Forum

Topic: Legale Microsoft Word, voor de pc kenners

Anoniem's avatar

Beste PSX-ers.

Ik wil mijn CV aanpassen,die heb ik ooit gemaakt in Word 2010 (geloof ik)
Nu als ik hem openen, doet die het niet.. moet ik op “doorgaan” klikken,dan gaat die open, en komt mijn CV tevoorschijn.
Nu wil ik hem veranderen, dan blijk ik dus niet meer met Word te kunnen werken omdat ik dat de “volledige” versie moet “kopen” , ik kan mij herinneren dat er ook legale versie’s zijn, die je over een aantal maanden/jaren gewoon kan gebruiken.

Iemand een tip ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 60 XP
    xXiNiXx's avatar

    Alternatieve gratis versies:
    www.openoffice.org
    www.libreoffice.org

    of waarom geen webversie?
    docs.google.com

  2. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Kan ik die ook gebruiken om mijn CV’s in te sturen, want dat is bij Word namelijk wel,die kunnen de mensen waar ik het heen stuur wel gewoon openen.

  3. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Voor zover ik weet zijn bestanden van open office gewoon door andere mensen te openen met word 🙂

  4. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ik dacht dat Word vroeg gewoon gratis was, maar sinds ik de 2010 versie heb, is die enkel een paar maanden als proef schijnbaar gratis, en daarna moet je er voor dokken..

  5. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik dacht dat Word vroeg gewoon gratis was, maar sinds ik de 2010 versie heb, is die enkel een paar maanden als proef schijnbaar gratis, en daarna moet je er voor dokken..

    Word is nooit gratis geweest als ik me niet vergis. Wellicht dat iemand je een code hebt gestuurd.
    OpenOffice 4 ondersteund ook doc & docx bestanden en de bijbehorende functionaliteiten zijn daarbij een goed alternatief.

  6. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Gewoon lekker illegaal downloaden, waar hoef ik je vast niet uit te leggen.