Forum

Topic: Welke splitter verwijdert HDCP op PS4? (NL ONLY)

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb dus een YT-kanaal, en ik record gameplay met de ingebouwde capture card. Nu heb ik dus ook een ELgato alleen zoals iedereen weet werkt deze niet wegens de HDCP!

Ik heb op YT gezocht en veel mensen zeggen dat een bepaalde splitter hdcp verwijdert. Maar meeste van die sites zijn in het buitenland!

Ik wil er dus eentje uit Nederland halen maar niet alle splitters verwijderen HDCP! Dus wil ik graag van jullie weten welke ik kan kopen in NL!

Alvast bedankt!
– Joey

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Waarom doe je het niet via de share button? Of streamen via twitch en dan opnemen via de PC. De HDCP word in een software update verwijderd heeft sony gemeld!

  2. 288 XP
    shooterman100's avatar

    Waarom doe je het niet via de share button? Of streamen via twitch en dan opnemen via de PC. De HDCP word in een software update verwijderd heeft sony gemeld!

    met de share knop kan je maximaal 15 minuten en met een capturecard blijft het gewoon makkelijker

  3. 292 XP
    donselaar's avatar

    is dit niet een vraag die je beter kan plaatsen op het tweakers forum?

    http://gathering.tweakers.net/