit inderdaad pas doen als er wat meer exemplaren verkocht zijn van de nieuwe consoles.

  4. 382 XP
    e-man's avatar

    IK hoop er zwaar op!

  5. 49 XP
    tomboere's avatar

    Hoe zit het nou met GTA 5 voor de ps4?? Komt de game nog naar ps4 of kunnen we hem niet meer voor de ps4 verwachten? Ik kan er niks over vinden , weet iemand van jullie hier nog wat beter van?

  6. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Zucht, even zoeken, en je had gezien dat daar gisteren ook al een post over gedaan was.

  7. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Really, je hebt hier gister inderdaad ook al een topic over gemaakt:
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15022-GTA-5-voor-ps4

    Totaal nutteloze vraag dus.

  8. 49 XP
    tomboere's avatar

    Really, je hebt hier gister inderdaad ook al een topic over gemaakt:
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15022-GTA-5-voor-ps4

    Totaal nutteloze vraag dus.

    Ooh ja zie het net ook ik had die dus gister geplaatst maat ik dacht dat die het niet deed en er niet op stond 😉 sorry

  9. 150 XP
    Hotaru's avatar

    Topics samengevoegd

  10. 249 XP
    Timon's avatar

    Zit hier al op te loeren sinds de aankondiging van de PS3 versie, damn.

  11. 156 XP
    NIEZAAM's avatar

    Ik Hoop dat gta 5 voor de ps4 uit komt en het is wel de best spel tot nu toe nu hoopen dat ze over 2 jaar met gta 6 komen

  12. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Gelieve weer niet back in time te gaan , nieuwe games hebben we nodig GTA 5 en GT6 waren voor ps3 , nu moeten we verder met ps4 !!!

  13. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Gelieve weer niet back in time te gaan , nieuwe games hebben we nodig GTA 5 en GT6 waren voor ps3 , nu moeten we verder met ps4 !!!

    Mijn gedacht ook, net als op het begin van de PS3 periode hadden we ook HD remake’s.
    Nu krijg je weer zoiets.

    Bij Uncharted en The Last of Us willen ze dit waarschijnelijk ook gaan doen, goed.. dit zijn exclusieve games. Kan best begrijpen dat veel mensen deze games niet gespeeld hebben.
    Maar GTA V is gewoon geldklopperij.
    Heel veel mensen hebben deze game onderhand wel gespeeld op de PS3 en of X360. En daarnaast komt de PC versie ook nog.

    Nee, gewoon nieuwe games inderdaad.

  14. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Mijn gedacht ook, net als op het begin van de PS3 periode hadden we ook HD remake’s.
    Nu krijg je weer zoiets.

    Bij Uncharted en The Last of Us willen ze dit waarschijnelijk ook gaan doen, goed.. dit zijn exclusieve games. Kan best begrijpen dat veel mensen deze games niet gespeeld hebben.
    Maar GTA V is gewoon geldklopperij.
    Heel veel mensen hebben deze game onderhand wel gespeeld op de PS3 en of X360. En daarnaast komt de PC versie ook nog.

    Nee, gewoon nieuwe games inderdaad.

    GTA V op ps4 zal geen remake zijn maar een port van pc!!. Dus alles zal nog beter aanvoelen. Nu maar hopen dat R* tegen mei een aankondiging doet

  15. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    GTA V op ps4 zal geen remake zijn maar een port van pc!!. Dus alles zal nog beter aanvoelen. Nu maar hopen dat R* tegen mei een aankondiging doet

    Wel of geen Port, bijna iedereen heeft deze game gespeeld. 😉
    Maar ik snap Rockstar wel, zolang er vraag naar is, gaan ze gewoon de game opnieuw uitbrengen.

