ik heb de game dlc gekocht van cod ghost en ik had had hem vooruitbesteld en de volgende ochtend was hij van mijn download lijst verdwenen en moet ik het nog een keer kopen
ik heb de game dlc gekocht van cod ghost en ik had had hem vooruitbesteld en de volgende ochtend was hij van mijn download lijst verdwenen en moet ik het nog een keer kopen
Ik denk dat er fout op psn is.
Ikzelf heb ghosts season pass en moet 14,49 betalen om hem te kunne downloaden, erg raar weer
Mijn probleem is opgelost, ik kan mijn mappack downloaden, mssn moet je nu ff checken of het lukt.
Rs
Wat Mithrandir zegt is denk ik dan ook de beste optie.
Je kunt ook nog je verhaal kwijt op de forums van playstation community zelf, hier zijn diverse mensen met technische kennis die bij Sony werken die je eventueel ook verder kunnen helpen. Kwestie van aanmelden met je PSN ID en even rondspeuren of iemand hetzelfde probleem ondervind of een topic aanmaken in de hoop dat je een reacite krijgt. http://community.eu.playstation.com/t5/Nederlandse-Forum/ct-p/106
Wat Mithrandir zegt is denk ik dan ook de beste optie.
Je kunt ook nog je verhaal kwijt op de forums van playstation community zelf, hier zijn diverse mensen met technische kennis die bij Sony werken die je eventueel ook verder kunnen helpen. Kwestie van aanmelden met je PSN ID en even rondspeuren of iemand hetzelfde probleem ondervind of een topic aanmaken in de hoop dat je een reacite krijgt. http://community.eu.playstation.com/t5/Nederlandse-Forum/ct-p/106
Bij elke aankoop krijg je een E-mail van Sony.
Wanneer je hier een screenshot van maakt en in een mailtje (die je via de telefoon krijgt) terugstuurt, zullen zij de rest verder met je afhandelen.
http://www.psx-sense.nl/images/file/img_530fcaa688039.jpg
Ik denk dat er fout op psn is.
Ikzelf heb ghosts season pass en moet 14,49 betalen om hem te kunne downloaden, erg raar weer
Mijn probleem is opgelost, ik kan mijn mappack downloaden, mssn moet je nu ff checken of het lukt.
Rs
Eh, dan kan je beter Sony bellen dan hier klagen. Wij kunnen daar weinig aan doen, Sony wel.
Dit zijn de telefoonnummers van de helpdesk:
Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief)
België = 011 516 406 (tegen lokaal tarief)
De openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 20.00 uur
zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur
Wat Mithrandir zegt is denk ik dan ook de beste optie.
Je kunt ook nog je verhaal kwijt op de forums van playstation community zelf, hier zijn diverse mensen met technische kennis die bij Sony werken die je eventueel ook verder kunnen helpen. Kwestie van aanmelden met je PSN ID en even rondspeuren of iemand hetzelfde probleem ondervind of een topic aanmaken in de hoop dat je een reacite krijgt.
http://community.eu.playstation.com/t5/Nederlandse-Forum/ct-p/106
http://store.sonyentertainmentnetwork.com/
Even daar inloggen en daar je aankoop/download lijst checken, daar staat hij nog wel in en kan je hem zo naar je PS3/4/vita sturen 🙂
De volgende link verwijst (indien je bent ingelogt) rechtstreeks naar de Downloadlijst:
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/download/list
het is helemaal weg
ik zou Sony even bellen zoals andere forummembers je ook al hebben aangegeven.
Bij elke aankoop krijg je een E-mail van Sony.
Wanneer je hier een screenshot van maakt en in een mailtje (die je via de telefoon krijgt) terugstuurt, zullen zij de rest verder met je afhandelen.
http://www.psx-sense.nl/images/file/img_530fcaa688039.jpg