Forum

Topic: PS4 Gameplay

Anoniem's avatar

Ik heb nu al van day one de ps4.
nu speel ik thief en ik vind het wat houterig spelen en soms loopt ie ook niet vloeiend als je een raam open maakt stottert het beeld soms maar ook bij game play. en heb het idee dat het bij meer games doet. wie heeft hier ook last van dat het beeld niet altijd soepel loopt en soms bij drukke momenten in gameplay
niet vloeiend loopt?
speel ook knack maar nooit geen problemen gehad en zit nu in chapter 7 en als ik vecht met zo trol groot of klein zodra is ik ze sla doet me beeld zo blur effect dat het even een honderste seconde beetje wazig word. wie herkent deze problemen . hoor het graag.

alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    LG tv?

  2. 418 XP
    jeep82's avatar

    LG tv?

    samsung tv

  3. 93 XP
    Droge poepsteek's avatar

    ik heb ook een samsung tv en ik heb er gisteren even last van gehad bij bf4 online, ik heb tot nu toe alleen nog maar online gespeeld dus het kan aan mijn internet verbinding hebben gelegen maar ik ga zometeen ff singleplayer om dit te checken.

  4. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ik heb een sony tv en heb nergens last van.

  5. 93 XP
    Droge poepsteek's avatar

    ik heb net de eerste missie gespeeld waar toch aardig veel chaos in het spel is en ook met rennen en snelle bewegingen geen last van die ‘soort lagg’ die ik gister online had. ik heb wel mijn tv altijd op game mode staan misschien dat dit bij jou kan helpen?
    ik heb een samsung LE40C750 (al een oudere lcd tv)

  6. 1199 XP
    chris65's avatar

    geen last van lag bij de spellen die speel. Heb een ps4 aangesloten op panasonic plasma

  7. 105 XP
    goodmaster's avatar

    kan aan het spel liggen, soms is de framerate niet altijd even stabiel. maar je kunt er ook gewoon gevoelig voor zijn. ik ervaar spellen met een minder stabiele framerate ook vaak als minder vloeiend.

  8. 184 XP
    ninodz9's avatar

    Geen last van gehad bij thief speel zelf op een monitor

  9. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Bij mij loopt Thief ook niet altijd even soepel. Maar dat ligt dus aan het spel en niet aan mij PS4. Tomb Raider liep wel vlekkeloos.

  10. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Misschien word het nog wel ge update dat het toch een foutje is.

  11. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik heb nu al van day one de ps4.
    nu speel ik thief en ik vind het wat houterig spelen en soms loopt ie ook niet vloeiend als je een raam open maakt stottert het beeld soms maar ook bij game play. en heb het idee dat het bij meer games doet. wie heeft hier ook last van dat het beeld niet altijd soepel loopt en soms bij drukke momenten in gameplay
    niet vloeiend loopt?
    speel ook knack maar nooit geen problemen gehad en zit nu in chapter 7 en als ik vecht met zo trol groot of klein zodra is ik ze sla doet me beeld zo blur effect dat het even een honderste seconde beetje wazig word. wie herkent deze problemen . hoor het graag.

    alvast bedankt

    dat komt omdat dit geen next gen games zijn, maar cross gen games. bovendien zijn sommige games houterig bedoeld. bv op ps3: far cry 3 en skyrim. blijkbaar zijn er sommige devs die dit niet storend vinden 🙁

  12. 389 XP
    Suugie's avatar

    als je beeld wazig word kan dat ook komen omdat je een 100 hertz of meer tv hebt.
    dan gaat de tv voorspellen wat er op het beeld komt wat bij films heel scherp beeld vormt maar bij games kan dit niet dus word het er erg lelijk van.
    Veel tv’s hebben een gaming modus die het hertz juist voor gaming zet zodat het bij bewegingen niet zo wazig word en het zorgt voor veel minder input lag.