  16. 72 XP
    rusty's avatar

    ik hoop echt heel erg op een PS4 versie.
    ik heb zelf geen ps3 gehad…
    kom op rockstar, laat het tenminste op E3 iets van je horen.. 🙁

  17. 249 XP
    Timon's avatar

    ik hoop echt heel erg op een PS4 versie.
    ik heb zelf geen ps3 gehad…
    kom op rockstar, laat het tenminste op E3 iets van je horen.. 🙁

    Ben het helemaal met je eens, heb de PS3 versie ook niet kunnen spelen en zou het erg jammer vinden als ik deze game niet zou kunnen spelen

  18. 1870 XP
    R*forever's avatar

    ik hoop echt heel erg op een PS4 versie.
    ik heb zelf geen ps3 gehad…
    kom op rockstar, laat het tenminste op E3 iets van je horen.. 🙁

    RUSTY: zolang zul je niet moeten wachten hoor, wees gerust na hun financieel boekjaar zullen ze wel stilaan iets gaan aankondigen 😛

    Hun boekjaar eindt op eind maart. Zoals ik al zei: sinds 6 maand voor de launch van GTA V kon ik al voorspellen dat er een ps4 versie wordt aangekondigd rond mei 2014, ten laatste augustus 2014, MARK MY WORDS..

    Ik zelf wil hem ook graag op ps4. Velen snappen blijkbaar niet waarom. Maar als ik jou zo hoor over watch dogs weet ik dat je hetzelfde gemeen met me hebt in FREE ROAM. namelijk, klooien in de free roam en onverwachte scenario’s creëren …. THIS NEVER GETS OLD 🙂

    Ik weet nu al dat watch dogs boven de 1000 uur in mijn ps4 zal draaien…. Gameplay>graphics…. En deze keer zijn beide OK!

  19. 72 XP
    rusty's avatar

    RUSTY: zolang zul je niet moeten wachten hoor, wees gerust na hun financieel boekjaar zullen ze wel stilaan iets gaan aankondigen 😛

    Hun boekjaar eindt op eind maart. Zoals ik al zei: sinds 6 maand voor de launch van GTA V kon ik al voorspellen dat er een ps4 versie wordt aangekondigd rond mei 2014, ten laatste augustus 2014, MARK MY WORDS..

    Ik zelf wil hem ook graag op ps4. Velen snappen blijkbaar niet waarom. Maar als ik jou zo hoor over watch dogs weet ik dat je hetzelfde gemeen met me hebt in FREE ROAM. namelijk, klooien in de free roam en onverwachte scenario’s creëren …. THIS NEVER GETS OLD 🙂

    Ik weet nu al dat watch dogs boven de 1000 uur in mijn ps4 zal draaien…. Gameplay>graphics…. En deze keer zijn beide OK!

    MOOOI! je hebt me zo freaking blij gemaakt met dat! je kan gerust stellen dat ik smul van GTA, het free roamen, je eigen verhaal, je eigen wereld G E W E L D I G.
    ik heb in san andreas en ook nog wel in gta 4 alleen maar gekke dingen gedaan en soms gewoon geen missie’s. zelf dingen ontdekken en chaos toebrengen.
    het leven is zo geweldig!
    gta 6 is nu al gegarandeerd een day one hahah

  20. 1870 XP
    R*forever's avatar

    MOOOI! je hebt me zo freaking blij gemaakt met dat! je kan gerust stellen dat ik smul van GTA, het free roamen, je eigen verhaal, je eigen wereld G E W E L D I G.
    ik heb in san andreas en ook nog wel in gta 4 alleen maar gekke dingen gedaan en soms gewoon geen missie’s. zelf dingen ontdekken en chaos toebrengen.
    het leven is zo geweldig!
    gta 6 is nu al gegarandeerd een day one hahah

    Ik kan dit in elke free roam….. Vandaar dat het ook mijn favoriete genre is. JUST CAUSE is de enigste serie die gta omver kan blazen in mijn ogen …
    Watch dogs moet zich nog bewijzen… Al ben ik bang dat deeltje 2,3,4 snel opeen zullen volgen 🙁

    De key van R* games is games ontwikkelen om de zoveel x aantal jaar ipv een jaarlijkse release: resultaat : een afgewerkte game, mind blowing revolutie in gaming, en gehypte fans+ boze menigte die het niks vinden….

