Forum

Topic: Ps4 camera

Anoniem's avatar

Ik zit te twijfelen of die camera wel 60 waard is. Want je kunt er tot nu toe alleen mee klooien met die bots( wat me heel leuk lijkt) en picture in video filmen. Is dit 60 euro waard ? Kan iemand die de camera heeft even zeggen of die ook 60 euro waard was enzo ;)? Alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 389 XP
    Suugie's avatar

    Ik heb er eentje, zat bij mijn bundel.
    maar om heel eerlijk te zijn gebruik ik hem nooit…
    het is leuk voor bij het streamen (als er tenminste mensen kijken) en die playroom ben je na 2 keer doen wel op uitgekeken.
    De kwaliteit is redelijk te noemen maar het enige voordeel dat ik er persoonlijk aan heb is dat er een microfoon in zit waardoor ik tegen mijn ps4 kan schreeuwen dat hij uit moet, en hij ook daadwerkelijk uit gaat 🙂
    daar houd het ook wel bij op want je kan nog niet erg veel voice commands.

    Ik zou nog even wachten met kopen als ik jou was, op het moment kan je er nog niet zo veel mee.
    in theorie zou de camera het licht van je controller opvangen om zo nauwkeuriger de bewegingen van de sixaxis te kunnen verwerken maar ik zou zo niet weten welke game dat op het moment gebruikt.

  2. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Bij mijn killzone bundel zat ook de camera, en zoals hier boven Suugie je duidelijk maakt
    is de camera echt niet zo belangrijk op dit moment om daar 60 euro aan uit te geven, is het misschien verstandiger om daar een game naar keuze voor te kopen, of te bewaren tot er een goede game uitkomt,
    Want heb gelezen dat er dit jaar zeker 100 games voor de Ps4 uitkomen. daar zullen op z`n minst wel enkele hele goede games tussen zitten die je beslist in je collectie wil plaatsen,
    En de Ps4 die voice commando`s besturen is het handiger en sneller met je controller te besturen, zonder dat je hoeft te schreeuwen.
    Beter, wachten tot er iets in de winkel komt waardoor de camera wel leuk is om te gebruiken
    lijkt me wel verstandiger

  3. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Toen ik mijn PS4 kocht, wilde ik er ook een camera bij. Die waren niet verkrijgbaar op dat moment (bij de winkel waar ik was).
    Ik heb hem eigenlijk nooit meer gekocht en mis het ook niet. Er zijn nog nauwelijks games die er gebruik van maken.
    Misschien in de toekomst…

  4. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Er zullen vast wel games uitkomen die gebruik gaan maken van head-tracking.

  5. 93 XP
    Droge poepsteek's avatar

    Ik heb een vraagje en ik wil er niet een apart forum voor aanmaken:
    Ik heb beats solo hd en die wil ik gaan gebruiken op mijn ps4 en ik vroeg mij af of het mogelijk is om de mic uit te zetten terwijl nog wel alle audio via de koptelefoon binnen komt maar niemand mij hoort.
    mvg,
    Droge poepsteek

  6. 30 XP
    edraket's avatar

    Toen ik mijn PS4 kocht, wilde ik er ook een camera bij. Die waren niet verkrijgbaar op dat moment (bij de winkel waar ik was).
    Ik heb hem eigenlijk nooit meer gekocht en mis het ook niet. Er zijn nog nauwelijks games die er gebruik van maken.
    Misschien in de toekomst…

    precies dit!

  7. 101 XP
    SerefA's avatar

    Nou, ja Playroom ben je wel snel op uitgekeken, en zeker met die robotjes, tenzij je een kind van 4-5 heb

    MAAR!
    Speel je Nba2k14 dan kan je voice-commends sturen (zoals time out roepen of wanneer je f*ck zeg een technische fout tegen gefloten krijgt vs)

    Het heeft dus wel een toevoeging

  8. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Ik gebruik hem alleen als microfoon zodat ik niks om me kop heb

  9. 362 XP
    Coelers's avatar

    Het enige waar ik op dit moment de camera voor gebruik is voor het uitschakelen van de playstation. Ik zou het ideaal vinden als ik Netflix kan gebruiken icm de camera. “play Modern family” bijvoorveeld.