Forum

Topic: PVR’s.

Anoniem's avatar

Ik heb een vraag over de pvr’s en de PS4.
Kan dit gewoon allemaal nog? Misschien wel een domme vraag maar heb eigenlijk nog nooit iemand hierover horen praten ofzo..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Kan wel maar heb je een omvormer voor nodig… hoe dit verder in z’n werk gaat is mij onbekend. Misschien dat je wat kunt vinden als je googled.

    1e linkje toen ik ps4 pvr google’de (http://community.eu.playstation.com/t5/PS4-Algemeen/PS4-HD-PVR-2-opnemen/td-p/20627617)

    Punt is natuurlijk dat de PVR (voor de mensen die niet weten wat het is, het is een HD capture device om je gameplay op te kunnen nemen en te bewerken op je pc), grotendeels overbodig geworden is op de PS4 omdat je nu natuurlijk rechtstreeks je gameplay kunt uploaden.

  2. 25 XP
    dDancer's avatar

    Kan wel maar heb je een omvormer voor nodig… hoe dit verder in z’n werk gaat is mij onbekend. Misschien dat je wat kunt vinden als je googled.

    1e linkje toen ik ps4 pvr google’de (http://community.eu.playstation.com/t5/PS4-Algemeen/PS4-HD-PVR-2-opnemen/td-p/20627617)

    Punt is natuurlijk dat de PVR (voor de mensen die niet weten wat het is, het is een HD capture device om je gameplay op te kunnen nemen en te bewerken op je pc), grotendeels overbodig geworden is op de PS4 omdat je nu natuurlijk rechtstreeks je gameplay kunt uploaden.

    Hmm maar het maken van montages (veel gameclips achter elkaar) etc kan niet via dat streamen en dat vind ik toch wel ergens jammer.. =|
    En bedankt voor het antwoord van die omvormer! 🙂

  3. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Hmm maar het maken van montages (veel gameclips achter elkaar) etc kan niet via dat streamen en dat vind ik toch wel ergens jammer.. =|
    En bedankt voor het antwoord van die omvormer! 🙂

    Klopt, het is natuurlijk voor het bewerken van je video een stuk makkelijker om het te capturen via een apart device en op je pc te editen, voor inderdaad montages en dergelijke.
    Ik las trouwens dat een HDMI splitter misschien ook zou kunnen werken, maar again… ik ben er zelf verder onbekend mee 🙂

  4. 25 XP
    dDancer's avatar

    Klopt, het is natuurlijk voor het bewerken van je video een stuk makkelijker om het te capturen via een apart device en op je pc te editen, voor inderdaad montages en dergelijke.
    Ik las trouwens dat een HDMI splitter misschien ook zou kunnen werken, maar again… ik ben er zelf verder onbekend mee 🙂

    Naja toch bedankt voor de reactie weer 🙂

  5. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Ik begreep dat ze volledige ondersteuning later gingen toevoegen

    Bron is gewoon hier op psx-sense:
    http://www.psx-sense.nl/147006/ps4-video-capture-via-hdmi-niet-meteen-bij-launch-beschikbaar/

  6. 25 XP
    dDancer's avatar

    Ik begreep dat ze volledige ondersteuning later gingen toevoegen

    Bron is gewoon hier op psx-sense:
    http://www.psx-sense.nl/147006/ps4-video-capture-via-hdmi-niet-meteen-bij-launch-beschikbaar/

    Thank you sir!

  7. 106 XP
    samet5's avatar

    PVR heb je eigenlijk niet meer nodig als het om korte video’s gaat want je kan sws al video’s opnemen met de share knop max 15 min en dan upload je dat naar je facebook, en vanuit daar pak je de link van je video op je facebook en via FB downloader download je de video op je computer en vanuit daar naar youtube 1080P HD helemaal gratis 🙂

  8. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    PVR heb je eigenlijk niet meer nodig als het om korte video’s gaat want je kan sws al video’s opnemen met de share knop max 15 min en dan upload je dat naar je facebook, en vanuit daar pak je de link van je video op je facebook en via FB downloader download je de video op je computer en vanuit daar naar youtube 1080P HD helemaal gratis 🙂

    15 min is eigenlijk erg weinig jammer genoeg

  9. 25 XP
    dDancer's avatar

    15 min is eigenlijk erg weinig jammer genoeg

    Precies wat jij zegt.
    Wat als je wat net in de 16de minuut krijgt :’)

  10. 106 XP
    samet5's avatar

    Precies wat jij zegt.
    Wat als je wat net in de 16de minuut krijgt :’)

    is helemaal geen probleem want hij blijft gewoon door opnemen stel je hebt een gameplay van 25 minuten dan krijg je 2 delen, 1 van 15 min en 1 van 10 min.
    dan moet je die gewoon bij elkaar plakken via de editor op je pc..