    Ik kan zoveel fanboy achtig doen. Maar R* is een van de weinige devs die zijn eigen games speelt, perfectioneert, ondersteunt? niet uitmelkt… Enz

  21. 5 XP
    Gamer86's avatar

    Ik hoop dat de GTA5 versie voor de PS4 of de Xbox One uitkomt. Ik heb bewust lang gewacht om de GTA5 op de Xbox One of de PS4 te spelen. Over 2 maanden komt Watch dogs en die moet ook echt vet zijn aan de trailers te zien.

  22. 72 XP
    rusty's avatar

    Ik kan dit in elke free roam….. Vandaar dat het ook mijn favoriete genre is. JUST CAUSE is de enigste serie die gta omver kan blazen in mijn ogen …
    Watch dogs moet zich nog bewijzen… Al ben ik bang dat deeltje 2,3,4 snel opeen zullen volgen 🙁

    De key van R* games is games ontwikkelen om de zoveel x aantal jaar ipv een jaarlijkse release: resultaat : een afgewerkte game, mind blowing revolutie in gaming, en gehypte fans+ boze menigte die het niks vinden….

    Ik kan zoveel fanboy achtig doen. Maar R* is een van de weinige devs die zijn eigen games speelt, perfectioneert, ondersteunt? niet uitmelkt… Enz

    true, maar geen enkele dev is perfect
    zo ook rockstar, ze zijn niet echt open naar de gamers en doen geheimzinnig
    ze hadden tenminste een uitspraak kunnen doen over pc,x1/ps4
    wat ubi weer goed doet
    alhoewel, ik heb liever een perfecte afgewerkte game zoals gta V dan een nieuw deel elk jaar
    rockstar is quality :c

  23. 1870 XP
    R*forever's avatar

    true, maar geen enkele dev is perfect
    zo ook rockstar, ze zijn niet echt open naar de gamers en doen geheimzinnig
    ze hadden tenminste een uitspraak kunnen doen over pc,x1/ps4
    wat ubi weer goed doet
    alhoewel, ik heb liever een perfecte afgewerkte game zoals gta V dan een nieuw deel elk jaar
    rockstar is quality :c

    Daar heb je gelijk in…

    Als ik naar hun min punten kijk:

    -community teveel in spanning houden
    -de audio in hun games is goed maar niet zo goed als dice/Ubisoft hun audio
    -?

  24. 72 XP
    rusty's avatar

    Daar heb je gelijk in…

    Als ik naar hun min punten kijk:

    -community teveel in spanning houden
    -de audio in hun games is goed maar niet zo goed als dice/Ubisoft hun audio
    -?

    Jaa alhoewel, ik vind dat de gta franchise echt een heerlijke radiostations heeft
    Vice city had echt geweldige songs en die presentatoren waren komisch
    Ik hoop dat gta v ook weer leuke liedjes heeft op de radio
    Als gta v in eind juni komt zal ik zo blij zijn….
    Ik vond de audio altijd wel goed zitten
    Nu nog de ps4 versie met dlcs en ik ben bereid om 70€ te smijten richting rockstar 🙂

  25. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Daar heb je gelijk in…

    Als ik naar hun min punten kijk:

    -community teveel in spanning houden
    -de audio in hun games is goed maar niet zo goed als dice/Ubisoft hun audio
    -?

    Denk dat die spanning juist expres word gecreëerd, bij geen één uitgever heb ik dat unieke gevoel als bij rockstar. Bij Cod, bf4, fifa14 weet je dat ze gaan komen en kun je ook al in een bepaalde tijdsperiode schatten wanneer ze er zijn. Bij Rockstar is dit niet, dan zit je vol spanning te wachten en als het nieuws eenmaal naar buiten komt, dan is het ook daadwerkelijk nieuws! Vind dat geheimzinnige gedoe ook wel prima. Want bij call of duty of dergelijken kondigen ze het allemaal heel groots aan en dan krijg je van die tegenvallende games.

  26. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Denk dat die spanning juist expres word gecreëerd, bij geen één uitgever heb ik dat unieke gevoel als bij rockstar. Bij Cod, bf4, fifa14 weet je dat ze gaan komen en kun je ook al in een bepaalde tijdsperiode schatten wanneer ze er zijn. Bij Rockstar is dit niet, dan zit je vol spanning te wachten en als het nieuws eenmaal naar buiten komt, dan is het ook daadwerkelijk nieuws! Vind dat geheimzinnige gedoe ook wel prima. Want bij call of duty of dergelijken kondigen ze het allemaal heel groots aan en dan krijg je van die tegenvallende games.

    Ja oké. Maar een Rockstar game kan je nu ook niet vergelijken met een titel die om sales draait…. Rockstar heeft altijd grote projecten en werk aan een titel tegelijk dat is hun unikiteit. De spoilers zo laten is ook prima maar soms mogen ze wel een tikkeltje meer showen. Soms snap ik niet waarom al die R* haat er is. Als er een dev is die geen PRE ORDER now vraagt is het wel R*. Hun professionaliteit doet hun echt de sales krijgen….

    Gewoon voor te verduidelijken…. Here is de email van vroeger dat ik naar R* stuurde. Dit is waarom ik van R* houdt…..(NOTE: veel fouten!!! 😀 )

    There rockstar
    I am Michael from Belgium,I sended you several mails about this question and others.
    But please ,please,please I am begging you!! Let this edition come to Europe.
    I am still waiting,I played all games from you minimum 5 times to the end.
    But still I can’t get enough,I am huge fan of your company.
    Because you guys are just brilliant
    The perfection in games is so hard puched to the limit. I am not fan because whole the world is fan about gta,but just about your perfection and passion about games and my favorite genres.
    This things I notices
    Rockstar = perfection
    Perfection= passion on the game. Your games are al perfection. And you take always high risico’s with games. You are the only company that gets the best reputation in my eyes. You guys make one game once a year,and still I love them!!. Big complements to that. That is just insane!! I love max Payne 3. And there are also risks used.
    The holes in body’s,with brute penetration,killcams,blood. You guys just dare it. In my eyes. You just created a whole new experience for shooters,just like you did for gta series…free roam.
    Ok so this are my notes.
    Perfection
    Graphics
    Detail
    Ai
    Story
    Is always taken to the limit. It is just phenomenal that you guys just do that. You guys are just awesome. And I mean that 100% honestly. You are always a step forward in the game industries. I can’t wait to see what’s next coming
    I like the insane/genieus number one race editor from midnight club la. Hopely you come with an other soon if you can. This will stop me buying need for speed etc for years.
    I like the free roam in gta,this is so addicted that I played this game over the 10000 hours
    I like the best multiplayer ever…red dead redemption. Man,I just got no words for this game. This is a real big master peace,for me is this gta In the Wild West
    I like max Payne!3 story,this is top game no doubt. People are just to stupid,because they wait on the most anticipated game of 2013…gta v off course!!!
    I like the research and mind breaking cases from la noire
    I like the soft free roam gta game…bully,hopely there comes an reboot anno this game periode.
    I like the passion of your gaming,you are the only company that really play there games and love them from years…so do I ,:D
    You create events,double xp ..euh excuse me triple/quatro xp,prizes,free social club. All this great things is painfully not for me because I can’t online thanks to the proxi server from my ict guard. But In the future I will play online!!!!!
    I like the best innovation of devs,that’s is rockstar games.
    Man I can keep going,but all what I can say Is,Have a healthy 2013. And big complements from your fan Michael from Belgium
    Hopely there comes an edition to Europe !!!
    Ike this are my words to rockstar,send this to the whole team if you can.
    Regards Michael from Belgium

  27. 72 XP
    rusty's avatar

    Ja oké. Maar een Rockstar game kan je nu ook niet vergelijken met een titel die om sales draait…. Rockstar heeft altijd grote projecten en werk aan een titel tegelijk dat is hun unikiteit. De spoilers zo laten is ook prima maar soms mogen ze wel een tikkeltje meer showen. Soms snap ik niet waarom al die R* haat er is. Als er een dev is die geen PRE ORDER now vraagt is het wel R*. Hun professionaliteit doet hun echt de sales krijgen….

    Gewoon voor te verduidelijken…. Here is de email van vroeger dat ik naar R* stuurde. Dit is waarom ik van R* houdt…..(NOTE: veel fouten!!! 😀 )

    There rockstar
    I am Michael from Belgium,I sended you several mails about this question and others.
    But please ,please,please I am begging you!! Let this edition come to Europe.
    I am still waiting,I played all games from you minimum 5 times to the end.
    But still I can’t get enough,I am huge fan of your company.
    Because you guys are just brilliant
    The perfection in games is so hard puched to the limit. I am not fan because whole the world is fan about gta,but just about your perfection and passion about games and my favorite genres.
    This things I notices
    Rockstar = perfection
    Perfection= passion on the game. Your games are al perfection. And you take always high risico’s with games. You are the only company that gets the best reputation in my eyes. You guys make one game once a year,and still I love them!!. Big complements to that. That is just insane!! I love max Payne 3. And there are also risks used.
    The holes in body’s,with brute penetration,killcams,blood. You guys just dare it. In my eyes. You just created a whole new experience for shooters,just like you did for gta series…free roam.
    Ok so this are my notes.
    Perfection
    Graphics
    Detail
    Ai
    Story
    Is always taken to the limit. It is just phenomenal that you guys just do that. You guys are just awesome. And I mean that 100% honestly. You are always a step forward in the game industries. I can’t wait to see what’s next coming
    I like the insane/genieus number one race editor from midnight club la. Hopely you come with an other soon if you can. This will stop me buying need for speed etc for years.
    I like the free roam in gta,this is so addicted that I played this game over the 10000 hours
    I like the best multiplayer ever…red dead redemption. Man,I just got no words for this game. This is a real big master peace,for me is this gta In the Wild West
    I like max Payne!3 story,this is top game no doubt. People are just to stupid,because they wait on the most anticipated game of 2013…gta v off course!!!
    I like the research and mind breaking cases from la noire
    I like the soft free roam gta game…bully,hopely there comes an reboot anno this game periode.
    I like the passion of your gaming,you are the only company that really play there games and love them from years…so do I ,:D
    You create events,double xp ..euh excuse me triple/quatro xp,prizes,free social club. All this great things is painfully not for me because I can’t online thanks to the proxi server from my ict guard. But In the future I will play online!!!!!
    I like the best innovation of devs,that’s is rockstar games.
    Man I can keep going,but all what I can say Is,Have a healthy 2013. And big complements from your fan Michael from Belgium
    Hopely there comes an edition to Europe !!!
    Ike this are my words to rockstar,send this to the whole team if you can.
    Regards Michael from Belgium

    Als gta v uitkomt voor de ps4 schrijf ik een tien keer zo lange email naar rockstar

    Cmon guise, i want to play with trevor!

  28. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Als gta v uitkomt voor de ps4 schrijf ik een tien keer zo lange email naar rockstar

    Cmon guise, i want to play with trevor!

    Bereid je dan maar al voor hoe je dat voor mekaar gaat spelen 😛

  29. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Rockstar moet opschieten! Wil gta spelen!

  30. 72 XP
    rusty's avatar

    Rockstar moet opschieten! Wil gta spelen!

    inderdaad.
    ik zit al sinds december te wachten…

  31. 1870 XP
    R*forever's avatar

    inderdaad.
    ik zit al sinds december te wachten…

    Nog zo lang maar? 😛

  32. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Nog zo lang maar? 😛

    ik al sinds de ps4 uit was!

  33. 72 XP
    rusty's avatar

    http://www.theepochtimes.com/n3/629566-gta-v-pc-romanian-retailer-lists-grand-theft-auto-5-pc-version-xbox-one-ps4-also-listed/

    2015??! Feest…
    Dat gaat zo lang duren…. 🙁

  34. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    http://www.theepochtimes.com/n3/629566-gta-v-pc-romanian-retailer-lists-grand-theft-auto-5-pc-version-xbox-one-ps4-also-listed/

    2015??! Feest…
    Dat gaat zo lang duren…. 🙁

    Dan kunnen ze het net zo goed niet uitbrengen. Wie zit dan nog te wachten op een 2 jaar oude game die iedereen al gespeeld heeft?

  35. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    dat bericht is een typisch gevalletje van; ‘wat is waar of niet waar?’

    die site ziet er ook niet echt bepaald vertrouwelijk uit.